Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef owaardan het volgende:
ik heet niet geerd ik ben marco
wie is die geerd dan is dat de baas van deze forum
hallo ik ben marco ben jij geerdquote:
Op heel veel manieren wel ja, maar niet de juiste.quote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef owaardan het volgende:
dank u ik zit nog op school ik doe de vmbo maar hoop hierna naar de havo te kunnen wat doe jijquote:
De hele dag blowen en fokkenquote:Op zondag 14 november 2021 14:25 schreef owaardan het volgende:
[..]
dank u ik zit nog op school ik doe de vmbo maar hoop hierna naar de havo te kunnen wat doe jij
Pas op, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.quote:Op zondag 14 november 2021 14:25 schreef owaardan het volgende:
[..]
dank u ik zit nog op school ik doe de vmbo maar hoop hierna naar de havo te kunnen wat doe jij
Goed zo jongen, altijd blijven hopen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:25 schreef owaardan het volgende:
[..]
Stuur een DM naar kluun1985 voor je vragenquote:Op zondag 14 november 2021 14:21 schreef owaardan het volgende:
[..]
hallo ik ben marco ben jij geerd
en waarom is jouw naam blauw waar kan ik dat instellen
hoop dat je me wilt helpen ook met de foto er op zetten
groetjes marco
Ja. @Geerdquote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef owaardan het volgende:
Is goed zie dmquote:Op zondag 14 november 2021 14:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend keer neuken?
ik hoop graag hier is best een hoop leven in de straatquote:Op zondag 14 november 2021 14:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Goed zo jongen, altijd blijven hopen.
ik wil ook neuken wat zijn de vereistenquote:Op zondag 14 november 2021 14:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend keer neuken?
Je bent nog geen 18, zoek een baan of stage en kom me aanbetalen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:57 schreef owaardan het volgende:
[..]
ik wil ook neuken wat zijn de vereisten
nee me naam is zelfde als van een beroemde oude voetballer ha haquote:Op zondag 14 november 2021 14:41 schreef Cupfighter het volgende:
Als je achternaam Borsato is mag je weer gaan
wat is die uurtarief danb en zie je er wel een beetje leuk uitquote:Op zondag 14 november 2021 14:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18, zoek een baan of stage en kom me aanbetalen.
Ben je weer zo'n fijn lichtgetint jong van de middelbare? Je kan je aanmelden als je >18 bent, ik doe dit soort zaken niet meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |