SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was best jaloers op je, in deze tijd in een zonvakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineens
Vingervervenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had de vingerverfsmiley even meegenomen uit het treinentopic.
[..]
Hé Fles.
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
And so it begins.
https://www.omroepbrabant(...)X510xHHrjI0WLT7mfSkY
Brabo denk ik. Die worden niet ouder. Geestelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?![]()
Oeteldonkse variantquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Schijtdruk in de winkels, volgende week 30 miljoen besmettingen
Als je mensen tegen elkaar opzet krijg je vreemde situaties bij degenen die niet vooraan stonden toen de koekjes uitgedeeld werden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan boycot je die winkel toch gewoon als je het er niet mee eens bent.. wat een kinderachtig gedoe weer, bedreigen e.d. Zijn die lui 12 ofzo?![]()
Ach we falen allemaal wel eensquote:
Ja ik faal ook altijd als vrouwquote:
sterisch doen als er een sloep langskomtquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon om het half uur janken en lachen afwisselen
Er zit een verschil tussen vrouwen en borderliners he ...quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon om het half uur janken en lachen afwisselen
Kloptquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brabo denk ik. Die worden niet ouder. Geestelijk.
Dwepen met de huidige partner en vloeken op alle vorigen is ook een mooie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hy
[..]
sterisch doen als er een sloep langskomt
Ooooh sweet summer child you are.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen vrouwen en borderliners he ...
Dat is alleen bij die halfjes toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dwepen met de huidige partner en vloeken op alle vorigen is ook een mooie.
Ja daar is het sterker bij.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is alleen bij die halfjes toch?
Nog nooit een vrouw ontmoet die geen borderliner isquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen vrouwen en borderliners he ...
If the bleeding stops.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw ontmoet die geen borderliner is
Ik kende een borderliner, en als die ruzie had met haar 'vriend' (lees man die ze had gedwongen de verkering te accepteren) ging ze in zeester houding op het gras liggen buitenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik kende er eentje die d'r vriend met de auto omver heeft geredenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kende een borderliner, en als die ruzie had met haar 'vriend' (lees man die ze had gedwongen de verkering te accepteren) ging ze in zeester houding op het gras liggen buiten
Het was altijd wel leuk om naar te kijken, al dat drama
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kende er eentje die d'r vriend met de auto omver heeft gereden
Jos Verstappen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
..zullen je vrouw en dochters leuk vinden om te horenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jos Verstappen?
Nou ja die reed ook nog eens achteruit er weer overheen (bij zijn eigen vrouw)
Ja ze hadden ruzie en zij wilde naar huis toe rijden terwijl ze al veel te veel had gedronken dus hij wilde haar stoppen door voor de auto te gaan staan en toen trapte ze gewoon vol het gas inquote:
Vol over iemand heen rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hadden ruzie en zij wilde naar huis toe rijden terwijl ze al veel te veel had gedronken dus hij wilde haar stoppen door voor de auto te gaan staan en toen trapte ze gewoon vol het gas in
Limburgers komen niet in de hemel, is ook logisch, al die doortrekkende legers door de voerstreek hebben alle helden en mensen met een normale moraal systematisch eeuwenlang vermoord, this poetah is just what's left, achter de luiken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jos Verstappen?
Nou ja die reed ook nog eens achteruit er weer overheen (bij zijn eigen vrouw)
Hij heeft wel een deuk in de motorkap geslagen en kon een tijdje niet soepeltjes meer lopen. Maar die twee zijn jarenlang bij elkaar geweest met tussenpauzes als het weer ens was misgegaanquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vol over iemand heen rijden![]()
Is die nog vervolgd daarvoor of heeft hij haar gewoon vergeven?
Damnquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft wel een deuk in de motorkap geslagen en kon een tijdje niet soepeltjes meer lopen. Maar die twee zijn jarenlang bij elkaar geweest met tussenpauzes als het weer ens was misgegaan
Ballie?quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |