Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat.
Ik wilde er nog aan toevoegen 'Al snap ik dat jij het gedeelte voor werkenden overgeslagen hebt.', maar zo zit ik niet in elkaar
Succes!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek!
Vertel ons alles.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek!
Het sollicitatiegesprek is vanuit huis, het eventuele werk op locatie. (bron en contractonderzoek bij de GGD)quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes!
Vanuit huis of op locatie?
Vanuit huis?
Alleen studeren werkt niet zo voor mij dus ik wil toch wel weer wat uurtjes werken. En bij de GGD betalen ze 17 uuro per uur voor wat bellen.quote:
Dat klinkt als een prima salaris voor wat telefoontjes.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen studeren werkt niet zo voor mij dus ik wil toch wel weer wat uurtjes werken. En bij de GGD betalen ze 17 uuro per uur voor wat bellen.
en we vinken maar thuis aanquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sollicitatiegesprek is vanuit huis, het eventuele werk op locatie. (bron en contractonderzoek bij de GGD)
Contractonderzoek????quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sollicitatiegesprek is vanuit huis, het eventuele werk op locatie. (bron en contractonderzoek bij de GGD)
Ja vriendin van mij gaat er ook werken dus dat zou helemaal prima zijn. Ze schijnen ook alleen nog maar de besmette mensen te bellen dus dan hoef je ook niet de hele vriendengroep af te bellen, en heb je gewoon simpele calls in de regel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima salaris voor wat telefoontjes.
Als ze je je aannemen, mag je dan je eigen contract onderzoeken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
je jequote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze je je aannemen, mag je dan je eigen contract onderzoeken?
Liefst voor de tijd. (en al besproken)quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze je je aannemen, mag je dan je eigen contract onderzoeken?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Werk je bij de GGD? Dan doe je niet meer mee.
Vast over een film of serie die nog moet beginnen, domme mongool.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke film/serie gaat het over? Dan google ik vast op spoilers.
Gaat over een serie die nog moet beginnen, domme mongool.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke film/serie gaat het over? Dan google ik vast op spoilers.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:22 schreef GGMM het volgende:
Ik presenteer het volgende topic:
F&S / Halo (Serie) (2022)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |