Als je "meer van hetzelfde" wil voor op een feestje kopen.
quote:Geheel mee eens!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:16 schreef LoekB het volgende:
Ik vind het een kut-CD en een kutartiest. Net een aap is die gast.. En wat een irritante stem heeft die gast zeg, echt zo'n r&b/bubbling-artiest, vreselijk.
.
quote:jawel swingende beats enz0 mooie cdtje
Wie heeft dit album??
Is het mooi, en is het warad om het te downloaden/ kopen??
[Dit bericht is gewijzigd door Vizual op 26-02-2003 17:56]
What can I say? Smaken verschillen.
Maar de mijne is de beste, natuurlijk.
quote:Nou, dan hef Fok! maar meteen op!
Op woensdag 26 februari 2003 17:54 schreef Vizual het volgende:
als je het niet mooi vind luister het niet die mensen doen hard hun best om het te presteren dus vind ik niet relaxed dat jullie artiesten gaan afkraken hoort niet .
quote:ik vind het mooi muziek wat jij of andere ervan vinden boeit mij niet.
Nou, dan hef Fok! maar meteen op!
quote:nee dat gebrekkig nederlands van jou, dat is cool
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef Vizual het volgende:
tuurlijk ik verbied je nix als je het niet mooi vind das leuk maar kraak geen artiesten af is niet c00l
Maareh, daar ik nu ziek thuis zit ben al meerdere malen onaangenaam verrast door deze kutartiest met een kutstem. Wat een vreselijke muziek zeg, er lijkt wel geen vaste basis in te zitten en het lijkt welk alsof hij de woorden ter plekke bedenkt... zo slecht en rommelig.
en dan die clip waarin ze in iemand kelder aan het feesten zijn: Ik hoorde Howard Comproe ooit wel eens opmerken over dansjes als de Macarena "Jullie blanken doen wat systematische bewegingen met jullie handen en dat noemen jullie dan dansen"
Nou Howard, negers hebben nu een nieuw dieptepunt gedefinieerd door dansjes te doen waarin men met een verheven hoofd de lucht in kijkt en vervolgens met de de vingertoppen naar de borstkas wijst en dan zonder de armen of de rest van het lichaam te bewegen met de handen gaat wapperen...
Of en dat zie je ook vaak in die clip: negerinnen die te lui zijn om uitgebreid te bubblen en enkel heel schokkerig met hun kont of borsten heen en weer bewegen, alsof ze parkinson hebben...
quote:Jij kan volgens mij alleen maar zeiken, net zoals in wiettopic's...zeiken...zeiken...zeiken!
Op vrijdag 16 mei 2003 15:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee dat gebrekkig nederlands van jou, dat is cool
Maareh, daar ik nu ziek thuis zit ben al meerdere malen onaangenaam verrast door deze kutartiest met een kutstem. Wat een vreselijke muziek zeg, er lijkt wel geen vaste basis in te zitten en het lijkt welk alsof hij de woorden ter plekke bedenkt... zo slecht en rommelig.
en dan die clip waarin ze in iemand kelder aan het feesten zijn: Ik hoorde Howard Comproe ooit wel eens opmerken over dansjes als de Macarena "Jullie blanken doen wat systematische bewegingen met jullie handen en dat noemen jullie dan dansen"
Nou Howard, negers hebben nu een nieuw dieptepunt gedefinieerd door dansjes te doen waarin men met een verheven hoofd de lucht in kijkt en vervolgens met de de vingertoppen naar de borstkas wijst en dan zonder de armen of de rest van het lichaam te bewegen met de handen gaat wapperen...
Of en dat zie je ook vaak in die clip: negerinnen die te lui zijn om uitgebreid te bubblen en enkel heel schokkerig met hun kont of borsten heen en weer bewegen, alsof ze parkinson hebben...
quote:het is een gave
Op zondag 18 mei 2003 00:56 schreef GuaPetona het volgende:[..]
Jij kan volgens mij alleen maar zeiken, net zoals in wiettopic's...zeiken...zeiken...zeiken!
quote:Ik geloof niet dat jij die cd echt hebt gehoord, als je hem 'echt zo'n r&b/bubbling artiest' vind.
Ik vind het een kut-CD en een kutartiest. Net een aap is die gast.. En wat een irritante stem heeft die gast zeg, echt zo'n r&b/bubbling-artiest, vreselijk.
.
Sean Paul =
quote:Ik heb 2 clips van hem gezien en gehoord en ik ben het anders 100% met hem eens. Misschien is het een lekker ding maar hij heeft imho een vreselijke stem enm een nog vreselijker image...
Op zondag 18 mei 2003 11:53 schreef Scandalous het volgende:[..]
Ik geloof niet dat jij die cd echt hebt gehoord, als je hem 'echt zo'n r&b/bubbling artiest' vind.
Sean Paul =
![]()
quote:Lekker ding vind ik het niet... Zijn stem doet het hem nou juist, past perfect bij zijn muziek.
Op zondag 18 mei 2003 11:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik heb 2 clips van hem gezien en gehoord en ik ben het anders 100% met hem eens. Misschien is het een lekker ding maar hij heeft imho een vreselijke stem enm een nog vreselijker image...
quote:nou leuk voor jou, ik en aderen vinden het een kutartiest. Die nummers van hem lijken wel ter plekke bedacht zo onsamenhangend als het klinkt.
Op zondag 18 mei 2003 11:59 schreef Scandalous het volgende:[..]
Lekker ding vind ik het niet... Zijn stem doet het hem nou juist, past perfect bij zijn muziek.
De manier waarop zijn teksten in elkaar steken doet me denken aan dat filmpje met dat hele foute blanke jochie wat voor z'n webcam aan het freestylen is....
West of East ?
vin em BAGGER
quote:R&B/Bubbling???? Wel eens van dancehall gehoord???? Dancehall rules! En tsja Sean Paul is dan wel niet een van mijn favo dancehall artiesten, maar het klinkt zeker errug lekker!!!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |