SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is dus ook onzin, want zo’n virus muteert en dat wisten ze vorig jaar ook al. Kortom: dit is opportunistisch geneuzel gebaseerd op de situatie nu. En volgend jaar roepen ze weer iets heel anders als de situatie dan weer anders is.quote:Op zondag 14 november 2021 09:08 schreef dud0r het volgende: [..] Met de gegevens van een jaar geleden was dat ook zo. Als het bij de originele variant was gebleven dan was het met de vaccinatiegraad die we nu hebben geen probleem geweest
*schuift kopje koffie naar buda*quote:Op zondag 14 november 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dus ook onzin, want zo’n virus muteert en dat wisten ze vorig jaar ook al. Kortom: dit is opportunistisch geneuzel gebaseerd op de situatie nu. En volgend jaar roepen ze weer iets heel anders als de situatie dan weer anders is.
Je wacht tot je zwembroek droog is voordat je gaat zwemmen?quote:Op zondag 14 november 2021 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar voor. Alleen nog wachten tot de zwembroek weer droog is
quote:Op zondag 14 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*schuift kopje koffie naar buda*
Maar de snelheid van muteren is niet in te schatten. Net als de verschillende varianten dus ga je uit van de gegevens die je op dat moment hebtquote:Op zondag 14 november 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dus ook onzin, want zo’n virus muteert en dat wisten ze vorig jaar ook al. Kortom: dit is opportunistisch geneuzel gebaseerd op de situatie nu. En volgend jaar roepen ze weer iets heel anders als de situatie dan weer anders is.
Hoe laat ga je wandelenquote:
Zoals ik al zeiquote:Op zondag 14 november 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
de arrogantie van de mens die denkt de natuur met alles te kunnen controleren is gewoon lachwekkend
Je gaat toch niet met een natte zwembroek het water in, ieuwwwquote:Op zondag 14 november 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wacht tot je zwembroek droog is voordat je gaat zwemmen?
Die delta-variant gaat al een tijdje mee he?quote:Op zondag 14 november 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar de snelheid van muteren is niet in te schatten. Net als de verschillende varianten dus ga je uit van de gegevens die je op dat moment hebt
En die wetenschappers komen eigenlijk niet veel verder dan naar de zon kijken en zeggen dat dat ding rond is en hoog in de lucht hangt.quote:
Tijd voor de epsilon variantquote:Op zondag 14 november 2021 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die delta-variant gaat al een tijdje mee he?
Even doorbijtenquote:Op zondag 14 november 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een natte zwembroek het water in, ieuwww
Eind 2020 de eerst case in India vanaf mei dit jaar pas aan de overname bezigquote:Op zondag 14 november 2021 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die delta-variant gaat al een tijdje mee he?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 14 november 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eind 2020 de eerst case in India vanaf mei dit jaar pas aan de overname bezig
Was bossie daar een tijdje terug niet mee aan het klooien?quote:Op zondag 14 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Heeft er iemand hier al eens met nano blocks gebouwd?
http://nanobricks.nl/
Staan best leuke dingen tussen maar vraag me af of het niet teveel gepriegel is
quote:
Ja dus als ze vorig jaar dingen geroepen hebben hadden ze de delta variant dus nog niet meegenomenquote:
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker.quote:Op zondag 14 november 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was bossie daar een tijdje terug niet mee aan het klooien?
Ja gewoonquote:
Ze roepen die dingen dit jaar ook hoor. Bekijk alle persco’s en briefings maar terug. En dat is het punt dat ik wil maken: ze roepen enorm veel met geweldige stelligheid en autoriteit. Maar eigenlijk weten ze geen flikker. Dat blijkt keer op keer weer. En dat snap ik wel, want het is een nieuw virus. Maar wees dan ook niet zo stellig en geef gewoon toe dat we heel veel niet weten. Nu heb je een heel jaar geroepen dat vaccinaties de uitweg uit de crisis zijn en dat maatregelen niet meer nodig zijn, per 1 november laten we alles los, blablabla, oh nee, foutje, het is toch anders, maar nu weten we het echt zeker.quote:Op zondag 14 november 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dus als ze vorig jaar dingen geroepen hebben hadden ze de delta variant dus nog niet meegenomen
[..]
Dat dacht ik wel maar wist het niet zeker.
Verzin eens wat originelersquote:Op zondag 14 november 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, professor Buda weet het allemaal weer beter. Okee.
Punt is natuurlijk wel dat ze het gewoon niet weten en het sowieso nooit goed kunnen doen. Doen ze teveel dan is het gelijk de totalitaire overheid die alles wil controleren en ons bang maken, doen ze te weinig dan geeft de overheid geen fuck om de volksgezondheid en het volk.quote:Op zondag 14 november 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze roepen die dingen dit jaar ook hoor. Bekijk alle persco’s en briefings maar terug. En dat is het punt dat ik wil maken: ze roepen enorm veel met geweldige stelligheid en autoriteit. Maar eigenlijk weten ze geen flikker. Dat blijkt keer op keer weer. En dat snap ik wel, want het is een nieuw virus. Maar wees dan ook niet zo stellig en geef gewoon toe dat we heel veel niet weten. Nu heb je een heel jaar geroepen dat vaccinaties de uitweg uit de crisis zijn en dat maatregelen niet meer nodig zijn, per 1 november laten we alles los, blablabla, oh nee, foutje, het is toch anders, maar nu weten we het echt zeker.
Vind je het gek dat het draagvlak voor maatregelen nu weg is? Dat mensen zich voorgelogen en bedrogen voelen?
Echt overheid, ga eens een lesje PR voor dummies volgen joh
'Ja we weten het ook niet, kijk maar, we zien vanzelf wel of het een keertje weggaat en wie er dood neervallen, ok toedels'quote:Op zondag 14 november 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Als ze zeggen "We weten het ook niet we zien wel", dat werkt superveel vertrouwen.
En dit wel? Denk je dat mensen Rutte nu geloven als hij weer eens met grote stelligheid iets staat te beweren?quote:Op zondag 14 november 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Als ze zeggen "We weten het ook niet we zien wel", dat werkt superveel vertrouwen.
Ik zeg toch nergens dat ze niks moeten doen?quote:Op zondag 14 november 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk wel dat ze het gewoon niet weten en het sowieso nooit goed kunnen doen. Doen ze teveel dan is het gelijk de totalitaire overheid die alles wil controleren en ons bang maken, doen ze te weinig dan geeft de overheid geen fuck om de volksgezondheid en het volk.
Nee maar ze kunnen het sowieso nooit goed doen, dus in dat opzicht maakt het niet uit wat ze doen. Zou echt geen politicus op dit moment willen zijnquote:Op zondag 14 november 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze niks moeten doen?
Eng he, dat iemand een mening heeft die niet 100% strookt met wat jij vindt of wat ome Mark op tv zegt. Moet je niet roepen dat ik tegen de muur moet of zo?quote:
Nee maar als hij minder standvastig was geweest was het resultaat hetzelfde geweest. Alsof mensen dan de schouders hadden opgehaald van "ach we hebben het in elk geval geprobeerd he? Allez!"quote:Op zondag 14 november 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dit wel? Denk je dat mensen Rutte nu geloven als hij weer eens met grote stelligheid iets staat te beweren?
Jezus ga even dertig seconden buiten op het balkon staan, even koude frisse lucht inademen, en begin de dag opnieuw.quote:Op zondag 14 november 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eng he, dat iemand een mening heeft die niet 100% strookt met wat jij vindt of wat ome Mark op tv zegt. Moet je niet roepen dat ik tegen de muur moet of zo?
Welk been ben je mee uit je bed gestapt vanmorgen?quote:Op zondag 14 november 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eng he, dat iemand een mening heeft die niet 100% strookt met wat jij vindt of wat ome Mark op tv zegt. Moet je niet roepen dat ik tegen de muur moet of zo?
Lazer lekker op met je betuttel.quote:Op zondag 14 november 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga even dertig seconden buiten op het balkon staan, even koude frisse lucht inademen, en begin de dag opnieuw.
Doei Buda. Fijne dag hč.quote:Op zondag 14 november 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lazer lekker op met je betuttel.
Met zijn derde en gelijk daarmee tegen de bedrand gestoten volgens mijquote:Op zondag 14 november 2021 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk been ben je mee uit je bed gestapt vanmorgen?
Die van mij was 9 dagen, die van Gergi 12quote:Op zondag 14 november 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dan nog is 5 dagen wel wat kort voor een vakantie hoor
Van de zijlijn roepen is natuurlijk makkelijk. Alle landen om ons heen hebben vergelijkbare problemen, maar sommige landen zijn wat consistenter geweest qua communicatie en maatregelen.quote:Op zondag 14 november 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen het sowieso nooit goed doen, dus in dat opzicht maakt het niet uit wat ze doen. Zou echt geen politicus op dit moment willen zijn
quote:Op zondag 14 november 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn derde en gelijk daarmee tegen de bedrand gestoten volgens mij
Ja in deze periode is ons Hollandse poldermodel een beetje de achilleshiel, wel iets willen doen maar niet te hard tegen de benen willen schoppenquote:Op zondag 14 november 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van de zijlijn roepen is natuurlijk makkelijk. Alle landen om ons heen hebben vergelijkbare problemen, maar sommige landen zijn wat consistenter geweest qua communicatie en maatregelen.
Iedereen wilde minder maatregelen, maar als dan de besmettingen logischerwijs weer oplopen is het ook niet goed natuurlijk.
Vrij onbekend virus en allerlei slapende organisaties die daar niet op ingericht zijn helpen dan ook niet mee.quote:Op zondag 14 november 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in deze periode is ons Hollandse poldermodel een beetje de achilleshiel, wel iets willen doen maar niet te hard tegen de benen willen schoppen
Nou kritiek is gewoon prima, maar je bent hier met een vurigheid aan het reageren alsof je in POL zitquote:Op zondag 14 november 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, je hebt een heel klein beetje kritiek en het is al te veel en je moet meteen belachelijk worden gemaakt.
Mja en ondanks al het gedoe en ellende vind ik het wel enorm fascinerend om te volgen allemaalquote:Op zondag 14 november 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij onbekend virus en allerlei slapende organisaties die daar niet op ingericht zijn helpen dan ook niet mee.
Maar maar, ik wil wel weten hoe de volgende date met Miss België verlooptquote:Op zondag 14 november 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf maar eens een poosje weg.
nee dan opruimenquote:Op zondag 14 november 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om acht uur mag je naar huis
Kijken hoe het gaat na 31/12quote:Op zondag 14 november 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ook niet een baan nemen, maar gewoon handje ophouden bij de overheid
quote:Op zondag 14 november 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf maar eens een poosje weg.
Wij liggen nog een paar uur in de zon en vertrekken dan ook naar het vliegveld.quote:Op zondag 14 november 2021 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te vroeg op het vliegveld natuurlijk. Maar ja
collega was 2 weken terug in portugal Ze zei wel dat iedereen daar echt een mondkapje ook draagtquote:Op zondag 14 november 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Het is zo simpel.
Oostenrijk 64 procent ingeënt, totale paniek, mensen hoesten zich de grauwe dood, draconische maatregelen.
Portugal 98 procent ingeënt, iedereen danst rond en geniet van de leven, seks, zon en port stromen door de lieflijke straatjes.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij liggen nog een paar uur in de zon en vertrekken dan ook naar het vliegveld.
In Portugal begint het inmiddels ook weer gewoon te stijgenquote:Op zondag 14 november 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Het is zo simpel.
Oostenrijk 64 procent ingeënt, totale paniek, mensen hoesten zich de grauwe dood, draconische maatregelen.
Portugal 98 procent ingeënt, iedereen danst rond en geniet van de leven, seks, zon en port stromen door de lieflijke straatjes.
Zal even kijken of het in m'n plastic flesjes blijft zitten. Dat je het later open draait en verblind wordtquote:Op zondag 14 november 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kan je wat zon bottelen toevallig?
quote:Op zondag 14 november 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal even kijken of het in m'n plastic flesjes blijft zitten. Dat je het later open draait en verblind wordt
Beetje zoals met een fles cola waar mee geschud isquote:Op zondag 14 november 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja moet je denk ik voorzichtig doseren
Ja een of andere boze generaal heeft daar de uitvoerende macht aangaande het Covid-19 beleid en hier en in Oostenrijk stikt het van de zelfverklaarde virologen en de DImmy's.quote:Op zondag 14 november 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
collega was 2 weken terug in portugal Ze zei wel dat iedereen daar echt een mondkapje ook draagt
had ik gisteren op werk.quote:Op zondag 14 november 2021 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje zoals met een fles cola waar mee geschud is![]()
Drie sneeuwpanters in dierentuin VS overleven coronavirus nietquote:Op zondag 14 november 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook een vochtvreter in de slaapkamer gezet. Die is van de kruidvat. Kijken of die net zo hongerig is als die in de badkamer
Ja volgende ronde met inentingen dan, vaccin heeft een halfwaardetijd van zes weken dus als je klaar bent met de pirkronde hups hups weer opnieuw gaan beschermen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Portugal begint het inmiddels ook weer gewoon te stijgen
Hoe laat gaat jullie vlucht?quote:Op zondag 14 november 2021 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij liggen nog een paar uur in de zon en vertrekken dan ook naar het vliegveld.
ohquote:Op zondag 14 november 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie sneeuwpanters in dierentuin VS overleven coronavirus niet
[ afbeelding ]![]()
Hoi vriendjequote:
Nu grote katachtigen het ook niet overleven zal dimmy ook wel een vaccin nemen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie sneeuwpanters in dierentuin VS overleven coronavirus niet
[ afbeelding ]![]()
Beetje mijn ballen na 5 seksloze weken.quote:Op zondag 14 november 2021 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje zoals met een fles cola waar mee geschud is![]()
Even wat aandelen Pfizer bijkopen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja volgende ronde met inentingen dan, vaccin heeft een halfwaardetijd van zes weken dus als je klaar bent met de pirkronde hups hups weer opnieuw gaan beschermen.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mijn ballen na 5 seksloze weken.
Van een van die vaccins kreeg je toch ook grotere borsten?quote:Op zondag 14 november 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu grote katachtigen het ook niet overleven zal dimmy ook wel een vaccin nemen.
OH ja dan hoop ik al bijna te landen. Wel nu al een kwartier vertraging. Maar ja een kwartiertje is niet zo spannend.quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mijn ballen na 5 seksloze weken.
Leuke modellenquote:Op zondag 14 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
2 truien besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die accentueren je vrouwelijke vormen niet echt. US kan je wel helpen met een leuk jurkje.quote:Op zondag 14 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
2 truien besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste meisje heeft eng lange handen, toch geīntrigeerdquote:Op zondag 14 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
2 truien besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gohquote:Op zondag 14 november 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat eerste meisje heeft eng lange handen, toch geīntrigeerd [ afbeelding ]
Das niet ergquote:Op zondag 14 november 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die accentueren je vrouwelijke vormen niet echt. US kan je wel helpen met een leuk jurkje.
Leuke truien om op de bank te smurfen maar het wakkert de zaadproductie niet perse aan dit soort hobbezakken.quote:Op zondag 14 november 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die accentueren je vrouwelijke vormen niet echt. US kan je wel helpen met een leuk jurkje.
Je kan mijn post ook opvatten als het model van de trui...quote:
ohquote:Op zondag 14 november 2021 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan mijn post ook opvatten als het model van de trui...![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat caviabont of blije kwokbont?quote:Op zondag 14 november 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
heb die jas gisteren terug gestuurd en deze nu besteld
https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/wintermantel-moonshine-4402993
hoop dat die morgen komt en past
blije kwokquote:Op zondag 14 november 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat caviabont of blije kwokbont?
Nel Veerkamp had dezelfde jasquote:Op zondag 14 november 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
heb die jas gisteren terug gestuurd en deze nu besteld
https://www.aboutyou.nl/p/marikoo/wintermantel-moonshine-4402993
hoop dat die morgen komt en past
quote:Op zondag 14 november 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nel Veerkamp had dezelfde jas
ja moet zo om half 12quote:Op zondag 14 november 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je straks nog werken Ballie?
quote:Op zondag 14 november 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een dikke badjas.
https://www.aboutyou.nl/p(...)antel-maxime-7368414
Nellenbal.quote:Op zondag 14 november 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nel Veerkamp had dezelfde jas
Ik vind jazz ook wel leukquote:Op zondag 14 november 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
En we hebben ook nog jazz. Komen veel oudere op af
Ben je oud?quote:
Ja? Het is een stichting die dat bij ons doet. Afgelopen weken hadden weblijkbaar zeer goede artiesten die kwamen spelen.quote:
Strak shirtje aan en een rijk fossiel aan de haak slaan, lig je morgen in flamingobikini op te drogen op het voordek van een veertig meter lang jachtquote:Op zondag 14 november 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
En we hebben ook nog jazz. Komen veel oudere op af
ik sta dus bij die boekpresentatiequote:Op zondag 14 november 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak shirtje aan en een rijk fossiel aan de haak slaan, lig je morgen in flamingobikini op te drogen op het voordek van een veertig meter lang jacht
Hier hadden we ook heel wat van zulke exemplaren in het hotel. Oude westerse mannen met jonge russische vrouwen vol botox en implantatenquote:Op zondag 14 november 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak shirtje aan en een rijk fossiel aan de haak slaan, lig je morgen in flamingobikini op te drogen op het voordek van een veertig meter lang jacht
Alle boeken onderteken met "groetjes van ballie oude rijke tijgers hihi 0612347288"quote:Op zondag 14 november 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta dus bij die boekpresentatie
quote:Op zondag 14 november 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle boeken onderteken met "groetjes van ballie oude rijke tijgers hihi 0612347288"
zijn denk ik ook veel mannen die daar gewoon echt op vallenquote:Op zondag 14 november 2021 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hadden we ook heel wat van zulke exemplaren in het hotel. Oude westerse mannen met jonge russische vrouwen vol botox en implantatenIk vraag me echt af of je niks beters kan krijgen dan zo'n lelijke golddigger als je geld hebt.
Volgende week ben ik wel weer terug, toch?quote:Op zondag 14 november 2021 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar maar, ik wil wel weten hoe de volgende date met Miss België verlooptGewoon even lekker een dagje wat anders doen en hier niet posten is ook wel eens beter voor de bloeddruk soms
Nou dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week ben ik wel weer terug, toch?
Meeste normale leuke vrouwen moet je veeeeeeeeel meer moeite voor doen, die oostblokbarbie's boeit het totaal niets zolang ze af en toe maar een leuk jurkje of juweeltje kunnen kopen of in de zon kunnen liggen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hadden we ook heel wat van zulke exemplaren in het hotel. Oude westerse mannen met jonge russische vrouwen vol botox en implantatenIk vraag me echt af of je niks beters kan krijgen dan zo'n lelijke golddigger als je geld hebt.
dat is morgen toch?quote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, kan me daar zelf niks bij voorstellen. Maar zou kunnen ja. Ik dacht als je geld hebt kun je ook wel gewoon een mooie vrouw krijgenquote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn denk ik ook veel mannen die daar gewoon echt op vallen
Nee vanavond, dan heb je lekker even uit kunnen waaien, ok?quote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreekt me nog niet echt aanquote:Op zondag 14 november 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn denk ik ook veel mannen die daar gewoon echt op vallen
Hmm ja daar heb je wel een punt. Die willen ook geen eigen carriere e.d. waarschijnlijk, en staan compleet in dienst van de man in ruil voor geld.quote:Op zondag 14 november 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste normale leuke vrouwen moet je veeeeeeeeel meer moeite voor doen, die oostblokbarbie's boeit het totaal niets zolang ze af en toe maar een leuk jurkje of juweeltje kunnen kopen of in de zon kunnen liggen.
Geld maakt lui en verwend, normale mooie vrouw moet je naar luisteren en aandacht geven en attent zijn en zo'n popje hangt er toch wel bij al grom je de hele dag naar haar.quote:Op zondag 14 november 2021 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, kan me daar zelf niks bij voorstellen. Maar zou kunnen ja. Ik dacht als je geld hebt kun je ook wel gewoon een mooie vrouw krijgen
Het maakt aan 2 kanten lui en verwend in die gevallen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld maakt lui en verwend, normale mooie vrouw moet je naar luisteren en aandacht geven en attent zijn en zo'n popje hangt er toch wel bij al grom je de hele dag naar haar.
Mjaquote:Op zondag 14 november 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee vanavond, dan heb je lekker even uit kunnen waaien, ok?
Dan is hij net zoals Mark en Hugo met valse beloftesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is hij net zoals Mark en Hugo met valse beloftes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik heb niet gespecificeerd wat ‘een poosje’ inhoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel verwachtingen bij het volk gewekt.quote:Op zondag 14 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet gespecificeerd wat ‘een poosje’ inhoudt.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel verwachtingen bij het volk gewekt.
Af en toe de slagtanden ontbloten moet kunnen toch ook, we zijn net mensenquote:Op zondag 14 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ereader ligt tot de volgende vakantie te verstoffen.quote:Op zondag 14 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
6 afleveringen van nieuwe seizoen You gedownload voor in het vliegtuigEn een ereader voor Gergi besteld.
En ik heb geen verwachtingen gewektquote:Op zondag 14 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even wat oerkrachten die boven komen drijven.quote:Op zondag 14 november 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe de slagtanden ontbloten moet kunnen toch ook, we zijn net mensen
Gaat dat vliegtuig extra rondjes vliegen?quote:Op zondag 14 november 2021 10:33 schreef kwiwi het volgende:
6 afleveringen van nieuwe seizoen You gedownload voor in het vliegtuigEn een ereader voor Gergi besteld.
Ja kan zijn, maar ik wil de mijne dan niet wéér kwijt zijnquote:Op zondag 14 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ereader ligt tot de volgende vakantie te verstoffen.
Aldus onze minister van Frituurzaken.quote:Op zondag 14 november 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ik heb geen verwachtingen gewekt
quote:Op zondag 14 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus onze minister van Frituurzaken.
Bij GRMBL welquote:Op zondag 14 november 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ik heb geen verwachtingen gewekt
Nou, vanmorgen mijn yoghurt eerst een half uur opgejaagd en ‘m alle hoeken van de koelkast laten zien.quote:Op zondag 14 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat oerkrachten die boven komen drijven.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden we de tegoedbon voor een date met ballie nu in zijn pakket gedaan?
Detail.quote:Op zondag 14 november 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen dat we gaan trouwen. meer niet
Deze is al wel heel wat mooier, je maakt duidelijk progressie op de levensladder van de goede smaakquote:Op zondag 14 november 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
deze komt 29 nov.
[ afbeelding ]
Ms Queen Elizabeth nog eens in the picture want ze komt maandag 29 november naar Cruise Port Rotterdam! Ze is het op één na grootste cruiseschip van rederij Cunard Line. Ms Queen Mary 2 is het grootste schip.
Ms Queen Elizabeth, gebouwd in 2010, is gedoopt door de huidige Britse koningin Elizabeth II. Het is een mooi en luxueus cruiseschip in de Vista-klasse met eigentijdse faciliteiten. Ms Queen Victoria is haar zusterschip. Lengte 293 m, breedte 32 m, diepgang 8 m, capaciteit 2081 passagiers.
Queen Elizabeth vaart de hele wereld over, Amerika, Europa, Australië... Momenteel ligt ze in Lissabon. Cruisen met Cunard Line is traditioneel in typische Britse stijl met een mix van tijdloze elegantie en perfecte service en een ruime keuze aan hedendaagse faciliteiten.
Zal het wel stevige kwark geworden zijn daarna.quote:Op zondag 14 november 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, vanmorgen mijn yoghurt eerst een half uur opgejaagd en ‘m alle hoeken van de koelkast laten zien.
Gelukkig zak ik morgen weer naar beneden met met mijn veerkampjasquote:Op zondag 14 november 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is al wel heel wat mooier, je maakt duidelijk progressie op de levensladder van de goede smaak
Da’s een mooiequote:Op zondag 14 november 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
deze komt 29 nov.
[ afbeelding ]
Ms Queen Elizabeth nog eens in the picture want ze komt maandag 29 november naar Cruise Port Rotterdam! Ze is het op één na grootste cruiseschip van rederij Cunard Line. Ms Queen Mary 2 is het grootste schip.
Ms Queen Elizabeth, gebouwd in 2010, is gedoopt door de huidige Britse koningin Elizabeth II. Het is een mooi en luxueus cruiseschip in de Vista-klasse met eigentijdse faciliteiten. Ms Queen Victoria is haar zusterschip. Lengte 293 m, breedte 32 m, diepgang 8 m, capaciteit 2081 passagiers.
Queen Elizabeth vaart de hele wereld over, Amerika, Europa, Australië... Momenteel ligt ze in Lissabon. Cruisen met Cunard Line is traditioneel in typische Britse stijl met een mix van tijdloze elegantie en perfecte service en een ruime keuze aan hedendaagse faciliteiten.
Een tienwipjeskaart was het toch?quote:Op zondag 14 november 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden we de tegoedbon voor een date met ballie nu in zijn pakket gedaan?
That's why we love youquote:Op zondag 14 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig zak ik morgen weer naar beneden met met mijn veerkampjas
die is ook een keer geweest blijkbaarquote:Op zondag 14 november 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Queen Mary 2 vind ik hog net een tikje mooier
Mooie klassieke lijnenquote:Op zondag 14 november 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is ook een keer geweest blijkbaar
[ afbeelding ]
De Queen Mary 2 is woensdag voor het eerst in 5 jaar weer terug in Rotterdam. Het cruiseschip van Cunard Line ligt aangemeerd aan de Wilhelminakade in het centrum van de stad. ... Het cruiseschip is een van de grootste ter wereld. Het vaartuig is gebouwd in 2003.22 jul. 2009
Als jij maar gelukkig bentquote:Op zondag 14 november 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn haar begint weer erg lang te worden, denk dat ik weer voor een knotje ga.
Hipsterstraling.quote:Op zondag 14 november 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
En dan zo’n geolied baardje en kekke bril erbij?quote:Op zondag 14 november 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik, alhoewel mijn baardolie wel op isquote:Op zondag 14 november 2021 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan zo’n geolied baardje en kekke bril erbij?
Even mijn beeld van je aanpassen.quote:Op zondag 14 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik, alhoewel mijn baardolie wel op is
Schaaltje quinoa met havermelk?quote:Op zondag 14 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik, alhoewel mijn baardolie wel op is
Ooit gekregen van een Fokster en die vond dat mijn baardje pirkte en sindsdien ben ik omquote:Op zondag 14 november 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn beeld van je aanpassen.
Lijkt je nu op Russell Brand?quote:Op zondag 14 november 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit gekregen van een Fokster en die vond dat mijn baardje pirkte en sindsdien ben ik om
Vuurwerk gaat niet door blijkbaarquote:Op zondag 14 november 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.facebook.com/128507060504815/posts/4614845758537567/
Was een keer met een Portugese vriendin bij een show van hem en via via had ik een after-meet met die gast, met handje geven voelde ik haar sap al duchtig naast me stromenquote:Op zondag 14 november 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt je nu op Russell Brand?
quote:Op zondag 14 november 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Sorry @:cherrylips, dat was niet netjes van me
quote:Op zondag 14 november 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vuurwerk gaat niet door blijkbaar
Neuh, moe en een dooie rug vooral.quote:
Hoe was je feestjequote:
Brr mannen met een knotje.quote:Op zondag 14 november 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
Mijn ex had dat ineens ook en toen dacht ik wel nou zo erg is het ook weer niet dat het mijn ex is nu. Brr wat een afknapper.
Superjammer ditquote:Op zondag 14 november 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
Mijn ex had dat ineens ook en toen dacht ik wel nou zo erg is het ook weer niet dat het mijn ex is nu. Brr wat een afknapper.
Wat. Gisteren liep je nog zo te zieken tegen Amaquote:
Alleen gisteren?quote:Op zondag 14 november 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Gisteren liep je nog zo te zieken tegen Ama
Valt wel mee toch, als een volwassen iemand zegt ik heb 12 uur geslapen, mag je daar dan niets over zeggen?quote:Op zondag 14 november 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Gisteren liep je nog zo te zieken tegen Ama
Het verschil is dat jij altijd iets moet zeggen als iemand lang slaapt, een zak snoep eet, frikandellen eet en noem het maar op. Niemand zit daar op te wachten.quote:Op zondag 14 november 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als een volwassen iemand zegt ik heb 12 uur geslapen, mag je daar dan niets over zeggen?
Dat een ander daar boos over wordt daar kan ik vervolgens niets mee en toch ook weer alles.
Dan ga lekker de Suske en Wiske lezen want ik zeg wat ik wil.quote:Op zondag 14 november 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij je altijd iets moet zeggen als iemand lang slaapt, een zak snoep eet, frikandellen eet en noem het maar op. Niemand zit daar op te wachten.
Hallo, ik moet daar ook nog zijn vandaagquote:Op zondag 14 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik ga zomedalek nog even woest hard gerriën. Cyprus zal weten dat ik er geweest ben.
Zo, dat wou ik even kwijt
En morgen geen vrij geregeldquote:Op zondag 14 november 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben avontuurlijk vandaag. Voor het eerst iets anders dan de ice tea bij Starbucks geprobeerd. NomnomHeb koffie nodig om wakker te blijven tot na m'n bedtijd
![]()
[ afbeelding ]
Jij pakt maar een bosjequote:Op zondag 14 november 2021 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, ik moet daar ook nog zijn vandaag
Dit ziet er lekker uit.quote:Op zondag 14 november 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben avontuurlijk vandaag. Voor het eerst iets anders dan de ice tea bij Starbucks geprobeerd. NomnomHeb koffie nodig om wakker te blijven tot na m'n bedtijd
![]()
[ afbeelding ]
Ik werk regelmatig nachtjes door en ik leef nog als een Biodanza leraarquote:Op zondag 14 november 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En morgen geen vrij geregeldDat wordt een pittig dagje
Weet je al op hoeveel manieren je dood kunt gaan aan een verstoord bioritme trouwens?
Heb meestal niet zo'n last van een verstoord bioritme na een reis gelukkigquote:Op zondag 14 november 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En morgen geen vrij geregeldDat wordt een pittig dagje
Weet je al op hoeveel manieren je dood kunt gaan aan een verstoord bioritme trouwens?
Dat is een lange vakantie.quote:Op zondag 14 november 2021 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook weer werken sinds begin oktober..
Ja zat natuurlijk die reis en verhuizing bij...quote:
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 14 november 2021 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zat natuurlijk die reis en verhuizing bij...
Wat houdt je tegen om ook te gaan?quote:Op zondag 14 november 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me was een beetje overwerkt dus die zit nu lekker te smurfen in Spanje voor twee weekjes, kijkt sip naar de grauwe lucht hier![]()
https://i.imgur.com/2m9yeYK.jpg
Wat doe jij eigenlijk met je vakantiedagen? Ik hoor je nooit over op vakantie gaan. Blijf je gewoon thuis en zit je de hele dag te FOK!ken zoals normaal?quote:
Yups. sinds 16 maart 2020 geen verlof meer gepakt eigenlijk op wat "moetjes dagen" na, straks als alles weer zijn gangetje gaat dan ga ik een lange grote reis maken en daarna kijk ik wel wat ik ga doen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met je vakantiedagen? Ik hoor je nooit over op vakantie gaan. Blijf je gewoon thuis en zit je de hele dag te FOK!ken zoals normaal?
US zit misschien wel meeste tijd op zijn zolderkamer wil je zeggen?quote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met je vakantiedagen? Ik hoor je nooit over op vakantie gaan. Blijf je gewoon thuis en zit je de hele dag te FOK!ken zoals normaal?
Je Maintiendrai.quote:Op zondag 14 november 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US zit misschien wel meeste tijd op zijn zolderkamer wil je zeggen?
Anders komt 'ie er wel een beetje bescheten vanaf ja.quote:Op zondag 14 november 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zal wel een hoge onderscheiding krijgen.
Af en toe een lauwe dankjewel en heel soms adoratie maar daar koop ik weinig voor.quote:Op zondag 14 november 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zal wel een hoge onderscheiding krijgen.
Ik heb negen uur geslapen, mag dat?quote:Op zondag 14 november 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als een volwassen iemand zegt ik heb 12 uur geslapen, mag je daar dan niets over zeggen?
Dat een ander daar boos over wordt daar kan ik vervolgens niets mee en toch ook weer alles.
Leesbrilletje, 2.50 bij de Hemaquote:Op zondag 14 november 2021 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las windexen dacht wtf heeft glassex hier nu weer mee te maken
Huehuequote:Op zondag 14 november 2021 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las windexen dacht wtf heeft glassex hier nu weer mee te maken
Er staat een frikandel speciaal met een joint te wachten bij het zebrapad, en ik rij na 13u slapen zonder voor het zebrapad te stoppen door. Mag dat?quote:Op zondag 14 november 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb negen uur geslapen, mag dat?
Vertel ons allesquote:Op zondag 14 november 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed vermaak wel, blijkbaar ben ik een chickmagnet.
picsquote:Op zondag 14 november 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Meerdere dames moeten teleurstellen gisteren. En eentje toostte op m'n tet.quote:
Je was op een lesbische swingers party?quote:Op zondag 14 november 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meerdere dames moeten teleurstellen gisteren. En eentje toostte op m'n tet.
Mijn hond ook toen ik ging ontbijten/lunchen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gottikfestivalletje.quote:Op zondag 14 november 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je was op een lesbische swingers party?
Het wisselt. Fetishwear hoort bij de scene, maar niet alles hoef ik perse halfnaakt te zien.quote:
Heb je die ook in de vorm van sushi?quote:Op zondag 14 november 2021 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kooptips voor Ballie.
[ afbeelding ]
Lijkt me heerlijk. Hebben ze ook andere printjes?quote:Op zondag 14 november 2021 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kooptips voor Ballie.
[ afbeelding ]
Een grote vis.quote:Op zondag 14 november 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Hebben ze ook andere printjes?
Ja zoiets voor jou?quote:Op zondag 14 november 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Hebben ze ook andere printjes?
quote:Op zondag 14 november 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
En ik kan in Spanje ook gewoon werken maar ik klap liever met een glas whisky in het zwembad om 10:00 dus tja, misschien binnenkort toch maar eens doen, als ik zie wat die hypotheek kost en wat ik er zelf aan heb gehad tot nu toe
quote:Op zondag 14 november 2021 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als zelfverklaard hardcore kou adept val je nu wel door de mand :p
Ik wel. Was hard nodig ook.quote:Op zondag 14 november 2021 13:29 schreef Karzai het volgende:
Weer genoeg vitamine D getankt voor de winter
Die is wel iets te groot.quote:Op zondag 14 november 2021 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zoiets voor jou?
[ afbeelding ]
Ja die zachte zijn die salmiak achtige dingenquote:Op zondag 14 november 2021 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh lekker. Ik heb het liefste die winegums/drop versie. En de lichtbruine (salmiak?).
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Zei mijn ex-vrouw ooit, ken je die en weet je dat die een lul heeft van 24 centimeter, weet je hoeveel pijn dat doet, bahbah niks voor mij, het is dat ik verliefd en onbezonnen was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |