SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineens
Vingervervenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had de vingerverfsmiley even meegenomen uit het treinentopic.
[..]
Hé Fles.
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
And so it begins.
https://www.omroepbrabant(...)X510xHHrjI0WLT7mfSkY
Brabo denk ik. Die worden niet ouder. Geestelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?![]()
Oeteldonkse variantquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Schijtdruk in de winkels, volgende week 30 miljoen besmettingen
Als je mensen tegen elkaar opzet krijg je vreemde situaties bij degenen die niet vooraan stonden toen de koekjes uitgedeeld werden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?![]()
Ach we falen allemaal wel eensquote:
Ja ik faal ook altijd als vrouwquote:
sterisch doen als er een sloep langskomtquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon om het half uur janken en lachen afwisselen
Er zit een verschil tussen vrouwen en borderliners he ...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon om het half uur janken en lachen afwisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |