Natuurlijk kan hij in dit geval niks veranderd hebben, zeker zoiets groots niet. Maar in theorie zou hij dat ene stickertje kunnen plakken, of dat schroefje een kwartslag gedraaid hebben, natuurlijk gaat het daar nu niet om.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:48 schreef Red_85 het volgende:
Dit wordt zo gedraaid dat max dus de oorzaak is?
Woow. Als dit waar is, is het een complete shitshow. Even nagaan, hoe kan max dat doen?
Vond het niet slim dat hij er aan zat, maar je weet toch zelf wel als steward dat hij niks kan daar?
Nee, de constatering was toch al gedaan voor Max aan die vleugel zat?quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:48 schreef Red_85 het volgende:
Dit wordt zo gedraaid dat max dus de oorzaak is?
Je moet als FIA wat verzinnen om the GOAT geen straf te gevenquote:Op zaterdag 13 november 2021 07:58 schreef greysbones het volgende:
Slaat echt nergens op
Vettel deed vaak veel gekkere dingen
Nooit ook maar iets van gezegd
En nu merc misschien een straf krijgt ..
Tuurlijk, je moet de exacte afwijkingen weten voor je een boete op kunt leggen, zeker in zo'n sport waar elke mm telt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef greysbones het volgende:
Verstappen moet zich om 9.30 uur - 13.30 uur Nederlandse tijd - melden bij de wedstrijdleiding bestaande uit Tim Mayer, Matteo Perini, Vitantonio Liuzzi en Roberto Moreno. In de Braziliaanse ochtenduren zullen diezelfde stewards ook weer kijken naar de eventuele diskwalificatie van Hamilton. Vrijdagavond concludeerden zij dat er extra bewijs noodzakelijk is om een goed oordeel te kunnen vellen. De achtervleugel is daarvoor van Hamiltons auto gehaald en verzegeld.
EXTRA bewijs noodzakelijk????
Die vleugel moet toch juist op de auto zitten om de afstand bij een geopende DRS te kunnen meten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef greysbones het volgende:
Verstappen moet zich om 9.30 uur - 13.30 uur Nederlandse tijd - melden bij de wedstrijdleiding bestaande uit Tim Mayer, Matteo Perini, Vitantonio Liuzzi en Roberto Moreno. In de Braziliaanse ochtenduren zullen diezelfde stewards ook weer kijken naar de eventuele diskwalificatie van Hamilton. Vrijdagavond concludeerden zij dat er extra bewijs noodzakelijk is om een goed oordeel te kunnen vellen. De achtervleugel is daarvoor van Hamiltons auto gehaald en verzegeld.
EXTRA bewijs noodzakelijk????
Ik dacht dat het hier ging om te ver door buigen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die vleugel moet toch juist op de auto zitten om de afstand bij een geopende DRS te kunnen meten?
Klopt. Zag ik gister ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, de constatering was toch al gedaan voor Max aan die vleugel zat?
Max krijgt alleen ook waarschuwing/straf voor het overtreden van PF reglementen en het aanraken van andermans auto.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:14 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier ging om te ver door buigen.
Lijkt mij dat ze de stijfheid van die vleugel gaan bekijken...
Kan me een boete voor Verstappen wel voorstellen als straf.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Zag ik gister ook.
Alleen is daarvoor nooit een straf uitgedeeld, dat coureurs aan een anders zn auto zitten. Voor zover mij bekend.
Dus dat zou raar zijn, maar we weten ook dat ham vaak de dans ontspringt tijdens straffen ed of dat iets alsnog in zijn voordeel uitkomt.
Ham's auto is niet goed.
Max's moet met zn handen afblijven van andermans spullen.
Ham dsq
Max waarschuwing
Iets anders zou raar zijn.
boete of waarschuwing lijkt me redelijk maar een gridpenalty zou er zwaar over zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan me een boete voor Verstappen wel voorstellen als straf.
F1twt maakt zich belachelijk. FIA heeft nog niets bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jezus, wat een soap.
FIA maakt zich nu echt belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |