Some mothers do 'ave them.quote:Op zondag 14 november 2021 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke serie was dat ookalweer?
Afstelling van de auto?quote:Op zondag 14 november 2021 21:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas en Hamilton zijn echt wel stukken sneller dan Norris en Ricciardo. Voorheen hadden ze er veel meer moeite mee die voorbij te komen.
Sjekko heeft ook 40 rondes achter Ric gehangen
Thanks!quote:Op zondag 14 november 2021 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Some mothers do 'ave them.
Of het zal je kind maar wezen.
Met Michael Crawford die uit zou groeien tot een musicalster op Broadway in onder meer the Phantom of the Opera.quote:
En er dan met DRS niet voorbij ligt niet een heel kleine beetje aan de al 7 jaar dominante motor?quote:
Met als leuk weetje dat de tune van de serie de titel in morsecode isquote:Op zondag 14 november 2021 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Some mothers do 'ave them.
Of het zal je kind maar wezen.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 14 november 2021 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met als leuk weetje dat de tune van de serie de titel in morsecode is
quote:Op zondag 14 november 2021 21:45 schreef daNpy het volgende:
Hé ik had de last post. Bedankt @:potjeglijen
quote:Op zondag 14 november 2021 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik de Last Post
Je bent een lastpost.quote:Op zondag 14 november 2021 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik de Last Post
Bij McLaren kunnen ze Ferrari ook al een tijdje niet meer bijhouden.quote:Op zondag 14 november 2021 21:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas en Hamilton zijn echt wel stukken sneller dan Norris en Ricciardo. Voorheen hadden ze er veel meer moeite mee die voorbij te komen.
Sjekko heeft ook 40 rondes achter Ric gehangen
Nog een paar F1 races, maar de donkere maanden komen er weer aanquote:Op zondag 14 november 2021 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Half on topic (want autosport): geen NASCAR meer op zondagavond![]()
Sensorknoeigenotquote:Op zondag 14 november 2021 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij McLaren kunnen ze Ferrari ook al een tijdje niet meer bijhouden.
Ricciardo geeft geen goede feedback.quote:Op zondag 14 november 2021 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij McLaren kunnen ze Ferrari ook al een tijdje niet meer bijhouden.
Ja, de donkere raceloze maanden 😢quote:Op zondag 14 november 2021 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog een paar F1 races, maar de donkere maanden komen er weer aan
daarom heb zit ik 2 maanden in de zon vanaf januari ....beetje bbqen, biertjes, vissen etcquote:Op zondag 14 november 2021 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog een paar F1 races, maar de donkere maanden komen er weer aan
Heeeeeerlijk!quote:Op zondag 14 november 2021 21:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarom heb zit ik 2 maanden in de zon vanaf januari ....beetje bbqen, biertjes
Mag dat met wajong?quote:Op zondag 14 november 2021 21:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarom heb zit ik 2 maanden in de zon vanaf januari ....beetje bbqen, biertjes, vissen etc
Volgens mij is dit geen slowchatquote:Op zondag 14 november 2021 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk! Waar ga je heen?
Ja koningsritquote:Op zondag 14 november 2021 21:54 schreef Sjeunie het volgende:
Maar zelfs de meest religious maxgekkies kunnen het feit niet ontnemen dat Hamilton nog steeds de GOAT is, van P20 naar P10 en dan gewoon P1, tis toch niet normaal meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |