dit is de karma ( als de FIA het eerlijk regelt ) waar we allemaal op zaten te wachten toch ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Genot zou dat zijn, alleen al om zijn zure kop te zien en te genieten van zijn "they are out to get me" act.
Ik die wel een hoera’tje als hij echt een straf krijgtquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit is de karma ( als de FIA het eerlijk regelt ) waar we allemaal op zaten te wachten toch ?
en dan ook nog de flexwings, karma GENOT
Hangt er vanaf hoe zijn sprint quali gaatquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Gezicht het volgende:
Als 'ie dan toch een DSQ zou krijgen, is het dan niet slim om gelijk nog wat PU-penalties te pakken?
Logisch en FIA gaan niet samenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Evenstar het volgende:
De DSQ zou voor vandaag zijn, dus dan zou hij uit uitslag gehaald worden van vandaag. Nieuwe achtervleugel er op, vanuit pit starten morgen tijdens sprintrace. Uitslag sprintrace + 5 door motorwissel is dan startpositie voor zondag.
(Denk ik)
We zitten te wachten op het oordeel vd FIA.quote:
illegaalquote:
Absoluut geen idee. Ik zou eigenlijk niet eens weten of de FIA in het opzetten van de sprintraces wel rekening heeft gehouden met deze situatie, het is niet iets waar je direct rekening mee houdt als je een proef opzet voor drie GP's. Mischien is dat ook wel de reden waarom ze er nu zo lang over doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wanneer, in de sprintrace of in de hoofdrace? Lekker complex zo.
Wijzigingen aan de auto onder parc ferme is automatisch vanuit de pits starten tijdens de racequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Evenstar het volgende:
De DSQ zou voor vandaag zijn, dus dan zou hij uit uitslag gehaald worden van vandaag. Nieuwe achtervleugel er op, vanuit pit starten morgen tijdens sprintrace. Uitslag sprintrace + 5 door motorwissel is dan startpositie voor zondag.
(Denk ik)
Ho, ho. Die race heet geen sprintkwalificatie hoor. Aldus de kenners hierquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe zijn sprint quali gaat
Ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk nog steeds dat parc fermé voor zondag geldt.
nee, vanaf de sprintkwaliquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk nog steeds dat parc fermé voor zondag geldt.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat je hier niet over nadenkt in zon miljoenenbusiness.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Absoluut geen idee. Ik zou eigenlijk niet eens weten of de FIA in het opzetten van de sprintraces wel rekening heeft gehouden met deze situatie, het is niet iets waar je direct rekening mee houdt als je een proef opzet voor drie GP's. Mischien is dat ook wel de reden waarom ze er nu zo lang over doen.
morgen is idd een Qquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Evenstar het volgende:
Of zouden ze vandaag en morgen samen als kwalificatie zien en dan zondag achteraan laten starten?
Echt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |