SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nah, topic sloeg gewoon even dood.quote:
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, is die van jou binnen nu en 8 uur beschikbaar om te paren voor je?
Even een overdosis hormonen.quote:Op zondag 14 november 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, topic sloeg gewoon even dood.
Vreten maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 14 november 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.
Die ligt lekker de hele nacht te ruften en boerenquote:Op zondag 14 november 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is nu weg en straks zwaar tafelen.
Lucht, water, voedsel, onderdak, slaap, kleding en seks zijn wel basisbehoeftes.quote:Op zondag 14 november 2021 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je echt veel eet en drinkt maakt dat de seks waardeloos ja.
Veel succes met Ballie hahaquote:Op zondag 14 november 2021 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt lekker de hele nacht te ruften en boeren
Niet iedereen heeft evenveel van die elementen nodig.quote:Op zondag 14 november 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lucht, water, voedsel, onderdak, slaap, kleding en seks zijn wel basisbehoeftes.
Vind dat ook altijd een erg rare ja, seks gelijkstellen met zuurstofquote:Op zondag 14 november 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel van die elementen nodig.
Turboaandrijvingquote:Op zondag 14 november 2021 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel succes met Ballie haha
Na een flesje colaaaaaa
Ja zuurstof heb je helemaal niet nodig, dat is gewoon bedacht door bigpharma en de roverheid om het volk te onderdrukkenquote:Op zondag 14 november 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat ook altijd een erg rare ja, seks gelijkstellen met zuurstof
Hoiiiii Dimmy.quote:Op zondag 14 november 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zuurstof heb je helemaal niet nodig, dat is gewoon bedacht door bigpharma en de roverheid om het volk te onderdrukken
Jezus wat een zwakzinnigheidquote:Op zondag 14 november 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry was even hier aan het kijkenhttps://www.reddit.com/r/tokkiefeesboek/
quote:
We moeten het allemaal maar normaal vinden.quote:Op zondag 14 november 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
Straks is Corona voorbij en zitten we nog steeds met dat stel geesteszieken, Engel en Baudet zullen binnenkort wel een misdaad plegen dus die schakelen zichzelf wel uit verwacht ik maar FVD heeft nog steeds 5 zetels, toch maar wat meer centjes naar de GGZ.
De leeuwen moeten luisteren naar de mieren want die tellen ook mee in het Grote Dierenbos.quote:Op zondag 14 november 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten het allemaal maar normaal vinden.
Ach. Zo worden allerlei dingen genormaliseerd. Zwaar overgewicht moeten we ook accepteren. Denk dat we het heel lang allemaal te goed gehad hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Ex-schoonmoeder was ook zo'n verschrikkelijke beschadigde zure zweefteef maar iedereen lachte haar uit want die stond altijd naakt in de huiskamer rond een kampvuurtje AIDS en voetschimmel weg te dansen met naakte mannen van middelbare leeftijd, sinds hoeneer is het lachen opgehouden vraag ik me wel eens af?
* dud0r doet trui omhoogquote:
Even een loempia bij de chinees halen danquote:
quote:Op zondag 14 november 2021 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ben moe. Pijn in mijn nek.
"blyat in cypriotisch"quote:Op zondag 14 november 2021 14:27 schreef kwiwi het volgende:
Jezus de taxichauffeur rijdt als een idioot, ben kotsmisselijk
wat ga je bestellen?quote:Op zondag 14 november 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt meer dan 220 punten verzameld! Dat betekent dat je een Thuisbezorgd.nl-voucher van ¤5 hebt verdiend!
Gebruik 'm vanavond nog, dan hoef je lekker niet te koken.
kching! zou er een sateetje bij doenquote:Op zondag 14 november 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een frietje bestel krijg ik geld toe.
Wat heb je opstaan?quote:Op zondag 14 november 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik ben wat nieuwe muziek aan het luisteren op youtube
Die papaquote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
Met een bak vol snert dus die warm ik binnenkort even op.
quote:Op zondag 14 november 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
mijn stoofpeertjes zijn ook klaar,even de saus in laten dikken. Vanavond met andijviestamppot en een worstje
[ afbeelding ]
Is dat kaneel, die stokjes?quote:Op zondag 14 november 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
mijn stoofpeertjes zijn ook klaar,even de saus in laten dikken. Vanavond met andijviestamppot en een worstje
[ afbeelding ]
heb je gelijk een kerstcadeauquote:Op zondag 14 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
En Gergi heeft natuurlijk m'n ereader weer en ik zit me te vervelen
ja kaneel, en er zit anijsster, kruidnagel, de schil van een mandarijn en sap, 50% port en 50% waterquote:
Gelukkig heb je ons.quote:Op zondag 14 november 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
En Gergi heeft natuurlijk m'n ereader weer en ik zit me te vervelen
Ja dan gaat ie mij zitten vervelen omdat ie niks te doen heeftquote:Op zondag 14 november 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.
Kun je dat ding niet uit de klauwen van Gergi trekken of is het een klein kind die dan gaat huilen?
Klein kind dusquote:Op zondag 14 november 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie mij zitten vervelen omdat ie niks te doen heeftDan hang ik liever maar een beetje op fok rond
Ben jij ook zoet geweest Frannie?quote:Op zondag 14 november 2021 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
zoet zijn vind ik zo'n rare bewoording
koop ik zelf welquote:Op zondag 14 november 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]geen snoepgoed voor jou dan op 5 dec
quote:
Ik gooi straks wat mini ovenhapjes in de oven. Vanmiddag al stamppot rauwe andijvie gehad bij mijn vader. Heb ook niet mega veel honger dus.quote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond schatjes en liefjes?
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo met broccoli en knoflookolie
quote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo
Gebakken trapleuningquote:Op zondag 14 november 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond schatjes en liefjes?
Ik heb mezzelune ricotta, porcini e tartufo met broccoli en knoflookolie
Lekkerquote:Op zondag 14 november 2021 17:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gooi straks wat mini ovenhapjes in de oven. Vanmiddag al stamppot rauwe andijvie gehad bij mijn vader. Heb ook niet mega veel honger dus.
Zo staat het op de verpakking. Gevulde pasta.quote:
Morgen nog weekend.quote:
Duurt hier ook niet lang meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |