Net alsof er geen allergische reactie kan optreden als je onder narcose gevaccineerd wordt. Complete waanzin wat hij uitkraamt.quote:Op zondag 14 november 2021 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat niet om extreme prikangst?
Ah, ik zie het.
Of een domme verspreking of het is inderdaad mogelijk om zo te vaccineren, blijkbaar is dit met allergologen doorgesproken.
Nou ja, prima toch, als iemand met een allergie toch graag een vaccin wil.
Wie precies? Welke percentage van het hele bevolking? Die risicogroepen toch heel veel meer om zorg te maken dan een of ander new-flu virus te krijgen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ontkent toch ook niemand?
En voor mensen die uit medisch oogpunt geen vaccin kunnen halen worden ook uitzonderingen gemaakt.
Hartelijk bedankt Mevr.Koopmans dat je de tijd heeft in je drukke werkdag genomen om hier te reageren.quote:Op zondag 14 november 2021 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo klopt dat niet. Je hebt veeeeel minder kans om in het ziekenhuis te belanden. En het biedt ook absoluut bescherming tegen besmetting.
Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het dan in een volledig gecontroleerde omgeving plaatsvindt, ze weten met welke allergie ze te maken hebben, en alles in orde hebben om dat op te vangen.quote:Op zondag 14 november 2021 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof er geen allergische reactie kan optreden als je onder narcose gevaccineerd wordt. Complete waanzin wat hij uitkraamt.
Je kunt ook eens een keer normaal reageren.quote:Op zondag 14 november 2021 22:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt Mevr.Koopmans dat je de tijd heeft in je drukke werkdag genomen om hier te reageren.
Ik ga zo mn digid inloggen om een prik afspraak te maken.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 14 november 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je hier met de officiële cijfers komt dan worden ze niet geloofd.
We verzinnen de cijfers zelf hier. veel virologen en andere experts hier.quote:Op zondag 14 november 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
'Normaal' reageren tegen provax extremisten kan ik niet veel meer,nee. helaas.quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een keer normaal reageren.
Austria.quote:
Provaxx-extremist. Nice onequote:Op zondag 14 november 2021 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Normaal' reageren tegen provax extremisten kan ik niet veel meer,nee. helaas.
“De officiele cijfers” ....quote:Op zondag 14 november 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wow ... dat jij dit zegt ...quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook eens een keer normaal reageren.
Het is dan ook de “pandemie van cijfers”quote:Op zondag 14 november 2021 22:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
We verzinnen de cijfers zelf hier. veel virologen en andere experts hier.
Gaan ze serieus het leger inzetten om te checken dat iedereen netjes in zijn bed ligt te slapenquote:
Dankje.quote:Op zondag 14 november 2021 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Provaxx-extremist. Nice one
Vanaf het begin van de hele shitshow op angstzaaijende computer modellen gebaseerd zijn.quote:
Inderdaad - Dikke,vette numbers game van bijna 2 jaar lang al is het. Statistieken, percentages, grafieken, IC bedden,vaccinaties, besmettingen....en dan nog steeds waardeloze 'discussie' over mondkapjes enz.quote:Op zondag 14 november 2021 23:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is dan ook de “pandemie van cijfers”
Het klimaat ook alquote:Op zondag 14 november 2021 23:45 schreef Ali_boo het volgende:
Sportdrankjes geven je een hartaanval aldus science
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |