SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zie geen stickers in treinenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat de efteling dus voor de corona pas kiest vanaf zondag omdat ze nu niet genoeg tijd hebben om alle bestickering en belettering voor die 1.5 hebben om weer te plaatsen.
De NS had denk ik het meeste laten zitten?
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terugquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
Da’s geen doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terug
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
NS Medewerkers bij de demo morgen middagquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakken
Nee, daar geldt het coronabewijs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Ik dacht of qr code of 1.5 meter. Daarom kiest efteling dus voor die qr codequote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Dat heb ik dus gewoonquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar geldt het coronabewijs.
Jij bent toch helemaal geen NS medewerkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NS Medewerkers bij de demo morgen middag [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen NS medewerker
quote:
Het leven had zo simpel kunnen zijn héquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
ja maar polderenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
Omdat Nederland een beetje schizofreen is, we zijn helemaal verzot op regeltjes maar willen tegelijkertijd ook geen regeltjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Wil je onze minister-president worden?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
De gedachte is natuurlijk terug naar nul maatregelen als de cijfers het toe laten. Maar ja als je dan niet genoeg rekening er mee houdt dat alles weer gaat stijgen....dan blijf je jojo'enquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Lees: verzot op regels voor anderen, zelf geen regels.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Nederland een beetje schizofreen is, we zijn helemaal verzot op regeltjes maar willen tegelijkertijd ook geen regeltjes
Gewoon lekker oer-Hollands aanmodderen om niemand té hard tegen het been te stoten en hopen dat het vanzelf wel weer een keertje goedkomtquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
De gedachte is natuurlijk terug naar nul maatregelen als de cijfers het toe laten. Maar ja als je dan niet genoeg rekening er mee houdt dat alles weer gaat stijgen....dan blijf je jojo'en
Hobbit gespotquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik had nog pizza over van gister, maar die eet ik iets later als second breakfast
Ze heeft schoenmaat 47 ofzo??quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Toch hilarisch. Net op Twitter zo'n kut die losgaat over gentherapie en experimenteel etc etc en dan kijk je op haar tijdlijn wat voor geit het is, en heeft ze een tweet geplaatst over een gofundme voor de behandeling van SMA.
Let op:
Zolgensma® is een eenmalige gentherapie waarmee het ontbrekende gen weer wordt toegevoegd en het eiwit weer kan worden gemaakt.
Ze zijn ook altijd zo heerlijk voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Toch hilarisch. Net op Twitter zo'n kut die losgaat over gentherapie en experimenteel etc etc en dan kijk je op haar tijdlijn wat voor geit het is, en heeft ze een tweet geplaatst over een gofundme voor de behandeling van SMA.
Let op:
Zolgensma® is een eenmalige gentherapie waarmee het ontbrekende gen weer wordt toegevoegd en het eiwit weer kan worden gemaakt.
Die was opquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En ruikt je huis nu naar verse sushi?
Is meestal na een paar dagen een heel stuk minderquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Had niet gedacht dat ze zo sterk waren
Oke. Dat zou niet erg zijn want dit was niet subtiel :pquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is meestal na een paar dagen een heel stuk minder
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iemand van mijn fb vriendenlijst verwijdert. Ze deelde een foto waarop dutroux te zien zou zijn en naast hem rutte en dan een tekst over een pedofiele netwerk
Verse sushi ruikt toch niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En ruikt je huis nu naar verse sushi?
Wie is Dutroux?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iemand van mijn fb vriendenlijst verwijdert. Ze deelde een foto waarop dutroux te zien zou zijn en naast hem rutte en dan een tekst over een pedofiele netwerk
Marc Dutroux is een Belgische misdadiger, seriemoordenaar en serieverkrachter. Hij werd in 2004 veroordeeld tot levenslang voor ontvoering, gijzeling, verkrachting, moord en illegale handel.quote:
Damnquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Marc Dutroux is een Belgische misdadiger, seriemoordenaar en serieverkrachter. Hij werd in 2004 veroordeeld tot levenslang voor ontvoering, gijzeling, verkrachting, moord en illegale handel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux
Precies. Opbokken met die idioten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Moet haar nog van insta verwijderen maar weet haar insta naam niet :pquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Opbokken met die idioten.
Dacht dat ze dat soort dingen alleen in Oostenrijk dedenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een beroemde Belgische kelderbouwer
Fritzl Felderhofquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat soort dingen alleen in Oostenrijk deden
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een beroemde Belgische kelderbouwer
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet haar nog van insta verwijderen maar weet haar insta naam niet :p
Vrijheid van meningsuiting is ook de vrijheid om die van een andere niet te hoeven aanhorenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?
Het lijkt er wel op, als de man net van de hoge koorts af is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik wilde een bloemige omschrijving maken a la US, maar die bespaar ik jullie
Zonder de meningen van anderen besta je niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is ook de vrijheid om die van een andere niet te hoeven aanhoren
In mijn gedachten was dat lekker, maar als ik het nog eens zou eten valt het waarschijnlijk behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Kom er net achter hoe ranzig Brinta ook weer is.. had zo'n proefverpakking Brinta wake up.
Mijn facebookquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?
mja het is meer de textuurquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In mijn gedachten was dat lekker, maar als ik het nog eens zou eten valt het waarschijnlijk behoorlijk tegen
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik wilde een bloemige omschrijving maken a la US, maar die bespaar ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorWaarom bekijk je foto's van lelijke ordinaire oma's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die groot in beeld stond op de site van het ADquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bekijk je foto's van lelijke ordinaire oma's?
Whehehequote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
Gergi werd net door de lifeguard gesommeerd de zee uit te komen. Hij was de enige in zee en de lifeguard had blijkbaar geen zin om z'n boek neer te leggen om op te letten
The Lazy Lifeguard "books are better than humans"quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
Gergi werd net door de lifeguard gesommeerd de zee uit te komen. Hij was de enige in zee en de lifeguard had blijkbaar geen zin om z'n boek neer te leggen om op te letten
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
over een half uur verwacht ie pompoensoepquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?
Je moet er ook zoveel in gooien dat je lepel rechtop kan blijven staan er inquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet er ook zoveel in gooien dat je lepel rechtop kan blijven staan er in
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over een half uur verwacht ie pompoensoep
Vroegah at ik nog wel eens Brinta of een ander soort pap maar ik haalde altijd maar 4 of 5 porties uit een pakquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorDie kom ik dus gewoon 'in het wild' tegen als ik pech heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah at ik nog wel eens Brinta of een ander soort pap maar ik haalde altijd maar 4 of 5 porties uit een pak
dan moet je Dutroux toch wel een soort van kennenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nounou, bijna 30. Je bent zo jong als je je voelt he
je hebt nog tot 20:00quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
eieren vergeten halen van de week, en mn brood is ook bijna op. #fwp
Nah, ken alleen Joseph Fritzl en daarna niet meer opgeletquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je Dutroux toch wel een soort van kennen
dutroux was de man toen jij 5 wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nah, ken alleen Joseph Fritzl en daarna niet meer opgelet
Mijn moeder heeft kippen dus ik ben altijd voorzienquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
eieren vergeten halen van de week, en mn brood is ook bijna op. #fwp
mijn moeder woont niet echt om de hoekquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft kippen dus ik ben altijd voorzien
Voorzie je moeder gewoon van kippen![]()
3, gezien ik bijna 30 ben, dus vandaar dat ik er niks van meegekregen hebquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dutroux was de man toen jij 5 was
Ah das jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn moeder woont niet echt om de hoek
geen tijd en ruimte voorquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah das jammer.
Jezelf van kippen voorzien? Of anders de buren, kan je ze jatten
Daarom de burenquote:
het is "kibbesoep"quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daarom de burenGewoon wat kippen door het raam heen kieperen als het warm is
![]()
Wel kut als ze de volgende dag kippensoep eten dan
Geen zin?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien maar eens uit bed komen onderhand
geen tomatensoep bestellen liesjequote:Op zaterdag 13 november 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker slim, naar een moskee lopen met het plan die te gaan bekijken in een kort rokje...ze hadden ook niet van die bedeklappen die ze vaak hebben, naja het was een heerlijke wandeling. Zit ik op een terras gooit de serveerster haar hele dienblad met mijn cola en glas met ijs over mijn benen. Kan gebeuren en had wel medelijden met haar. En volgens mij mijn nieuwe cola zero terwijl ik gewone had besteld. Maja 😀
Ben je in Nicosia vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker slim, naar een moskee lopen met het plan die te gaan bekijken in een kort rokje...ze hadden ook niet van die bedeklappen die ze vaak hebben, naja het was een heerlijke wandeling. Zit ik op een terras gooit de serveerster haar hele dienblad met mijn cola en glas met ijs over mijn benen. Kan gebeuren en had wel medelijden met haar. En volgens mij mijn nieuwe cola zero terwijl ik gewone had besteld. Maja 😀
Had het mij maar gevraagdquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker slim, naar een moskee lopen met het plan die te gaan bekijken in een kort rokje...![]()
Ik denk dat het eigenlijk tomatensoep wasquote:op een terras gooit de serveerster haar hele dienblad met mijn cola en glas met ijs over mijn benen.
Wat het ijs betreft was een kort rokje wel weer een win.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Nee denk dat ik dat morgen of overmorgen doe, wilde nog vragen of die 'grensovergang' makkelijk te vinden is? Ben net naar de andere kant van het zoutmeer gelopenquote:
Jij wilde niets doen vandaag toch? Of bedoel je dat ik niet wist dat je in een moskee bedekt moest? Want dat weet ik natuurlijk alleen niet aan gedacht, was spontane actie, ik bedacht het aan het ontbijt ben opgestaan en gaan lopen. En nee het was colaquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had het mij maar gevraagdNaja je kunt op z'n minst van de buitenkant foto's maken
[..]
Ik denk dat het eigenlijk tomatensoep was
Dat is waar en ik vroeg servetjes maar kreeg van die hippe wet wipes 😀quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat het ijs betreft was een kort rokje wel weer een win.
Ach ik wilde eens naar een synagoge gaan. Op zaterdag.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Bij je hotel?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit aan een Americano. Een gewoon kopje koffie zonder niks. Vier goddamn Euro
Was normaal geweest als ik daar ook zo'n koeieloerus bord friet bij gekregen had.
Lol dat zou mij ook kunnen overkomen 😀quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach ik wilde eens naar een synagoge gaan. Op zaterdag.
ja ben even binnen gaan zitten. Straks lunchen en daarna weer de hele middag aan het zwembad denk ikquote:
Gelovigen zijn over het algemeen doodsbang voor tiet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik weet nog dat ik in het Vaticaan was tijdens een hittegolf en mensen in bikini het raar vonden dat ze niet naar binnen mochten bij de Sint Pieter.
Ik was eens in Rome begin januari, wilden we ook naar de ST Pieter. Op Driekoningen. Was beetje druk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik weet nog dat ik in het Vaticaan was tijdens een hittegolf en mensen in bikini het raar vonden dat ze niet naar binnen mochten bij de Sint Pieter.
stel je voor dat die patertjes eens geil werden van wat anders dan tienerjongetjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar pussy lusten ze wel pap vanquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelovigen zijn over het algemeen doodsbang voor tiet.
Ja de Ledra overgang is midden in de stad, in Ledra street. Is een politiebureautje in een soort container naast, eigenlijk niet te missen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dat morgen of overmorgen doe, wilde nog vragen of die 'grensovergang' makkelijk te vinden is? Ben net naar de andere kant van het zoutmeer gelopen
Nee ook niet, allemaal incels die met een verzonnen aapje in de lucht nog wat levensinvulling proberen te verzinnen omdat ze te lelijk zijn voor voortplanting.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar pussy lusten ze wel pap van
in griekenland vond ik de koffie ook zo duurquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit aan een Americano. Een gewoon kopje koffie zonder niks. Vier goddamn Euro
Was normaal geweest als ik daar ook zo'n koeieloerus bord friet bij gekregen had.
bang dat ze je ging betasten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn rok was nét lang genoeg als ik het elastiek in de taille uitvouwdeen ik had op straat nog zo'n sjaal gekocht om over m'n schouders te doen. Voelde me toch enigszins ongemakkelijk toen ik tijdens de dienst naast een oude non zat.
Welbeschouwd zou dat probleem zichzelf al eeuwen geleden opgelost moeten hebben. Kennelijk gaat er toch iets fout want het bestaat nog.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ook niet, allemaal incels die met een verzonnen aapje in de lucht nog wat levensinvulling proberen te verzinnen omdat ze te lelijk zijn voor voortplanting.
Ok top!quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja de Ledra overgang is midden in de stad, in Ledra street. Is een politiebureautje in een soort container naast, eigenlijk niet te missen.
ontplofte marmotquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die non ineens haar benen spreid en je ruikt een slecht bijgehouden hamsterkooi.
Als de piel van Richard Krajicek op zijn hoofd lijkt dan snap ik dit wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was Daphne Deckers na de bevalling.
Jij weet wel dingen he?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was Daphne Deckers na de bevalling.
Maar goed dat je groter bent gaan wonen?quote:
Hij gaat zo de kast inquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat je groter bent gaan wonen?
Ja daar eindigen mijn biljetjes ook vaakquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij gaat zo de kast invoorlopig.
mja dit ding is opgebouwd 135cm langquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar eindigen mijn biljetjes ook vaak![]()
die qr code weer?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ik zal wel weer raar zijn, maar ook voor de terugvlucht kun je dus niet online inchecken. Voor Nederland is toch geen Flight Pass nodig?
Nee op de heenweg was het verhaal dat je op het vliegveld pas kon inchecken omdat ze je Cyprus Flight Pass wilden zien. Niks QR-code of zo.quote:
Acht weken quarantaine wegens onnodige reisbewegingen tijdens de piektijd van het Covid-19 seizoen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ik zal wel weer raar zijn, maar ook voor de terugvlucht kun je dus niet online inchecken. Voor Nederland is toch geen Flight Pass nodig?
Hou toch eens je vervelende snavel jij bonte harlekijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht weken quarantaine wegens onnodige reisbewegingen tijdens de piektijd van het Covid-19 seizoen.
En maar reizen en reizen en reizen en ondertussen mensen die geen spuitje hebben een nekschot toewensenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch eens je vervelende snavel jij bonte harlekijn
Bij woord drie ging je al hopeloos de mist inquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En maar reizen en reizen en reizen en ondertussen mensen die geen spuitje hebben een nekschot toewensen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch eens je vervelende snavel jij bonte harlekijn
Dat is nogal snelquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ging net ergens koffie drinken en ontbijten en de jongere zus van Ballie stond in de bediening te werken.
vertelquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ging net ergens koffie drinken en ontbijten en de jongere zus van Ballie stond in de bediening te werken.
ja waarom dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was gewoon jou maar dan met steil haar.
Zoek de verschillen;quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er vloog kibbesoep door de lucht?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb je geen jonger zusje? Of misschien eentje waar je niet vanaf weet.
Zeker van twee verschillende vadersquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
In Mexico wel eens gehad, een tweeling zonder dat ik het in de gaten had, de ene vrat me op en de andere zag me niet staan en daar kreeg ik af en toe een walgelijke blik van, ik snapte er geen dropje van
het hangt, maandag weer schone klerenquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond nog even snel gedaan.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ate out your sister and now I know what ya taste like
Was toch echt zo. Ze was nog eens aardig ook.quote:
maar nu weet ik nog niet waarom ze op mij lijktquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toch echt zo. Ze was nog eens aardig ook.
De boerse Brabantse serveerster van gisteren moest ik een beetje om lachen. Ik kan het wel hebben, maar tafel naast ons die vonden haar nogal direct.
Tintje, snaaks, brutaal, perfecte borsten, huppelig, achtendertigkleurige schoenen en kraaloogjes?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu weet ik nog niet waarom ze op mij lijkt
Ouwe donkergetintiër van mequote:Op zaterdag 13 november 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
moet denk ik maar weer een zonnebankje pakken
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tintje, snaaks, brutaal, perfecte borsten, huppelig, achtendertigkleurige schoenen en kraaloogjes?
Bedoelde u "speedo"?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
zie fotos op fb dat in rotterdam de sint met de spido komt
Zomedalek maar weer eens omkleden en weer naar de zwemmerijquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:30 schreef kwiwi het volgende:
Teveel gegetenBeetje slapen in de zon dan maar.
Dat eerst “overkomt” je wel vaker deze vakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:30 schreef kwiwi het volgende:
Teveel gegetenBeetje slapen in de zon dan maar.
Haar niet alleen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerst “overkomt” je wel vaker deze vakantie.
Echt he. EN dan heeft de prof er ook nog een mening over. Kloteleefuhquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
fles en kwiwi hebben et maar zwaar
zo kijk ik mensen aan als het bestellen mij te lang duurtquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk ik mensen aan als het bestellen mij te lang duurt
meestal wilde je ze gewoon kapotstampenquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knaagdieren zijn vet schattig en liev [ afbeelding ]
Zonde van de borsten, en die hebben laatst nog een APK doorstaanquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meestal wilde je ze gewoon kapotstampen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de borsten, en die hebben laatst nog een APK doorstaan
Algemene Proef Knijpbaarheid?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de borsten, en die hebben laatst nog een APK doorstaan
Het is weekend.quote:
Misschien dacht ze dat de salami van venkel gemaakt wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jezus.
gisteren bestelde een vrouw een broodje venkel salami. Dus kom het brengen, zegt ze dit is vleesik ben een vegetarier
ja dat dacht ze denk ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat de salami van venkel gemaakt was
Toch altijd handig om dat soort dingen even na te vragenquote:
Ja maar moet nog dingen doen in huis dus eigenlijk kan het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is weekend.
Dan mag dat. Ik ben wel druk bezig. Straks nog even langs de IKEA. Dat wordt ook weer feest. Zal wel gruwelijk druk zijn
als je van te voren niet zegt dat je vegetarisch bent ga ik dat toch ook niet elke keer vragenquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch altijd handig om dat soort dingen even na te vragen
Dingen doen danquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar moet nog dingen doen in huis dus eigenlijk kan het niet.
Nee ik bedoelde dat zij dat had moeten vragen. Niet jijquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je van te voren niet zegt dat je vegetarisch bent ga ik dat toch ook niet elke keer vragen
Ohquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
Ga
[..]
Dingen doen dan
[..]
Nee ik bedoelde dat zij dat had moeten vragen. Niet jij
Jaja eerst even lunchen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
Ga
[..]
Dingen doen dan
[..]
Nee ik bedoelde dat zij dat had moeten vragen. Niet jij
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerst “overkomt” je wel vaker deze vakantie.
dwik?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]we hebben al afgesproken dat we eenmaal thuis weer naar de fitness gaan en gezond eten. Want er zijn wel wat kilootjes aangevlogen hier
Zullen we haar bestrooien met poedersuiker?quote:
Ik meestal ook jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaloers. Doe ik ruim twee nachten over.
In bed weer?quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister blijkbaar lopen knoeien met de kruidnoten met truffelchocola en nu zitten er overal vlekken
Nee op de bank, had het gister niet door want zwakke lampen. Dus ik kom vanmorgen de kamer in en zie allemaal bruine vegen op de bankquote:
Hoe eet jij?quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee op de bank, had het gister niet door want zwakke lampen. Dus ik kom vanmorgen de kamer in en zie allemaal bruine vegen op de bankEn het zat ook in m'n trui, op de kraan, op de handdoek in de keuken.
Is het wel chocolade?quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee op de bank, had het gister niet door want zwakke lampen. Dus ik kom vanmorgen de kamer in en zie allemaal bruine vegen op de bankEn het zat ook in m'n trui, op de kraan, op de handdoek in de keuken.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blablaquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
12 uur slapen = overgewicht, hoge bloedruk en kans op vroegtijdig overlijden door hartaanval.
Slapen is op zich best gezond maar het is een voortdurende aanslag op de bloedsomloop, je slagaders raken zo flubby als berensnot als ze zo lang diastolisch moeten draaien.
Nee van de AH, maar hetzelfde effect. Denk dat het aan m'n pols zat ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is fijn wakker worden!
Waren het die dingen van Bolletje? Daar krijg je inderdaad lekker vieze vingers van.
huehue?quote:
Ik vind het echt bloedje irritant dat bij alles wat ik zeg of doe dat je meteen moet roepen hoe slecht het wel niet is en bla bla. Laat me godverdomme gewoon een keertje 12 uur slapen in het weekend als ik daar zin in heb zonder meteen te lopen janken dat ik vroeg dood ga enz.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet wiewelen als je straks op je veertigste negentig bent dan
quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het echt bloedje irritant dat bij alles wat ik zeg of doe dat je meteen moet roepen hoe slecht het wel niet is en bla bla. Laat me godverdomme gewoon een keertje 12 uur slapen in het weekend als ik daar zin in heb zonder meteen te lopen janken dat ik vroeg dood ga enz.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste manier ook welquote:
Dus stop daar ook maar gewoon mee. Ik kan zelf ook wel nadenken.quote:
Niet wrijven in een vlek!quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar het is dus van dat cacaopoeder dat lekker afgeeftJe veegt het er zo af met een klam doekje gelukkig.
Heb je de hele voorraad gekocht?quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Elektrische plaid is weer uitverkocht
Dat zijn de vlekken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de cavia's wel gecheckt al? Misschien hebben die ook vlekken!
De cavia's?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zien ze er nu als het kapsel van Wilders uit?
"chloreal, omdat ik een caaf ben"quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets witter nog, kapsel verder klopt
Leg wel even die kruidnoten weg danquote:
Kom je terug als een jonge en gebruinde God?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het zijn nog 20 baantjes geworden. 60 totaal vandaag, 160 voor de hele vakantie. 2080 meter. Misschien morgen vroeg nog 10 of 20 baantjes erbij. Dat zou mooi zijn. Nu even omkleden, er is nog een ruim uur zo'n op mijn balkon te genieten
Slipjes en Bh's in de brievenbus.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je terug als een jonge en gebruinde God?
Nutteloos eigenlijk. Je kunt ze zelf niet aantrekken en ze uitstallen is ook vreemd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slipjes en Bh's in de brievenbus.
Gewoon tussen de biljetjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nutteloos eigenlijk. Je kunt ze zelf niet aantrekken en ze uitstallen is ook vreemd.
Waarom zou je die niet aan kunnen trekken?quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nutteloos eigenlijk. Je kunt ze zelf niet aantrekken en ze uitstallen is ook vreemd.
Fles is natuurlijk wel een verzamelaar.quote:
Past me niet zo goedquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet aan kunnen trekken?
Whehequote:Op zaterdag 13 november 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Dat hij er zes keer per minuut uitfloept.
Snel de bosjes maar weer opzoeken danquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij was de zalm die ik voor lunch had niet goed. Zulks een buikpijn
quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij was de zalm die ik voor lunch had niet goed. Zulks een buikpijn
Dan moet ik hier een half jaartje overwinteren. Best een goed idee op zich trouwensquote:Op zaterdag 13 november 2021 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je terug als een jonge en gebruinde God?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik vorige week met de kibbeling, zat een stukje bij dat heel smerig snotterig wasmaar dat begon pas na een paar uur te werken
Met de hoge gasprijzen best het overwegen waard.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet ik hier een half jaartje overwinteren. Best een goed idee op zich trouwens
Ja hier nu ook, 3-4u na de lunch ineensquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik vorige week met de kibbeling, zat een stukje bij dat heel smerig snotterig wasmaar dat begon pas na een paar uur te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |