Enige overeenkomst is dat het om 3 dames gaat, toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Vind het wel stom dat de Nederlandse pers hun beschreef als de Servische OG3NE
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Enige overeenkomst is dat het om 3 dames gaat, toch?
Altijd fijn als de pers diep in een onderwerp duikt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op ja
En dit jaar hebben ze ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Franse JESC lieddje was ook echt schattigGeschreven door Barbara
K3 dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarvan 1 brunette, een blonde en een wat rossige/strawberry blonde. En dan houdt het wel op ja
Oprecht mijn favoriete JESC-liedje. Precies hoe het JESC hoort te zijn!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Franse JESC lieddje was ook echt schattigGeschreven door Barbara
Eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Toch had ik, toen de clip hiervan uitkwam, best nog goede hoop voor de UK![]()
Vind het in de studioversie een prima nummertje.
Ik zeg doen. Finland needs youquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
Hét optreden waardoor ik de illusie heb dat ik nog eens mee kan doen aan het Songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |