Hier heb je meer aan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:57 schreef Scuidward het volgende:
Denk dat we een plateau naderen. En dan baseer ik mij op dit artikel.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rijs-unitedconsumers
Je moet wel iets van de markt weten om op basis van deze url een voorspelling te doen, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Hier heb je meer aan.
https://www.energiemarktinformatie.nl/beurzen/olie/
Hij zakt toch? Dat merk je over 6 maanden aan de pomp.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet wel iets van de markt weten om op basis van deze url een voorspelling te doen, of mis ik iets?
Ah daar doel je opquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:37 schreef halfway het volgende:
[..]
Hij zakt toch? Dat merk je over 6 maanden aan de pomp.
Voor de rest weet niemand het.
Alsof er voor 25 in je brommertje kanquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
tank altijd voor ¤25- nergens last van
Bij de stations ver van de snelweg is het al een paar weken rond de 1.90quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:38 schreef hartloper het volgende:
Iedere keer als ik de benzineslang in mijn auto hanh begint mijn maag te draaien. 2 euro voor een liter voor euro95 ... bizar.
Wat is de prognose ... blijft het maar stijgen? Of naderen we een plateau?
Goedkoper zal het wel niet meer worden vrees ik
Deze grap werd hier al gemaakt toen je nog voor fl.1,- de liter kon tankenquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
tank altijd voor ¤25- nergens last van
Braadbus doet dit wel, maar dan voor een tientjequote:Op zaterdag 13 november 2021 18:53 schreef 111210 het volgende:
[..]
Deze grap werd hier al gemaakt toen je nog voor fl.1,- de liter kon tanken
Geen E0 tanken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:45 schreef A6 het volgende:
Ik tank euro 98 en moest laatst 2.13 betalen
Volle tank 83 euro
Wordt steeds gekker.
Ze bedoelen het goed! Ze willen me weer aan het werk helpen en laten zien dat ik ook op de fiets kan. Wat een ontzettend goed volk is dat toch.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
10 jaar geleden was olieprijs per vat hoger dan nu. Toen was benzine prijs juist veeel lager dan nu.
Het is overheid die prijs opdrijft en boel misbruiken.
Ik wil best ook met fiets gaan, maar ik ga niet elke dag 50 km fietsen.. Ik ben geen racefietser volk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:21 schreef DangerousPotato het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed! Ze willen me weer aan het werk helpen en laten zien dat ik ook op de fiets kan. Wat een ontzettend goed volk is dat toch.
Maar ik heb thuis geen loaderquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
Trias Energetica mensen. Je kunt wel doen alsof al die (forensen) kilometers noodzakelijk zijn maar je kunt ook "omdenken". Dat wil zeggen dat je erover na gaat denken of die 200 km per dag wel nuttig en nodig is... En of dat met enige inspanning niet anders kan.
Doe je dat niet dan hoef je ook niet al die peperdure liters te tanken. Energie die je niet verbruikt hoef je ook niet te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |