abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202172307
Daar gaan we weer!

Deel je favoriete cadeauverstopplekken!
pi_202172329
T wilde gister haar schoen zetten.. is ze het helemaal vergeten.
Ik heb gezegd dat ze 1x haar schoenen mag zetten, ze mag zelf bepalen wanneer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 november 2021 @ 14:27:06 #3
497858 A6
Randstad _O_
pi_202172499
Sepo
pi_202172530
Overal, want hij snapt het toch nog niet. Vandaag voor het eerst een piet gezien en dat was al geweldig :P.
pi_202172945
Oudste kwam gisteren beneden, e-reader heeft de geest gegeven. Het suffe is, dit was de 2e e-reader die kocht ik begin dit jaar voor de puber. Zelfde model als mijn eerste e-reader (2015 en tot nu toe werkt ie nog steeds) alleen dan een refurbished geval.
Maar hij is dus binnen een jaar af :{ . Nu heb ik geen nota meer, online gekocht en geen account aangemaakt, maar ik vond wel de pakbon met bestelnummer en ik heb mn bankafschrift. Dus eens zien of ik nog iets voor elkaar ga krijgen.
We vinden na wat zoeken dat dit wel vaker gebeurd bij kobo e-readers. Ineens zwart scherm. Opstarten lukt helemaal niet meer, reset gaatje zit er niet op.
Man vermoed dat het ding niet meer oplaadt, maar verschillende kabels maken geen verschil. Ik weet wat ik morgen te doen heb, in de wacht staan bij de klantenservice :+
Fake it till you make it...
pi_202173369
Hier verstop ik het boven in onze kledingkast in het deel waar de deur sowieso niet vaak van open gaat. Zoveel mogelijk in een tas of zo dat het niet direct zichtbaar is, met daarvoor een of twee jassen die dan toevallig niet zo netjes liggen.
Gaat tot nu toe goed (afkloppen :P )
Ik moet eigenlijk nog plannen wanneer ik inkopen ga doen. Dat bedenk ik me ook altijd te laat. Ben vaak op maandag wel vrij, maar dan zijn de meeste winkels in de stad pas laat open en moet op tijd terug zijn voor kinderen van school te halen.

Komt altijd wel weer goed. Maar ben gewoon nooit zo mega voorbereid
pi_202173388
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef lunapuella het volgende:
Ik mis mijn zolder :'( Mijn hele huis staat vol met spullen van zolder en bouwmaterialen. Ik heb nu 1 ielig kastje op ooghoogte waar ik 'veilig' iets van Sint kan leggen en heb de dingetjes voor in de schoen in de voorraadkast achter de pakken meel en suiker verstopt :') Niet ideaal dit.
En ik weet ook nog niet wat we onze 6 jarige willen geven als hoofdcadeau. Hij heeft alles al en wil alleen meer van hetzelfde...
pi_202173416
Wat gaan jullie veel echt inkopen doen trouwens zeg. Ik heb net even geturfd, op 2 cadeaus na heb ik alles online gekocht :o
  zondag 14 november 2021 @ 15:55:02 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_202173444
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat gaan jullie veel echt inkopen doen trouwens zeg. Ik heb net even geturfd, op 2 cadeaus na heb ik alles online gekocht :o
Online is bijna alles van de lijstjes steeds uitverkocht :X ik ga dus ook fysiek. En ook een beetje om de lokale ondernemer te steunen, nog steeds.
disclaimer
  zondag 14 november 2021 @ 16:00:25 #10
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202173501
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb alles al een maand geleden online besteld (oktober lego maand, gaf mooie kortingen) Gisteren alles ingepakt en gecheckt, helemaal compleet, alleen nog even wat snoepgoed voor in de schoenen regelen.
pi_202173749
Ik ben nu bezig met het vullen van een adventkalender voor Sjaak. Voor Sinterklaas doen we een spel (Ticket To Ride Europe) en hij krijgt een boek (Waanzinnige Boomhut 11 in het Engels). Dat spel ga ik bij de lokale spelletjeswinkel kopen, vind ik leuker dan online.

Ik ben sinds de afgelopen week ziek thuis en dat duurt nog wel een paar weken. Geeft me wel extra winkel-tijd. Elk nadeel…
pi_202173894
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef lunapuella het volgende:
Daar gaan we weer!

Tussen de luiers. :D

Rest bovenop de kast, dan zeg ik dat het voor zijn verjaardag is. Van de dozen op de vliering zeg ik dat het van de kerstballen is.

Hij mag ook dozen verzamelen voor een kartonnen muurtje in de woonkamer, daar zat pas ook nog een gevulde doos bij. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202173916
Ik heb ook vooral online besteld via lokale ondernemers of kleinere webshops.
pi_202173925
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef Nijna het volgende:
Oudste kwam gisteren beneden, e-reader heeft de geest gegeven. Het suffe is, dit was de 2e e-reader die kocht ik begin dit jaar voor de puber. Zelfde model als mijn eerste e-reader (2015 en tot nu toe werkt ie nog steeds) alleen dan een refurbished geval.
Maar hij is dus binnen een jaar af :{ . Nu heb ik geen nota meer, online gekocht en geen account aangemaakt, maar ik vond wel de pakbon met bestelnummer en ik heb mn bankafschrift. Dus eens zien of ik nog iets voor elkaar ga krijgen.
We vinden na wat zoeken dat dit wel vaker gebeurd bij kobo e-readers. Ineens zwart scherm. Opstarten lukt helemaal niet meer, reset gaatje zit er niet op.
Man vermoed dat het ding niet meer oplaadt, maar verschillende kabels maken geen verschil. Ik weet wat ik morgen te doen heb, in de wacht staan bij de klantenservice :+
Mijn vorige Kobo is op dezelfde manier doodgegaan na 1.5 jaar. Gelukkig was het snel geregeld bij bol en het hele aankoopbedrag teruggehad. Hopelijk kunnen ze morgen nog wat doen voor je.

Cadeaus liggen hier gewoon op zolder. Kan hij door het traphekje toch niet komen. Hier ook bijna alles online gekocht. Buiten het grootste cadeau, dat komt van marktplaats. Telt dat ook als lokaal? :)
Dat herinnert me er aan dat ik dat ding nog moet wassen :{
Zoveel speelgoedwinkels zijn er ook niet meer in de buurt. Vroeger hadden we een Intertoys maar die is al even weg.
pi_202174014
quote:
Maar hij is dus binnen een jaar af :{ . Nu heb ik geen nota meer, online gekocht en geen account aangemaakt,
Bij een online aankoop krijg je vrijwel altijd de factuur per mail bij de verzendbevestiging! Misschien heb je hem dus in je mailbox :)
pi_202174719
Wat lokaal in het dorp kan, koop ik dus lokaal. En Ali en Amazon mijd ik sowieso als ik online bestel.

Dat wilde ik vorige week overigens doen met 2 lampen, van gewoon led naar smart. De lokale lampen mijnheer keek me heel vies aan toen ik het woord smart gebruikte. Hij had alleen echte lampen.
  zondag 14 november 2021 @ 17:57:18 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202175104
Hier was het schoenzetten ook een succes ! Ze had eenhoorn krijtjes uit het grote boek van Lobbes geknipt, dus die zaten vanmorgen in haar schoen.

Mahaaaam, die staan op mijn lijstje. O+

Verder zijn dametje en ik vanmiddag naar een kleinschalig Pieten en Sinterklaasfeest geweest. Showtje van net een half uurtje, dat was precies leuk, veel liedjes zingen, dansen en springen, na afloop op de foto met Sinterklaas en bij het naar buiten gaan kregen de kinderen een suikerspin.

Voor aanvang van de show was er op het plein van de show een parcours voor Pietjes. Over het dak lopen met de ogen dicht, cadeautjes in de schoorsteen gooien en door een kleine ruimte manoeuvreren. Achteraf kregen de kinderen een diploma en een appeltje. Leuk en gezellig dus :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 14-11-2021 18:26:07 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_202175993
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 16:44 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Bij een online aankoop krijg je vrijwel altijd de factuur per mail bij de verzendbevestiging! Misschien heb je hem dus in je mailbox :)
Goede tip! Ik heb niet voor niks een tabje met facturen in mn mailbox gemaakt voor zulke shizzle, daar zat ie dus in *O* , maar daar had ik dus nog niet aan gedacht :') .

En nu ga ik in bad, ik ben volkomen afgedraaid, dus ik denk dat na het bad, het bed volgt en dan hopelijk morgen een betere dag. Loop al de hele dag met mn koptelefoon om alle geluid buiten te sluiten/te overstemmen.
Rekening van een dag sociaal doen gisteren en naweeën van een volle week denk ik. Op naar de volgende volle week... :')
Fake it till you make it...
  zondag 14 november 2021 @ 19:16:26 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202176970
Wij deden vanmiddag in een grote fabriek een kerst fotoshoot ~:) en ik maakte candied peel voor in de booze filled christmas cake >:O

Holidays are coming 🎁
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202177465
Leuk lazi!

Wij zijn hard bezig met surprises. Er was 1 surprise klaar. Stond al ingepakt onder de trap. Gisteravond waren de poezen aan het etteren. 1 van de 2 flikkert tussen de trap door naar beneden, zo in de suprise. Surprise kapot 😡😡
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 november 2021 @ 20:04:24 #21
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202178251
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 19:31 schreef Vicky het volgende:
Leuk lazi!

Wij zijn hard bezig met surprises. Er was 1 surprise klaar. Stond al ingepakt onder de trap. Gisteravond waren de poezen aan het etteren. 1 van de 2 flikkert tussen de trap door naar beneden, zo in de suprise. Surprise kapot 😡😡
Oh noes! Zoiets zou hier ook kunnen gebeuren.

Daarom hebben wij de trap dicht laten maken :P

Ik bestelde voor manlief een adventkalender van beer in a box. Daar zakte kat ook al half door een vakje heen o|O
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202178701
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 19:31 schreef Vicky het volgende:
Leuk lazi!

Stiekem moet ik daar wel heel hard om lachen. Ik zag mijn katten dat ook zo doen. Volgens mij doen ze het er ook om...

Ik doe de sinterklaasinkopen waar het kan in fysieke winkels, alleen de lastige dingen online. Ik gun ondernemers juist nu elke euro die ze kunnen verdienen. En ik heb een hekel aan bol.com sinds zij met oplichters (lees: wederverkopers die spullen opkopen om ze voor 3x zoveel via bol aan te bieden) samenwerken, dus die vermijd als het me niet veel extra kost. Amazon bestel ik ook alleen als het nergens anders goedkoper te vinden is.

Overigens qua e-reader groot fan van Kindle. Mijn Kindle is afgelopen voorjaar 10 jaar oud geworden O+ Werkt nog steeds als een zonnetje en heeft periodes van erg intensief gebruik en periodes dat hij een paar maanden stof ligt te happen (rond de geboorte van baby's enzo...)

douche-eendje, hier zijn ze groot fan van discobad. Dat is zo'n discolamp en muziek in de badkamer, en dan het licht uit, eventueel met nog wat glowsticks in het water. Vinden ze erg leuk. Moet je overigens wel een badkamer zonder raam voor hebben om het een groot succes te maken.
pi_202178903
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 20:31 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Stiekem moet ik daar wel heel hard om lachen. Ik zag mijn katten dat ook zo doen. Volgens mij doen ze het er ook om...

Ik doe de sinterklaasinkopen waar het kan in fysieke winkels, alleen de lastige dingen online. Ik gun ondernemers juist nu elke euro die ze kunnen verdienen. En ik heb een hekel aan bol.com sinds zij met oplichters (lees: wederverkopers die spullen opkopen om ze voor 3x zoveel via bol aan te bieden) samenwerken, dus die vermijd als het me niet veel extra kost. Amazon bestel ik ook alleen als het nergens anders goedkoper te vinden is.

Overigens qua e-reader groot fan van Kindle. Mijn Kindle is afgelopen voorjaar 10 jaar oud geworden O+ Werkt nog steeds als een zonnetje en heeft periodes van erg intensief gebruik en periodes dat hij een paar maanden stof ligt te happen (rond de geboorte van baby's enzo...)

douche-eendje, hier zijn ze groot fan van discobad. Dat is zo'n discolamp en muziek in de badkamer, en dan het licht uit, eventueel met nog wat glowsticks in het water. Vinden ze erg leuk. Moet je overigens wel een badkamer zonder raam voor hebben om het een groot succes te maken.
Ik heb er uiteindelijk ook om moeten lachen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202179912
quote:

Man vermoed dat het ding niet meer oplaadt, maar verschillende kabels maken geen verschil. Ik weet wat ik morgen te doen heb, in de wacht staan bij de klantenservice
Als de accu van de ereader schoon leeg is dan kan het echt een uur ofzo duren voordat er weer leven in komt en het ding begint te laden.

En welk type heb je want zelfs mijn waterdichte h2o heeft een externe reset gaatje naast de usbpoort.
pi_202179924
Bedankt voor de reminder. Sinds 9 maanden een kat en dit jaar 3 surprises. Surprises dus ver weg van de kat houden :D

Beste verstopplek voor iedereen is het washok. Daar komt echt niemand :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')