quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, whut, wie zijn die schurken?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:00 schreef sportfreak het volgende:
De Nederlandse jury van 1987 had een andere mening dan jullie hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler want het kan schokkend zijn.![]()
Wijn ook. Ik zie hem alleen maar over wijn posten op facebook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
Mans is bij het ESF betrokken
Water is nat
Oh jaa oh god die wijn van hemquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wijn ook. Ik zie hem alleen maar over wijn posten op facebook.
2019 tochquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaa oh god die wijn van hemWerd ook nog een hele interval aan besteed bij een ESF programma ooit
Je kunt weer tevoorschijn komenquote:
Je kan niet twee keer hetzelfde posten...quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:27 schreef Sableheart het volgende:
Herinneren jullie de tijden nog dat de lijnen 5 minuten open waren?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
Hun repertoire is best geinig: ‘cause the devil is a loser and he’s my bitch’quote:
Ik moest hier veel te hard om lachenquote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
zonde, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
Stars blijf ik ook een mooi liedje vindenJammer dat het niet live kon
Als er ooit een karaoke meet komt dan doe je Arcade en mag je voor de rest (lees mij) uitkiezen wat te doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
Arcade blijft wel bohh hoor![]()
Ik wil dit leren zingen voor zangles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |