Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 14 november 2021 20:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
De huidige regering heeft geen plan en doet het gewoon slecht maar met Thierry als grote Roerganger zijn we helemaal fucked.
De NOS verzaakt niet gelukkigquote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kijk nu het RTL nieuws, geen enkel bericht over corona in NL.
Hun klusje zit erop
Ik moet zeggen dat het journaal net een stuk minder hopeloos was dan dat artikel van vanochtend.quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef belanov het volgende:
[..]
De NOS verzaakt niet gelukkig![]()
[ afbeelding ]
Mondkapjesquote:Op zondag 14 november 2021 20:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het journaal net een stuk minder hopeloos was dan dat artikel van vanochtend.
Nu zeiden ze dat er “wellicht” nog een aantal jaar de basisregels nodig zijn in de winter. Dat klinkt al een stuk genuanceerder dan een jarenlange vicieuze cirkel van lockdowns, maatregelen en mondkapjes totdat de zorg het ooit aan kan.
Eens. Maar ik begin te denken dat het internationaal gezien here to stay is. Zeker in het vliegtuig enz denk ik niet dat het nog afgeschaft gaat worden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapjes
Echt please hoe lang blijven we nog in die hoax geloven dat we daarmee de zorgdruk omlaag gaan brengen.
Ja mee eens, diequote:Op zondag 14 november 2021 20:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het journaal net een stuk minder hopeloos was dan dat artikel van vanochtend.
Nu zeiden ze dat er “wellicht” nog een aantal jaar de basisregels nodig zijn in de winter. Dat klinkt al een stuk genuanceerder dan een jarenlange vicieuze cirkel van lockdowns, maatregelen en mondkapjes totdat de zorg het ooit aan kan.
Vliegverkeer voor Jan Modaal was toch al veevervoer.quote:Op zondag 14 november 2021 20:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eens. Maar ik begin te denken dat het internationaal gezien here to stay is. Zeker in het vliegtuig enz denk ik niet dat het nog afgeschaft gaat worden.
Maar 8 uur of langer met zo’n kapje zitten is wel gewoon ronduit kut.quote:Op zondag 14 november 2021 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vliegverkeer voor Jan Modaal was toch al veevervoer.
Kloptquote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Je hebt dus trouwens echt mensen die niet op bezoek gaan bij familie omdat er iemand rondloopt die niet gevaccineerd is (terwijl ze zelf wel gevaccineerd zijn)![]()
Misschien dat ik vroeger in mijn jeugd al mijn angst ben kwijtgeraakt of zo, maar waar gaat dit over?
Het is in elk geval waar dat je pas in een crisis echt mensen leert kennen.
Tja, wat moet je hier nou van zeggen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Mijn schoonzus wil haar broer niet meer zien tot hij gevaccineerd is. Wat hij niet gaat doen.
Heel apart
Ik woon in Dordrecht. En rondom Dordrecht is een en al biblebelt of hoog kerkelijk gehalte.quote:Op zondag 14 november 2021 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Opvallend wel, een tijdje al hoge percentage positief in die regio rond Dordrecht.
En 25 ziekenhuisopnames in Rotterdam in 1 dag. Al zal dat waarschijnlijk een correctie zijn.
Zou nog redelijk rap zijn bij dit demissionair oogkleppen kabinet.quote:Op zondag 14 november 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wanneer gaan we iets horen over het opschalen vd zorg? In 2025?
Balletje is al gaan rollen. Ik denk dat deze vraag deze week dominant is aan de talkshowtafels. En dan moeten ze wel met een reactie komen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We hebben alweer een week de heilige kapjes. Dalen de cijfers al? Asking for a friend.quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapjes
Echt please hoe lang blijven we nog in die hoax geloven dat we daarmee de zorgdruk omlaag gaan brengen.
Wat je er ook van vindt, Oostenrijk probeert via deze route wel uit de pandemie te komen. Wij lijken ons er al bij neer te hebben gelegd dat het niet meer goed komt. Ik weet niet wat beter is.quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt met de dag erger lijkt het wel.
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 14 november 2021 20:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
"Al"quote:Op zondag 14 november 2021 21:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Balletje is al gaan rollen. Ik denk dat deze vraag deze week dominant is aan de talkshowtafels. En dan moeten ze wel met een reactie komen.
iedereen schrijft het lekker van zich af. Ja dat borrelt dan wel..quote:Op zondag 14 november 2021 21:18 schreef OProg het volgende:
Het is volgens mij ook niet eerder geweest dat ik zo veel kritische berichten op LinkedIn voorbij zie komen. Er is echt iets aan het kantelen.
Dat afschrijven her en der zie ik al anderhalf jaar. Maar nu ook echt veel inhoudelijk kritische stukken van mensen uit de zorg zelf bijvoorbeeld. Die dan inhoudelijk reageren op het verhaal van Hugo 'dat we al aan het opschalen zijn' bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 november 2021 21:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
iedereen schrijft het lekker van zich af. Ja dat borrelt dan wel..
Ik neem toch aan dat mensen die niet gevaccineerd kunnen worden (lees kinderen) niet onder de lockdown vallen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt echt met de dag erger lijkt het wel.
Kinderen hč. Kinderen van 12 en ouder die niet gevaccineerd zijn mogen daar niet meer naar school. Er is geen enkel scenario waarin dat goed te praten is. Als dat ons vooruitzicht is, doe me dan maar elke winter een lockdown.quote:Op zondag 14 november 2021 21:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat je er ook van vindt, Oostenrijk probeert via deze route wel uit de pandemie te komen. Wij lijken ons er al bij neer te hebben gelegd dat het niet meer goed komt. Ik weet niet wat beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |