Ik mis mijn zolderquote:Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef lunapuella het volgende:
Deel je favoriete cadeauverstopplekken!
Online is bijna alles van de lijstjes steeds uitverkochtquote:Op zondag 14 november 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat gaan jullie veel echt inkopen doen trouwens zeg. Ik heb net even geturfd, op 2 cadeaus na heb ik alles online gekocht
Ik heb alles al een maand geleden online besteld (oktober lego maand, gaf mooie kortingen) Gisteren alles ingepakt en gecheckt, helemaal compleet, alleen nog even wat snoepgoed voor in de schoenen regelen.quote:Op zondag 14 november 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat gaan jullie veel echt inkopen doen trouwens zeg. Ik heb net even geturfd, op 2 cadeaus na heb ik alles online gekocht
Tussen de luiers.quote:Op zondag 14 november 2021 14:09 schreef lunapuella het volgende:
Daar gaan we weer!
Deel je favoriete cadeauverstopplekken!
Mijn vorige Kobo is op dezelfde manier doodgegaan na 1.5 jaar. Gelukkig was het snel geregeld bij bol en het hele aankoopbedrag teruggehad. Hopelijk kunnen ze morgen nog wat doen voor je.quote:Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef Nijna het volgende:
Oudste kwam gisteren beneden, e-reader heeft de geest gegeven. Het suffe is, dit was de 2e e-reader die kocht ik begin dit jaar voor de puber. Zelfde model als mijn eerste e-reader (2015 en tot nu toe werkt ie nog steeds) alleen dan een refurbished geval.
Maar hij is dus binnen een jaar af. Nu heb ik geen nota meer, online gekocht en geen account aangemaakt, maar ik vond wel de pakbon met bestelnummer en ik heb mn bankafschrift. Dus eens zien of ik nog iets voor elkaar ga krijgen.
We vinden na wat zoeken dat dit wel vaker gebeurd bij kobo e-readers. Ineens zwart scherm. Opstarten lukt helemaal niet meer, reset gaatje zit er niet op.
Man vermoed dat het ding niet meer oplaadt, maar verschillende kabels maken geen verschil. Ik weet wat ik morgen te doen heb, in de wacht staan bij de klantenservice
Bij een online aankoop krijg je vrijwel altijd de factuur per mail bij de verzendbevestiging! Misschien heb je hem dus in je mailboxquote:Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef Nijna het volgende:
Maar hij is dus binnen een jaar af. Nu heb ik geen nota meer, online gekocht en geen account aangemaakt,
Goede tip! Ik heb niet voor niks een tabje met facturen in mn mailbox gemaakt voor zulke shizzle, daar zat ie dus inquote:Op zondag 14 november 2021 16:44 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Bij een online aankoop krijg je vrijwel altijd de factuur per mail bij de verzendbevestiging! Misschien heb je hem dus in je mailbox
Oh noes! Zoiets zou hier ook kunnen gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2021 19:31 schreef Vicky het volgende:
Leuk lazi!
Wij zijn hard bezig met surprises. Er was 1 surprise klaar. Stond al ingepakt onder de trap. Gisteravond waren de poezen aan het etteren. 1 van de 2 flikkert tussen de trap door naar beneden, zo in de suprise. Surprise kapot 😡😡
Stiekem moet ik daar wel heel hard om lachen. Ik zag mijn katten dat ook zo doen. Volgens mij doen ze het er ook om...quote:Op zondag 14 november 2021 19:31 schreef Vicky het volgende:
Leuk lazi!
Wij zijn hard bezig met surprises. Er was 1 surprise klaar. Stond al ingepakt onder de trap. Gisteravond waren de poezen aan het etteren. 1 van de 2 flikkert tussen de trap door naar beneden, zo in de suprise. Surprise kapot 😡😡
Ik heb er uiteindelijk ook om moeten lachen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:31 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Stiekem moet ik daar wel heel hard om lachen. Ik zag mijn katten dat ook zo doen. Volgens mij doen ze het er ook om...
Ik doe de sinterklaasinkopen waar het kan in fysieke winkels, alleen de lastige dingen online. Ik gun ondernemers juist nu elke euro die ze kunnen verdienen. En ik heb een hekel aan bol.com sinds zij met oplichters (lees: wederverkopers die spullen opkopen om ze voor 3x zoveel via bol aan te bieden) samenwerken, dus die vermijd als het me niet veel extra kost. Amazon bestel ik ook alleen als het nergens anders goedkoper te vinden is.
Overigens qua e-reader groot fan van Kindle. Mijn Kindle is afgelopen voorjaar 10 jaar oud gewordenWerkt nog steeds als een zonnetje en heeft periodes van erg intensief gebruik en periodes dat hij een paar maanden stof ligt te happen (rond de geboorte van baby's enzo...)
douche-eendje, hier zijn ze groot fan van discobad. Dat is zo'n discolamp en muziek in de badkamer, en dan het licht uit, eventueel met nog wat glowsticks in het water. Vinden ze erg leuk. Moet je overigens wel een badkamer zonder raam voor hebben om het een groot succes te maken.
Als de accu van de ereader schoon leeg is dan kan het echt een uur ofzo duren voordat er weer leven in komt en het ding begint te laden.quote:Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef Nijna het volgende:
Man vermoed dat het ding niet meer oplaadt, maar verschillende kabels maken geen verschil. Ik weet wat ik morgen te doen heb, in de wacht staan bij de klantenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |