SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zie geen stickers in treinenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat de efteling dus voor de corona pas kiest vanaf zondag omdat ze nu niet genoeg tijd hebben om alle bestickering en belettering voor die 1.5 hebben om weer te plaatsen.
De NS had denk ik het meeste laten zitten?
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terugquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
Da’s geen doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan moeten die dus ook allemaal weer terug
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakkenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers in treinen
NS Medewerkers bij de demo morgen middagquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste van al die stickers waren al weggesleten, je ziet alleen nog stickers op plekken waar ze te lui zijn om het weg te halen. Maar nu mogen ze weer nieuwe plakken
Nee, daar geldt het coronabewijs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Ik dacht of qr code of 1.5 meter. Daarom kiest efteling dus voor die qr codequote:Op zaterdag 13 november 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb best wel zin in donderdag (optreden Dutch Eagles) maar aan de andere kant ook weer niet. Of geldt die 1.5 meter niet in theaters??![]()
Dat heb ik dus gewoonquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar geldt het coronabewijs.
Jij bent toch helemaal geen NS medewerkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NS Medewerkers bij de demo morgen middag [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen NS medewerker
quote:
Het leven had zo simpel kunnen zijn héquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
ja maar polderenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap Nederland echt niet. Maatregelen weg, dan weer terug. Wij hebben al heel lang dezelfde simpele maatregelen (2m afstand, mondkapjes in binnenruimtes en OV, en coronapas om horeca en bios e.d. in te kunnen), en als je ze niet steeds verandert heb je ook niet steeds weer protesten en onduidelijkheid.
Omdat Nederland een beetje schizofreen is, we zijn helemaal verzot op regeltjes maar willen tegelijkertijd ook geen regeltjesquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Wil je onze minister-president worden?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
De gedachte is natuurlijk terug naar nul maatregelen als de cijfers het toe laten. Maar ja als je dan niet genoeg rekening er mee houdt dat alles weer gaat stijgen....dan blijf je jojo'enquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Lees: verzot op regels voor anderen, zelf geen regels.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Nederland een beetje schizofreen is, we zijn helemaal verzot op regeltjes maar willen tegelijkertijd ook geen regeltjes
Gewoon lekker oer-Hollands aanmodderen om niemand té hard tegen het been te stoten en hopen dat het vanzelf wel weer een keertje goedkomtquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
De gedachte is natuurlijk terug naar nul maatregelen als de cijfers het toe laten. Maar ja als je dan niet genoeg rekening er mee houdt dat alles weer gaat stijgen....dan blijf je jojo'en
Hobbit gespotquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik had nog pizza over van gister, maar die eet ik iets later als second breakfast
Ze heeft schoenmaat 47 ofzo??quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Toch hilarisch. Net op Twitter zo'n kut die losgaat over gentherapie en experimenteel etc etc en dan kijk je op haar tijdlijn wat voor geit het is, en heeft ze een tweet geplaatst over een gofundme voor de behandeling van SMA.
Let op:
Zolgensma® is een eenmalige gentherapie waarmee het ontbrekende gen weer wordt toegevoegd en het eiwit weer kan worden gemaakt.
Ze zijn ook altijd zo heerlijk voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Toch hilarisch. Net op Twitter zo'n kut die losgaat over gentherapie en experimenteel etc etc en dan kijk je op haar tijdlijn wat voor geit het is, en heeft ze een tweet geplaatst over een gofundme voor de behandeling van SMA.
Let op:
Zolgensma® is een eenmalige gentherapie waarmee het ontbrekende gen weer wordt toegevoegd en het eiwit weer kan worden gemaakt.
Die was opquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En ruikt je huis nu naar verse sushi?
Is meestal na een paar dagen een heel stuk minderquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Had niet gedacht dat ze zo sterk waren
Oke. Dat zou niet erg zijn want dit was niet subtiel :pquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is meestal na een paar dagen een heel stuk minder
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iemand van mijn fb vriendenlijst verwijdert. Ze deelde een foto waarop dutroux te zien zou zijn en naast hem rutte en dan een tekst over een pedofiele netwerk
Verse sushi ruikt toch niet?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En ruikt je huis nu naar verse sushi?
Wie is Dutroux?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iemand van mijn fb vriendenlijst verwijdert. Ze deelde een foto waarop dutroux te zien zou zijn en naast hem rutte en dan een tekst over een pedofiele netwerk
Marc Dutroux is een Belgische misdadiger, seriemoordenaar en serieverkrachter. Hij werd in 2004 veroordeeld tot levenslang voor ontvoering, gijzeling, verkrachting, moord en illegale handel.quote:
Damnquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Marc Dutroux is een Belgische misdadiger, seriemoordenaar en serieverkrachter. Hij werd in 2004 veroordeeld tot levenslang voor ontvoering, gijzeling, verkrachting, moord en illegale handel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux
Precies. Opbokken met die idioten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Moet haar nog van insta verwijderen maar weet haar insta naam niet :pquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Opbokken met die idioten.
Dacht dat ze dat soort dingen alleen in Oostenrijk dedenquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een beroemde Belgische kelderbouwer
Fritzl Felderhofquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat soort dingen alleen in Oostenrijk deden
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een beroemde Belgische kelderbouwer
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet haar nog van insta verwijderen maar weet haar insta naam niet :p
Vrijheid van meningsuiting is ook de vrijheid om die van een andere niet te hoeven aanhorenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?
Het lijkt er wel op, als de man net van de hoge koorts af is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik wilde een bloemige omschrijving maken a la US, maar die bespaar ik jullie
Zonder de meningen van anderen besta je niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is ook de vrijheid om die van een andere niet te hoeven aanhoren
In mijn gedachten was dat lekker, maar als ik het nog eens zou eten valt het waarschijnlijk behoorlijk tegenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Kom er net achter hoe ranzig Brinta ook weer is.. had zo'n proefverpakking Brinta wake up.
Mijn facebookquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is vrijheid van meningsuiting onbelangrijk geworden?
mja het is meer de textuurquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In mijn gedachten was dat lekker, maar als ik het nog eens zou eten valt het waarschijnlijk behoorlijk tegen
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
ik wilde een bloemige omschrijving maken a la US, maar die bespaar ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorWaarom bekijk je foto's van lelijke ordinaire oma's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat die groot in beeld stond op de site van het ADquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bekijk je foto's van lelijke ordinaire oma's?
Whehehequote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
Gergi werd net door de lifeguard gesommeerd de zee uit te komen. Hij was de enige in zee en de lifeguard had blijkbaar geen zin om z'n boek neer te leggen om op te letten
The Lazy Lifeguard "books are better than humans"quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
Gergi werd net door de lifeguard gesommeerd de zee uit te komen. Hij was de enige in zee en de lifeguard had blijkbaar geen zin om z'n boek neer te leggen om op te letten
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
over een half uur verwacht ie pompoensoepquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?
Je moet er ook zoveel in gooien dat je lepel rechtop kan blijven staan er inquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet er ook zoveel in gooien dat je lepel rechtop kan blijven staan er in
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die lifeguard nu de e-reader ingepikt?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over een half uur verwacht ie pompoensoep
Vroegah at ik nog wel eens Brinta of een ander soort pap maar ik haalde altijd maar 4 of 5 porties uit een pakquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag net een foto van de moeder van Marco Borsato, heel veel erger zal jouw omschrijving niet zijn hoorDie kom ik dus gewoon 'in het wild' tegen als ik pech heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah at ik nog wel eens Brinta of een ander soort pap maar ik haalde altijd maar 4 of 5 porties uit een pak
dan moet je Dutroux toch wel een soort van kennenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nounou, bijna 30. Je bent zo jong als je je voelt he
je hebt nog tot 20:00quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
eieren vergeten halen van de week, en mn brood is ook bijna op. #fwp
Nah, ken alleen Joseph Fritzl en daarna niet meer opgeletquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je Dutroux toch wel een soort van kennen
dutroux was de man toen jij 5 wasquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nah, ken alleen Joseph Fritzl en daarna niet meer opgelet
Mijn moeder heeft kippen dus ik ben altijd voorzienquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
eieren vergeten halen van de week, en mn brood is ook bijna op. #fwp
mijn moeder woont niet echt om de hoekquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft kippen dus ik ben altijd voorzien
Voorzie je moeder gewoon van kippen![]()
3, gezien ik bijna 30 ben, dus vandaar dat ik er niks van meegekregen hebquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dutroux was de man toen jij 5 was
Ah das jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn moeder woont niet echt om de hoek
geen tijd en ruimte voorquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah das jammer.
Jezelf van kippen voorzien? Of anders de buren, kan je ze jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |