SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik zou zeggen: vriendjespolitiekquote:Op maandag 15 november 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he
[..]
Ja het is een beetje apart hoe dat ging
Dat 10 liter rugzakje dat gerielibz en ik ook hebben?quote:Op maandag 15 november 2021 09:30 schreef Karzai het volgende:
Ook blij met mijn nieuwe tasje van 3 euro van de decathlon
Ja groot genoeg om mijn lunchpakketje in mee te nemen, je hebt ook 40 liter voor 5,99quote:Op maandag 15 november 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat 10 liter rugzakje dat gerielibz en ik ook hebben?
of gewoon hele luie teamleiders die niks bestellenquote:Op maandag 15 november 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vriendjespolitiek
Dat is een busjequote:
STAAT ER "BUSJE-66" BOVEN?quote:
Ies besparingquote:Op maandag 15 november 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
of gewoon hele luie teamleiders die niks bestellen
Klepauto.quote:
"Elke medewerker krijgt een kledingbudget met punten die ze voor kleding kunnen gebruiken dus dan moeten ze het zelf maar regelen"quote:
ik heb ook honger. Maar ik ga niet wachtenquote:Op maandag 15 november 2021 09:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb honger maar moet nog even wachten.
Dat is zo'n term die ze er in de Achterhoek aan zouden gevenquote:
Mijn ciabatta en tonijnsalade liggen thuis helaas.quote:Op maandag 15 november 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ook honger. Maar ik ga niet wachten
Ik heb die ookquote:Op maandag 15 november 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat 10 liter rugzakje dat gerielibz en ik ook hebben?
quote:Op maandag 15 november 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zo'n term die ze er in de Achterhoek aan zouden geven
Dat schiet niet op.quote:Op maandag 15 november 2021 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn ciabatta en tonijnsalade liggen thuis helaas.
niks mis meequote:
Meteen een nieuwe International beginnen, Royal Dutch Musselquote:Op maandag 15 november 2021 09:49 schreef datismijnmening het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-onaangenaam-verrast
Hahaha die Brexit toch
Weet je ook eens hoe dat isquote:
Heb ik wel vaker hoor, gaat over de winkel.quote:Op maandag 15 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat is![]()
(Hint: Valt best mee hoor)
Toen ik er werkte, was dat puntensysteem er nog nietquote:Op maandag 15 november 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Elke medewerker krijgt een kledingbudget met punten die ze voor kleding kunnen gebruiken dus dan moeten ze het zelf maar regelen"
Ook al was dat al lang niet meer zo
En het gaat weer over pies hoorquote:
Vind pissende mannen heel wat minder walgelijk dan poepende vrouwenquote:Op maandag 15 november 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het gaat weer over pies hoor
Vergelijking ookquote:Op maandag 15 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind pissende mannen heel wat minder walgelijk dan poepende vrouwen
Hoezo heb jij een mening over poepende vrouwen. Wokerdquote:Op maandag 15 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind pissende mannen heel wat minder walgelijk dan poepende vrouwen
Ik zit aan de vezelrijke muesli met kwark.quote:Op maandag 15 november 2021 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik zit lekker aan de VEZELrijk crackers met kaas
Omdat ik honderden, misschien wel duizenden keren poepende vrouwen heb gezien misschienquote:Op maandag 15 november 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een mening over poepende vrouwen. Wokerd
Rare hobbyquote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik honderden, misschien wel duizenden keren poepende vrouwen heb gezien misschien
Je cavia's zijn er niets bij.quote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit aan de vezelrijke muesli met kwark.
Als dat geen schijten wordt.
Met hun 80 keutels per uur. Man man man. Ik ga ook aan het hooi.quote:Op maandag 15 november 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je cavia's zijn er niets bij.
Toen was het al wegquote:Op maandag 15 november 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik er werkte, was dat puntensysteem er nog niet
Zo zo. Is dat wat er bij "Het draaiende houden van de BV Nederland" komt kijken ja?quote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik honderden, misschien wel duizenden keren poepende vrouwen heb gezien misschien
Poepende vrouwen houden Nederland draaiendequote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Is dat wat er bij "Het draaiende houden van de BV Nederland" komt kijken ja?Interesting, interesting
Ja jij zal het wel wetenquote:Op maandag 15 november 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poepende vrouwen houden Nederland draaiende
Hij heeft gewoon zijn kantoor naast het vrouwentoilet met een doorkijk spiegelwandquote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Is dat wat er bij "Het draaiende houden van de BV Nederland" komt kijken ja?Interesting, interesting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |