Dit was idd niet één maar een hele reeks achterlijke besluiten.quote:Op zondag 14 november 2021 09:26 schreef Keelaap het volgende:
[..]
Jong en onervaren zijn maakt iemand nog niet achterlijk.
Als jouw tienerjaren bestonden uit rondrijden en Starbucks snap ik dat je om 22:00 wel weer veilig thuis bent.quote:Op zondag 14 november 2021 08:41 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we anders opgevoed. Nog nooit een disco van binnen gezien. Al was ik wel veel uit met vrienden. Netjes bij Starbucks, rondrijden, stranden. Optijd thuis, huiswerk, slapen en morgen weer een leuke dag.
Wat is dit voor gekke OP?quote:Op zondag 14 november 2021 02:11 schreef jakosi het volgende:
Copy paste lukt mij niet. Maar met dit soort berichten is de oorzaak altijd onduidelijk. Maar als de oorzaak duidelijk is komt het niet meer in het nieuws.
Lijkt mij vrij aannemelijk dat enkele inzittenden geen gordel droegen. Echter wordt daar nooit iets over gezegd. Misschien droegen ze ook wel keurig een gordel. Dat zal wel aangeven dat niemand het iets boeit (de oorzaak) en hier op FOK! ook niet.
Maar toch sterkte voor de nabestaanden het blijft verschrikkelijk.
Beter dan als minderjarige met lachgas zonder rijbewijs zonder gordel met hoge snelheid op de verkeerde weghelft belanden en frontaal botsen iig.quote:Op zondag 14 november 2021 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als jouw tienerjaren bestonden uit rondrijden en Starbucks snap ik dat je om 22:00 wel weer veilig thuis bent.
Sjezus wat een droefheid.
Maar goed, ieder zijn ding.
Want jij ging joyriden?quote:Op zondag 14 november 2021 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als jouw tienerjaren bestonden uit rondrijden en Starbucks snap ik dat je om 22:00 wel weer veilig thuis bent.
Ja dat zijn inderdaad de enige 2 opties die er zijnquote:Op zondag 14 november 2021 09:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beter dan als minderjarige met lachgas zonder rijbewijs zonder gordel met hoge snelheid op de verkeerde weghelft belanden en frontaal botsen iig.
Hoe haal je dit in hemelsnaam uit mijn reactie die je quote?quote:Op zondag 14 november 2021 09:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want jij ging joyriden?
En diep in de nacht er nog met andere gekken op uit?
Neem even een kopje kruidenthee,kalmeer,lees mijn reactie nog eens en doe een poging daadwerkelijke te reageren op wat ik zeg ipv dit geraaskal.quote:Nou dat noem ik dan pas droef.
Van de persoon die je quote is ook niet echt een tiener tijd, maar je hoeft echt niet als tiener alles te doen wat verboden is om plezier te hebben hoor? Al denken tieners dat tegenwoordig wel.
En deze 3 betalen daar de hoogste prijs voor.
Gast, we hebben het hier over kinderen van 15/16. Als iedere puber die debiel gedrag vertoont volgens jou het beste onder de grond gestopt kan worden overleefd de meerderheid zijn tienerjaren niet.quote:Op zondag 14 november 2021 08:52 schreef GerryDV het volgende:
Niks aan verloren lijkt me. Zonde voor de ambulancemedewerkers.
Jawel maar meestal hoor je er nooit meer wat van (de aanleiding) behalve bij grotere ongelukken.quote:Op zondag 14 november 2021 09:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit voor gekke OP?
De oorzaak staat altijd in het nieuws, alleen 9 vd 10 keer is dat op het moment van ongeluk nog niet bekend.
En dus gaat een nieuwssite dat ook niet bekendmaken.
Wel zetten ze erbij dat er lachgas gevonden is. En een 16 jarige als bestuurd belooft ook weinig goeds.
Tussen debiel gedrag en joyriden met lachgas (en wellicht zonder gordel) zit ook nog wel weer een stap.quote:Op zondag 14 november 2021 09:38 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Gast, we hebben het hier over kinderen van 15/16. Als iedere puber die debiel gedrag vertoont volgens jou het beste onder de grond gestopt kan worden overleefd de meerderheid zijn tienerjaren niet.
Als je kinderen hebt, dan leer je ze dat die sleutels niet voor hen bedoeld zijn. En maak je dat zo duidelijk dat ze het niet eens in ze opkomt dat 'dat ook maar een mening is'.quote:Op zondag 14 november 2021 08:49 schreef -Sigaartje het volgende:
De ouders zitten nu niet te wachten op lessen. Maar als je kinderen hebt, berg je autosleutels op waar ze niet bij kunnen.
Dat soort dingen weet de media toch nooit direct bij het ongeluk?quote:Op zondag 14 november 2021 09:40 schreef jakosi het volgende:
[..]
Jawel maar meestal hoor je er nooit meer wat van (de aanleiding) behalve bij grotere ongelukken.
Zo kan de informatie bijvoorbeeld ook gebruikt worden als campagne voor bijvoorbeeld het dragen van een gordel ("hoeveel % van de overleden automobilisten droeg geen gordel"), maar zulke dingen gebeuren niet in NL.
En of de bestuurder in dezen aan de lachgas zat of alleen de passagiers weten we ook niet.
Een verschrikkelijk drama.
De horeca sloot om 8 uur, dus waar wil je dan uitgaan?quote:Op zondag 14 november 2021 08:32 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik mocht op die leeftijd prima een beetje uitgaan van m’n ouders hoor, als ik maar geen idiote dingen oid zou doen of de volgende dag niet te genieten was. Lijkt me ook gezonder dan kinderen van 16 verplichten op zaterdagavond voor 22 uur thuis te zijn.
Ik zeg toch ook niet dat ze het er DIRECT bij moeten zetten. Echter als de oorzaak eenmaal bekend is hoor je nooit meer wat (behalve bij ongelukken van kaliber Stint of extreme hardrijders) maar je hoort nooit meer over al dan niet dragen van een gordel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 november 2021 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet de media toch nooit direct bij het ongeluk?
Dus hoe kunnen ze dat er dan bij zetten?
En van het lachgas weten ze dus ook niet, ze zetten er alleen bij dat het gevonden is.
Dat was niet het punt van discussie. Sowieso kunnen jongeren van een jaar of 15/16 niet meer echt uit gaan zoals ik dat nog wel kon toen ik die leeftijd had. Maar een andere user verwijt de ouders dat die jongens niet al thuis waren om 22:00 op een zaterdagavondjequote:Op zondag 14 november 2021 09:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De horeca sloot om 8 uur, dus waar wil je dan uitgaan?
Als de horeca dicht was dan had ik dat ook niet gemogen.quote:Op zondag 14 november 2021 09:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat was niet het punt van discussie. Sowieso kunnen jongeren van een jaar of 15/16 niet meer echt uit gaan zoals ik dat nog wel kon toen ik die leeftijd had. Maar een andere user verwijt de ouders dat die jongens niet al thuis waren om 22:00 op een zaterdagavondje
Man, man, man, wat een aannames dat die ouders er waarschijnlijk nooit zijn geweest voor die kinderen, en dan nog de opmerking dat we deze figuren niet gaan missen in NL.quote:Op zondag 14 november 2021 09:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tussen debiel gedrag en joyriden met lachgas (en wellicht zonder gordel) zit ook nog wel weer een stap.
Ook als tiener bedenk je je wel 100x voordat je midden in de nacht zonder rijbewijs met elkaar achter het stuur gaat stappen. Laat staan met lachgas op en evt zonder gordels.
Qua type figuren en het IQ van deze figuren zullen we er in NL weinig aan missen.
Maar voor de ouders en familie is het heel erg natuurlijk. Al zijn die er wss nooit geweest voor die kinderen.
Je had niet bij wat vrienden een potje FIFA mogen spelen ofzo of een film kijken?quote:Op zondag 14 november 2021 09:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als de horeca dicht was dan had ik dat ook niet gemogen.
15 jarigen horen niet om 2 uur 's nachts laveloos van lachgas en drank en drugs nog FIFA te spelen neequote:Op zondag 14 november 2021 09:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je had niet bij wat vrienden een potje FIFA mogen spelen ofzo of een film kijken?
Niet naar vrienden?quote:Op zondag 14 november 2021 09:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als de horeca dicht was dan had ik dat ook niet gemogen.
Nou aan het niveau van je reactie te zien heeft je kind alleen maar binnen houden ook niet echt geholpenquote:Op zondag 14 november 2021 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
15 jarigen horen niet om 2 uur 's nachts laveloos van lachgas en drank en drugs nog FIFA te spelen nee![]()
Eensquote:Op zondag 14 november 2021 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, man, man, wat een aannames dat die ouders er waarschijnlijk nooit zijn geweest voor die kinderen, en dan nog de opmerking dat we deze figuren niet gaan missen in NL.
We gaan empathieloze figuren als jij ook niet missen als je dood bent, maar het gros heeft gelukkig wel het fatsoen dat soort opmerkingen voor zich te houden als het zover is.
Jij vind het prima als je hypothetische zoon zich zo gedraagt?quote:Op zondag 14 november 2021 09:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nou aan het niveau van je reactie te zien heeft je kind alleen maar binnen houden ook niet echt geholpen
Je moest eens weten wat ik allemaal in m’n puberteit heb uitgevreten en met mij een aantal vrienden. En raad eens? We hebben allemaal een prima baan en leiden een prima burgerlijk leven. Als je als volwassene (er van uitgaande dat je dit niet dronken typt) pubers op basis van deze stommiteit als nutteloze kneuzen wegzet heb je ergens een belangrijke afslag gemist in het leven.quote:Op zondag 14 november 2021 09:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tussen debiel gedrag en joyriden met lachgas (en wellicht zonder gordel) zit ook nog wel weer een stap.
Ook als tiener bedenk je je wel 100x voordat je midden in de nacht zonder rijbewijs met elkaar achter het stuur gaat stappen. Laat staan met lachgas op en evt zonder gordels.
Qua type figuren en het IQ van deze figuren zullen we er in NL weinig aan missen.
Maar voor de ouders en familie is het heel erg natuurlijk. Al zijn die er wss nooit geweest voor die kinderen.
Want als ze om 00.15 verongelukken betekent dat dat ze anders om 02.00 uur niet thuis zouden zijn geweest?quote:Op zondag 14 november 2021 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
15 jarigen horen niet om 2 uur 's nachts laveloos van lachgas en drank en drugs nog FIFA te spelen nee![]()
Iemand schreef dat jongens van 15/16 überhaupt op zaterdagavond na 22:00 gewoon thuis zouden moeten zijn en verweet de ouders dus wat. Ik schreef alleen dat ik het helemaal niet zo gek vind dat je op die leeftijd niet bij pap en mam op de bank zit op zaterdagavond en dat je prima een potje kunt Fifaen of een film kijken ofzo. En dan maak jij er ineens van dat ik het goed zou vinden dat m’n kind totaal van God los is van de drank en drugs etc, slaat nergens op. Dat vindt vrijwel niemand goed natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2021 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij vind het prima als je hypothetische zoon zich zo gedraagt?dan faal je toch als ouder
Ook die kunnen er niet altijd wat aan doen, maar als er dan toch een schuldige moet worden aangewezen dan is het wel fijn als je de ouders van de bestuurder kunt aanwijzen.quote:Op zondag 14 november 2021 09:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens![]()
Je kind heeft foute vrienden en gaan aan de lachgas, stappen de auto van papa in. Knallen met te hoge snelheid zonder dat ze kunnen autorijden over de weg en op een ambu. Kun je als ouder van één van de slachtoffers bar weinig aan doenbehalve die ouders van de bestuurder van de auto
Oorzaak onduidelijk?quote:Op zondag 14 november 2021 02:11 schreef jakosi het volgende:
Uit: https://nos.nl/artikel/24(...)e-en-auto-in-helmond
Copy paste lukt mij niet. Maar met dit soort berichten is de oorzaak altijd onduidelijk. Maar als de oorzaak duidelijk is komt het niet meer in het nieuws.
Lijkt mij vrij aannemelijk dat enkele inzittenden geen gordel droegen. Echter wordt daar nooit iets over gezegd. Misschien droegen ze ook wel keurig een gordel. Dat zal wel aangeven dat niemand het iets boeit (de oorzaak) en hier op FOK! ook niet.
Maar toch sterkte voor de nabestaanden het blijft verschrikkelijk.
Met 16 ben je echt nog geen stoere grote man, hoor. Al wil je dat zelf wel denken. 16 ben je nog kind en mag je best nog genieten van de onschuldige jeugdjaren. De Wilde uitgaanstijd kan wel beginnen zodra je volwassen bent. Ik ben iig blij met hoe mijn jeugdtijd was gegaan.quote:Op zondag 14 november 2021 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |