SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nah, topic sloeg gewoon even dood.quote:
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, is die van jou binnen nu en 8 uur beschikbaar om te paren voor je?
Even een overdosis hormonen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, topic sloeg gewoon even dood.
Vreten maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 14 november 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.
Die ligt lekker de hele nacht te ruften en boerenquote:Op zondag 14 november 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.
Lucht, water, voedsel, onderdak, slaap, kleding en seks zijn wel basisbehoeftes.quote:Op zondag 14 november 2021 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je echt veel eet en drinkt maakt dat de seks waardeloos ja.
Veel succes met Ballie hahaquote:Op zondag 14 november 2021 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt lekker de hele nacht te ruften en boeren
Niet iedereen heeft evenveel van die elementen nodig.quote:Op zondag 14 november 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lucht, water, voedsel, onderdak, slaap, kleding en seks zijn wel basisbehoeftes.
Vind dat ook altijd een erg rare ja, seks gelijkstellen met zuurstofquote:Op zondag 14 november 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel van die elementen nodig.
Turboaandrijvingquote:Op zondag 14 november 2021 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel succes met Ballie haha
Na een flesje colaaaaaa
Ja zuurstof heb je helemaal niet nodig, dat is gewoon bedacht door bigpharma en de roverheid om het volk te onderdrukkenquote:Op zondag 14 november 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat ook altijd een erg rare ja, seks gelijkstellen met zuurstof
Hoiiiii Dimmy.quote:Op zondag 14 november 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zuurstof heb je helemaal niet nodig, dat is gewoon bedacht door bigpharma en de roverheid om het volk te onderdrukken
Jezus wat een zwakzinnigheidquote:Op zondag 14 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry was even hier aan het kijkenhttps://www.reddit.com/r/tokkiefeesboek/
quote:
We moeten het allemaal maar normaal vinden.quote:Op zondag 14 november 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
Straks is Corona voorbij en zitten we nog steeds met dat stel geesteszieken, Engel en Baudet zullen binnenkort wel een misdaad plegen dus die schakelen zichzelf wel uit verwacht ik maar FVD heeft nog steeds 5 zetels, toch maar wat meer centjes naar de GGZ.
De leeuwen moeten luisteren naar de mieren want die tellen ook mee in het Grote Dierenbos.quote:Op zondag 14 november 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten het allemaal maar normaal vinden.
Ach. Zo worden allerlei dingen genormaliseerd. Zwaar overgewicht moeten we ook accepteren. Denk dat we het heel lang allemaal te goed gehad hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Ex-schoonmoeder was ook zo'n verschrikkelijke beschadigde zure zweefteef maar iedereen lachte haar uit want die stond altijd naakt in de huiskamer rond een kampvuurtje AIDS en voetschimmel weg te dansen met naakte mannen van middelbare leeftijd, sinds hoeneer is het lachen opgehouden vraag ik me wel eens af?
* dud0r doet trui omhoogquote:
Even een loempia bij de chinees halen danquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ben moe. Pijn in mijn nek.
"blyat in cypriotisch"quote:Op zondag 14 november 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Jezus de taxichauffeur rijdt als een idioot, ben kotsmisselijk
wat ga je bestellen?quote:Op zondag 14 november 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt meer dan 220 punten verzameld! Dat betekent dat je een Thuisbezorgd.nl-voucher van ¤5 hebt verdiend!
Gebruik 'm vanavond nog, dan hoef je lekker niet te koken.
kching! zou er een sateetje bij doenquote:Op zondag 14 november 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een frietje bestel krijg ik geld toe.
Wat heb je opstaan?quote:Op zondag 14 november 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik ben wat nieuwe muziek aan het luisteren op youtube
Die papaquote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
Met een bak vol snert dus die warm ik binnenkort even op.
quote:Op zondag 14 november 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
mijn stoofpeertjes zijn ook klaar,even de saus in laten dikken. Vanavond met andijviestamppot en een worstje
[ afbeelding ]
Is dat kaneel, die stokjes?quote:Op zondag 14 november 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
mijn stoofpeertjes zijn ook klaar,even de saus in laten dikken. Vanavond met andijviestamppot en een worstje
[ afbeelding ]
heb je gelijk een kerstcadeauquote:Op zondag 14 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
En Gergi heeft natuurlijk m'n ereader weer en ik zit me te vervelen
ja kaneel, en er zit anijsster, kruidnagel, de schil van een mandarijn en sap, 50% port en 50% waterquote:
Gelukkig heb je ons.quote:Op zondag 14 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
En Gergi heeft natuurlijk m'n ereader weer en ik zit me te vervelen
Ja dan gaat ie mij zitten vervelen omdat ie niks te doen heeftquote:Op zondag 14 november 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.
Kun je dat ding niet uit de klauwen van Gergi trekken of is het een klein kind die dan gaat huilen?
Klein kind dusquote:Op zondag 14 november 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie mij zitten vervelen omdat ie niks te doen heeftDan hang ik liever maar een beetje op fok rond
Ben jij ook zoet geweest Frannie?quote:Op zondag 14 november 2021 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
zoet zijn vind ik zo'n rare bewoording
koop ik zelf welquote:Op zondag 14 november 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]geen snoepgoed voor jou dan op 5 dec
quote:
Ik gooi straks wat mini ovenhapjes in de oven. Vanmiddag al stamppot rauwe andijvie gehad bij mijn vader. Heb ook niet mega veel honger dus.quote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond schatjes en liefjes?
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo met broccoli en knoflookolie
quote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo
Gebakken trapleuningquote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond schatjes en liefjes?
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo met broccoli en knoflookolie
Lekkerquote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gooi straks wat mini ovenhapjes in de oven. Vanmiddag al stamppot rauwe andijvie gehad bij mijn vader. Heb ook niet mega veel honger dus.
Zo staat het op de verpakking. Gevulde pasta.quote:
Morgen nog weekend.quote:
Duurt hier ook niet lang meerquote:
Jaloers. Ik heb morgen meteen een vergadering dus moet nog beetje op tijd heen ook.quote:
Ok omaquote:Op zondag 14 november 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heee After Eight in de aanbieding![]()
Smek smek smekquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
BBQ gaat zo aan, heb akelig wat dode beesten uit het Sligro mortuarium gehaald
Snurk je?quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet dat er zoiets bestond als een anti-snurk kussen
wel biologisch doodgeknuffeld?quote:Op zondag 14 november 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De koetjes en de vipsjes waren al dood hoor.
Alleen als ik heel moe ben of heel erg verkoudenquote:
Ik ook niet.. linkje?quote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En met drank natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ik heel moe ben of heel erg verkouden
Maar dat laatste ben ik al vrij lang niet geweer
Ik was folders aan het kijken, maar vanaf a.s. woensdag in de aanbieding bij de Aldi 😅quote:
Ook echt heel sporadischquote:
Ik vind dat wel lief hoor, ik slaap toch te vast om er last van te hebben, twee volwassen T-rexen kunnen naast mijn oren vechten of rotsblokken kapot knauwen maar ik hoor er toch niets van.quote:
Elk kussen is een anti-snurk kussen als je met je neus er in gaat liggenquote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zouden ze op rotsblokken knagen? Dan is jouw been of Poekie toch veel smakelijker ?quote:Op zondag 14 november 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lief hoor, ik slaap toch te vast om er last van te hebben, twee volwassen T-rexen kunnen naast mijn oren vechten of rotsblokken kapot knauwen maar ik hoor er toch niets van.
quote:Op zondag 14 november 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elk kussen is een anti-snurk kussen als je met je neus er in gaat liggen
Ja of je partner ermee smoort, maar dat is zo definitiefquote:Op zondag 14 november 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elk kussen is een anti-snurk kussen als je met je neus er in gaat liggen
Dit lijkt me ook wel lekker, evenals mandarijnen bij de stoofpeertjesquote:Op zondag 14 november 2021 17:12 schreef Karzai het volgende:
en ik doe er kaas doorheen, blue stilton
Zul je net zien dat je een snurkende celmaat krijgtquote:Op zondag 14 november 2021 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of je partner ermee smoort, maar dat is zo definitief
Poekiequote:Op zondag 14 november 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze op rotsblokken knagen? Dan is jouw been of Poekie toch veel smakelijker ?
Ben je wel gelijk van het probleem afquote:Op zondag 14 november 2021 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of je partner ermee smoort, maar dat is zo definitief
Ik had er ooit vijf in de huiskamer, geen kleintjesquote:Op zondag 14 november 2021 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whehe, ik zag vandaag twee kerstbomen naast elkaar in een woonkamer
Die zijn wel heel enthousiast
Ik had er ooit 450, van elk 10 meter hoog.quote:Op zondag 14 november 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er ooit vijf in de huiskamer, geen kleintjes
450! Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 14 november 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er ooit 450, van elk 10 meter hoog.
Weet je nog, @:Dr_Flash?
quote:Op zondag 14 november 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan je dit iedereen aanraden?quote:Op zondag 14 november 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 14 november 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dit iedereen aanraden?
Beter dan dat ze er 50 cent voor geven en er op gaan stampenquote:Op zondag 14 november 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ikPostalgold gaf me na de kerst nog 40-45 euro voor elke boom.
Of door een bushokje tiefenquote:Op zondag 14 november 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan dat ze er 50 cent voor geven en er op gaan stampen
Victor Reinier was die linker tochquote:Op zondag 14 november 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZekerVictor Reinier trouwens ook, en die gast van Lucky Letters. Die hebben de bomen voor me opgetuigd.
Bushokjes zijn verrassend stevig. Totdat er al een barst in zit. Dan ren je er best makkelijk door heen met je dronken kopquote:
Ik keek vanuit hun perspectiefquote:
Zijn hier pics van voor de Foqueville wall of shame?quote:Op zondag 14 november 2021 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bushokjes zijn verrassend stevig. Totdat er al een barst in zit. Dan ren je er best makkelijk door heen met je dronken kop
Nee. Dit was een goede 20+ jaar terug. Weinig tot geen telefoons met camera's toen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn hier pics van voor de Foqueville wall of shame?
Dat heeft mij ook wel ooit gered. Hoewel van een van mijn mooiste momenten wel beelden zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Dit was een goede 20+ jaar terug. Weinig tot geen telefoons met camera's toen.
Lekker gewandeld?quote:
Daarna was ik natuurlijk heel braaf en is er nooit meer zoiets voorgekomenquote:Op zondag 14 november 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wel ooit gered. Hoewel van een van mijn mooiste momenten wel beelden zijn.
Dat heb ik niet op.quote:Op zondag 14 november 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
had ik gister, maar dat kwam door het bier
quote:Forum-leider Baudet noemt ongevaccineerden 'de nieuwe joden'
Forum voor Democratie-leider Baudet noemt mensen die niet gevaccineerd zijn "de nieuwe joden". In een Twitterbericht schrijft hij dat de situatie van nu, door de coronamaatregelen, te vergelijken is met de jaren 30 en 40. Hij ziet "de wegkijkende uitsluiters" als nazi's en NSB'ers.
https://nos.nl/artikel/24(...)rden-de-nieuwe-joden
Hoe was Zeist ?quote:
Gasflesquote:Op zondag 14 november 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel geheten, de Fles oplossing.
Weet ik het, moet je bij tjerrie zijnquote:Op zondag 14 november 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat is er mis met joden? Nou?
Bij Buddhaquote:Op zondag 14 november 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Als je in Zeist was had je heerlijk Indiaas kunnen eten
quote:Op zondag 14 november 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
En dan een budhabowl etenquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?
[..]
Daarna was ik natuurlijk heel braaf en is er nooit meer zoiets voorgekomen
Moet er binnenkort ook maar weer eens wat halen. Die kormaquote:
Te laatquote:Op zondag 14 november 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er binnenkort ook maar weer eens wat halen. Die korma![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 14 november 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel geheten, de Fles oplossing.
Nee hoor. Nog 100 posts ofzoquote:
Ik neem altijd de kip kormaquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buddha heet het. Superlekkere butter chicken. En naan met mango en kokos.
Sounds gudquote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem altijd de kip korma
Dit geeft vertrouwen in de kwaliteitquote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben ze ook. Ze komen er alleen wat te kort.quote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze een kok zouden hebben wel
Je kunt nooit teveel Indiase of Nepalese koks hebben ...quote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze een kok zouden hebben wel
Omdat je die figuur geblokkeerd hebt?quote:Op zondag 14 november 2021 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zie ik sommige posts pas als iemand hem gequote heeft?
Zit ook nog ergens een bugje waardoor dat soms zo kan zijn. Kan ook met je eigen post zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je die figuur geblokkeerd hebt?
Nee niet op die manier.quote:Op zondag 14 november 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je die figuur geblokkeerd hebt?
OH okee, dat wist ik niet.quote:Op zondag 14 november 2021 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook nog ergens een bugje waardoor dat soms zo kan zijn. Kan ook met je eigen post zijn.
quote:Op zondag 14 november 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
deze misschien
De post van Pinnenmutske zag ik niet. Pas toen ze gequote werd. Ik moest de pagina vernieuwen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
deze misschien
Sowiesoquote:
Ik zit er al bijna 1,5 uur in en ik moet nog gehaktballen draaienquote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 14 november 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit er al bijna 1,5 uur in en ik moet nog gehaktballen draaien
dit klinkt heel foutquote:Op zondag 14 november 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*draait kraan open, yolooooquote:
Sinds wanneer is gehaktballen draaien fout?quote:
Gewoon die ballen in bad draaienquote:Op zondag 14 november 2021 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*draait kraan open, yoloooo
quote:Op zondag 14 november 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon die ballen in bad draaien
quote:
Misschien eens proberen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gehaktballen draaien fout?
Kan er moeilijk vierkantjes van maken
En dan proberen te dobbelenquote:
Kun je toch gewoon in bad doen?quote:Op zondag 14 november 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon water en een sopje. Het is geen kookpot hé ouwe toverkolquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik erin gooien? Cranberry denk ik.
jezelfquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ga je het verkopen op marktplaats?quote:
Geen föhn doen!quote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Weer keihard gebuffeld op werk?quote:
quote:
Niemand zou dat willen 😂quote:
Je hebt de tent in de fik gestoken?quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef mschol het volgende:
maar kleine "verassing" achter gelaten voor collegas
Inclusief vulkaan?quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
optijd bed in en straks waarschijnlijk achter pc of op bank in slaap sukkelen
morgen weer normale werkdag maar kleine "verassing" achter gelaten voor collegas..
een 9-tal volle bakken met post die geteld mag worden
slecht plan mijzelf werkloos makenquote:
nee..quote:
Dat zeg je nou wel maar er zijn van die streamers rijk van gewordenquote:
Ja, maar ik ben geen streamerquote:Op zondag 14 november 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel maar er zijn van die streamers rijk van geworden
Over een paar weken mag je alleen boodschappen doen tijdens het ongevaccineerdenuurtje, gaan ze poetsen en ontsmetten voordat je de winkel in mag, lief hč?quote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was net op tijd![]()
Stomme avondklok. Had ik bijna pizza moeten bestellen
Mietersquote:Op zondag 14 november 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een paar weken mag je alleen boodschappen doen tijdens het ongevaccineerdenuurtje, gaan ze poetsen en ontsmetten voordat je de winkel in mag, lief hč?
Er is toch geen avondklokquote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was net op tijd![]()
Stomme avondklok. Had ik bijna pizza moeten bestellen
Ik spring nu in de auto. Ik herhaal ik spring nu in de autoquote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De gehaktballen zitten in de pan, ik herhaal: de gehaktballen zitten in de pan
Gooi de broccoli op straat, ik herhaal: gooi de broccoli op straatquote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier gaat die op een zondag gewoon om 18.00 uur dicht hoorquote:Op zondag 14 november 2021 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja normaal gaan ze om 22.00 uur dicht en nu om 20.00 al
Verkopen ze daar alleen bloemkool, Klop-Klop, macaroni, zult en varkenspootjes?quote:Op zondag 14 november 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaat die op een zondag gewoon om 18.00 uur dicht hoor
Het is gewoon een AH, geen Boni of ietsquote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkopen ze daar alleen bloemkool, Klop-Klop, macaroni, zult en varkenspootjes?
Dat is jammer voor jouquote:Op zondag 14 november 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaat die op een zondag gewoon om 18.00 uur dicht hoor
Message received loud and clearquote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog geen o Jaaaaa tjes dusquote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Ama het volgende:
Wanneer hij keertje klaar is met downloaden.
Heeft mijn Sims helemaal geen tijd voor.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog geen o Jaaaaa tjes dus![]()
![]()
Oh okee...quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft mijn Sims helemaal geen tijd voor.
Dat is best een beetje boelquote:
je bent zelf een simquote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft mijn Sims helemaal geen tijd voor.
Drijft er al een laagje op het waterquote:
Je bent zelf te koudquote:Op zondag 14 november 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom zo nog ff wat dekens jatten, echt te koud hier
Kwiwi en Bitterbalquote:Op zondag 14 november 2021 21:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga de haan Etto noemen. Nu nog 2 namen bedenken voor de vrouwtjes.
Zo'n grijzig sopje.quote:Op zondag 14 november 2021 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drijft er al een laagje op het water
hamburgers net van de grillquote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik drink meestal een wijntje in bad, maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 14 november 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Lekker badschuim dit. Gelukkig heb ik nog een fles.
het is weer opgelost. De switch moest een reset hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft KPN een storing of zo? Pc heeft een weekje uit gestaan en is nu bizar traagexperia box resetten helpt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |