SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zeker weten dat hij die donkerharige niet gehoekt heeft?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag net foto's van een neefje die het erg zweterig gezellig had met wat blonde stoten maar zijn vrouw is donkerharig dus ik denk dat alles weer prima is
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende: [..] Je werkt noest en hard, dat is stress induced Ménière.
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij die donkerharige niet gehoekt heeft?
[ twitter ]
truste flesquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga lekker slapen allenMorgen misschien wel foto's maken van de zonsopkomst.
Duizelingen en shit toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.
Soms snap je niet waarom 's-Hertogenbosch op de beste plek ter wereld staat om te wonen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
oon ouderwetse knokpartij, geen gewonden, biertje naderhand en klaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.
Dacht dat Brabanders gezellig waren?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tot één januari zit ik eerst weer goed.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja de energieboer... hoe zit dat nu
Oeiquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.idrlabs.com/dark-triad/test.php
Hoe narcistisch/psychopatisch ben jij?![]()
Jeugd? Zijn eerder een paar 40+'ers op de vuist gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...
Mijn resultaat :quote:
Mehh weet niet... volgens mij hebben deze gewoon de leeftijd om beroepsarbeider te moeten zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...
Wat een domme test.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
23.17% lighter bij mijquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn resultaat :
"This makes you 18.83% Darker than the average person."
This makes you 25.83% Darker than the average person.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn resultaat :
"This makes you 18.83% Darker than the average person."
Wel eens gehad.... vloeistof in mijn evenwichtsorgaan zat niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.
Had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This makes you 25.83% Darker than the average person.
Ben ik eenmaal in mijn leven duizelig begin je gelijk over vertigo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.
Ik ga hem doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja ik ook, jaar of acht geleden of zo en het sluimert bij mij heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens gehad.... vloeistof in mijn evenwichtsorgaan zat niet helemaal lekker.
Grande kut wel...
vaker dan 1x gehadquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, jaar of acht geleden of zo en het sluimert bij mij heb ik het idee.
Toch maar die domme test gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt net zoveel naastenliefde als een western diamondback.
Lul niet zo dom, landverdeler en huichelaartster.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gouden zegelring met smaragdsteen
Landverdeler?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, landverdeler en huichelaartster.
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwensquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vaker dan 1x gehad![]()
ik geloof jouw stress theorie wel overigens....
Ja anders kon ik niet zien dat de vragen dom waren hequote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ti
[..]
Toch maar die domme test gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwens
Ok danquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja,
[..]
Ja anders kon ik zien dat de vragen dom waren he
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt net zoveel naastenliefde als een western diamondback.
Pot. Ketel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik verdeel Drenthe aan Duitsland
@:ama
Limburg zal wel niemand willen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben dan een harde werker, ik heb ook speciale technieken onder de knie om pijlsnel te onstressen en compleet ontspannen te zijn. Ook dit leer je bij de commando’s
Die verdeel ik aan IJsland, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Limburg zal wel niemand willen.
ja ja ja... zeker... dat was bij mij ook eerst mijn eerste gedachte... ja.... dat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwens
Had je zeker ook RSI?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erger dan USquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
Dus... dit is de schuld van de overheid overigens...
Is echt, kreeg het toen de oversekste muze en ex-maîtresse van een bekende popmuzikant een vochtig oogje op me kreegquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja ja ja... zeker... dat was bij mij ook eerst mijn eerste gedachte... ja.... dat...
Herman Brood?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt, kreeg het toen de oversekste muze en ex-maîtresse van een bekende popmuzikant een vochtig oogje op me kreeg
Ik had precies hetzelfde gekquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
Dus... dit is de schuld van de overheid overigens...
Maan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt, kreeg het toen de oversekste muze en ex-maîtresse van een bekende popmuzikant een vochtig oogje op me kreeg
Jij kent het hele GGD Soa team van Hart voor Brabant persoonlijk inmiddels of nie?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt je ook weleens ongevoelig genoemd?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo ben ik met dezelfde uitkomst nou weer erger![]()
Is gewoon een anti extraverten test dit
Dit roept om de rozevla organ smileyquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gek![]()
Now we must marry, start the music.
Nee ik val meer in de sneeuwvlok indigo ingestraald door de maan en de nieuwe tijd categoriequote:Op vrijdag 12 november 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt je ook weleens ongevoelig genoemd?
Beetje half zachte narcist dus, niet de die-hard manipulatieve versie zoals ik, moi.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ik val meer in de sneeuwvlok indigo ingestraald door de maan en de nieuwe tijd categorie
Welke percentages had jij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Beiden even zwart en donker op 25.83 procentjes, this can only mean one thing [ afbeelding ]
Wel een beetje jammer dat je die test zo slecht gescoord hebt danquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje half zachte narcist dus, niet de die-hard manipulatieve versie zoals ik, moi.
Beginner met je 22,83 procentquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje half zachte narcist dus, niet de die-hard manipulatieve versie zoals ik, moi.
Gohquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
This makes you 2.83% Darker than the average person
https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.phpquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
Okeeej welke gaan we nu doen?
https://www.idrlabs.com/tests.php
Najaaa zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
This makes you 2.83% Darker than the average person
Ben wel exclusief hetero,maar dat was niks nieuws voor mijquote:
Ik had ook een nulletje, tja goh.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben wel exclusief hetero,maar dat was niks nieuws voor mij![]()
Kinseyquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.php
niet afgemaakt maar gekke vragen. Of ik extra graag bevriend wil wordne met beroemde mense of dat ik het leuk vind om mense mensen te pestenquote:
Narcist met gevoel voor ethiekquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je die test zo slecht gescoord hebt dan
Deze doen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook een nulletje, tja goh.
Vlak jezelf niet uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinsey
Wat een viespeuk was dat.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was wel trots dat ik ook een beetje darker ben.
0 100% hetero.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.php
Wat voor test?quote:
Moet ik gaan zoekenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe dark je bent. Staat hier boven ergens
Ben je weer moeilijk aan het doenquote:
Pfttt schijtveel leesvragenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
"You are the most like:
Mao Zedong
Dictator of Communist China
"The young and the uneducated have always been the ones to develop new ideas, create new schools, introduce new religions. The young are capable of grasping new situations and of initiating change, brave enough to challenge the old fogies."
Dit was mijn omschrijvingquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt schijtveel leesvragen![]()
Personality Match
Like Muammar Gaddafi, you are extravagantly and unashamedly quirky, prizing experiences and conversations that are out of the ordinary. You are lively and free-spirited - maybe a little too free-spirited - and won't be trapped and suffocated by anything. You find conformity stifling in every sense, whether it be regular everyday 9-5 routines, mainstream fashion, or rigorous academic requirements of intellectual consistency. By all means keep doing your own thing, but realize that a greater awareness of practical concerns may benefit both yourself and those around you.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
"You are the most like:
Mao Zedong
Dictator of Communist China
"The young and the uneducated have always been the ones to develop new ideas, create new schools, introduce new religions. The young are capable of grasping new situations and of initiating change, brave enough to challenge the old fogies."
Dit klopt bij mij wel, you are extravagantly and unashamedly quirky, prizing experiences and conversations that are out of the ordinary. You are lively and free-spirited - maybe a little too free-spirited - and won't be trapped and suffocated by anything.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit was mijn omschrijving
"Like Mao Zedong, you are intellectually curious and novelty-seeking to a fault. You are bored by doing things the tried-and-true way and love nothing better than to embark on a new and challenging project. However, keep in mind that those around you may not appreciate experiments as much as you do - particularly if they will have to deal with the consequences long after you've lost interest and moved on."
Klopt wel op zich
ligt je winterdekbed er al op?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Had eigenlijk het bed moeten verschoven maar dat kan morgen ook prima.
Nee ik ben die test nog aan het doenquote:
quote:This makes you 7.83% Darker than the average person.
Ik denk niet dat jij de 15 procent haalt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben die test nog aan het doen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben die test nog aan het doen
Dat "quirky" ook ..quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt bij mij wel, you are extravagantly and unashamedly quirky, prizing experiences and conversations that are out of the ordinary. You are lively and free-spirited - maybe a little too free-spirited - and won't be trapped and suffocated by anything.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
hoe lang duren de maatregelen? 3 weken?
Is dat een goed of slecht iets?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de 15 procent haalt.
Trustequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben er weer klaar mee voor vandaag![]()
![]()
3 maanden...quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
Seriemoordenaar plaatjes had ik overigens 'Healthy en well-balanced' op.
Gelukkig nog enigszins een beetje normaal
Dat zeggen ze jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent wie je bent toch, je lijkt alleen niet op mij dan.
Jij zou psycholoog moeten wordenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is het dus iets heel goedsquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ok.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ga maar uit van februari. Daarna mag iedereen een maandje ademhalen en dan begint het circus weer.
ik vroeg niet naar onderbuik gevoelens..quote:
ja dat ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ok.
ik kon het niet precies vinden, alleen dat er na 3 weken een persconferentie zou zijn.
[..]
[..]
ik vroeg niet naar onderbuik gevoelens..
ik heb er opzich geen problemen mee, hooguit beetje onhandig de sluitingstijden van essentiele en niet essentiele winkels
horeca enzo kan mij gestolen worden
Healthy and Well-Balanced.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.idrlabs.com/rorschach/test.php
Furthermore, your results indicate that you:quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ok.
ik kon het niet precies vinden, alleen dat er na 3 weken een persconferentie zou zijn.
[..]
[..]
ik vroeg niet naar onderbuik gevoelens..
ik heb er opzich geen problemen mee, hooguit beetje onhandig de sluitingstijden van essentiele en niet essentiele winkels
horeca enzo kan mij gestolen worden
voor de rest geen last van de regels volgens mij
Matige test, alles wat ik er in zie staat niet bij de keuze optiesquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat net nog bij die murderous villain test die punten onder scientific research te lezen en toen dacht ik...... aaaaahhh kut het klopt ook gewoon nog een beetjequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Healthy and Well-Balanced.
Klopt gewoon ook helemaal weer
Dementor will be dementor?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Ik kan overigens vrij goed toekomst voorspellen. [ afbeelding ]
Mijn rijke fantasie vond ook niet helemaal de juiste optiesquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige test, alles wat ik er in zie staat niet bij de keuze opties
quote:
quote:
Ik heb ooit eens van die persoonlijkheidstesten en assessments moeten maken omdat ik gesolliciteerd had als wetenschappelijk directeur van de High Tech Campus, twee dagen duurde dat, heel panel erbij van psychologen, rollenspellen aangaande presentatie en media en lekkere broodjes en diner dus ik voelde me als een vis in het water en hun dachten zoooooo nu hebben we wat bijzonders te pakken maar ik was die testen aan het proberen te manipuleren dus ik bracht die psychologen compleet in de war en van het padje afquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat net nog bij die murderous villain test die punten onder scientific research te lezen en toen dacht ik...... aaaaahhh kut het klopt ook gewoon nog een beetje
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
De
[..]
Deze doen?![]()
https://www.idrlabs.com/villain/test.php
quote:Personality Match
Like Rudolf Hess, you are quietly idealistic and exquisitely sensitive. Generally flexible and preferring to let others take the lead in conducting the business of life, you may at times surprise everyone by suddenly taking a decisive stand against developments that rub you the wrong way. However, try to be realistic when doing so, as pragmatism in the long run will serve your ideals better than a futile gesture here and now.
Historical Background
Rudolf Hess (1894-1987) was a major politician in Nazi Germany. Hess was an infantryman in World War I and received several injuries during the war for which he received the Iron Cross in 1915. Hess became a member of the Nazi Party in 1920 and was part of Hitler's failed Beer Hall Putsch in 1923. While incarcerated, he helped Hitler write 'Mein Kampf,' which became a main portion of the Nazi Party's political platform.
In 1933, he was appointed Deputy Fuehrer to Hitler. As Deputy Fuehrer, Hess signed the Nuremberg Laws of 1935 that removed many of the rights of Jewish German citizens. In 1941, he flew solo to Scotland in a quixotic attempt to negotiate peace with the United Kingdom during World War II. He was immediately arrested and held in Britain until 1946 for the Nuremberg Trials where he received a life sentence. He committed suicide in 1987 at the age of 93, while still incarcerated.
plebsquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Huh?
https://www.idrlabs.com/food-choice/test.php
Your food choices could not be tied to any one social class.
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens van die persoonlijkheidstesten en assessments moeten maken omdat ik gesolliciteerd had als wetenschappelijk directeur van de High Tech Campus, twee dagen duurde dat, heel panel erbij van psychologen, rollenspellen aangaande presentatie en media en lekkere broodjes en diner dus ik voelde me als een vis in het water en hun dachten zoooooo nu hebben we wat bijzonders te pakken maar ik was die testen aan het proberen te manipuleren dus ik bracht die psychologen compleet in de war en van het padje af
Enige keer ooit dat ik voor een sollicitatie ben afgewezen trouwens, werd wel tweede van een kwakboel kandidaten en ik kreeg een hoop excuses en sorry's en mocht het niet lukken met de eerste keuze of ze me dan mochten polsen alsnog, tuurlijk jongensquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed verhaal wel.
Ik heb ook altijd het gevoel dat als het zou moeten ik ook wel wat DSM-etjes eruit zou kunnen persen
Dit moet eigenlijk wel een soort toegangstest worden voor Foqueville.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
https://www.idrlabs.com/autism-spectrum/test.php
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Huh?
https://www.idrlabs.com/food-choice/test.php
Your food choices could not be tied to any one social class.
quote:Your food choices resemble those of the middle class (64.29%).
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
De
[..]
Deze doen?![]()
https://www.idrlabs.com/villain/test.php
quote:You are the most like:
Vladimir Putin
Maar dan zou ik niet autistisch genoeg zijn toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet eigenlijk wel een soort toegangstest worden voor Foqueville.
Komrad!quote:
Schelpdieren lust ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blauw en groen.
Computer says no bij pork en dieren in een schelp
Your autism spectrum symptoms are low.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
https://www.idrlabs.com/autism-spectrum/test.php
[..]
Ik zat ooit met vier collega's in een vakantiehuisje en degene die aan de beurt was om te koken had 12 kilo mosselen gekocht plus 16 flessen witte wijn, ik ben eerst vrolijke dansende aan die wijn begonnen, daarna aan mijn skills als troubadour en verhalenverteller gewerkt met nog meer wijn en zodoende heb ik mosselen leren etenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ze ook wel lust maar wil het gewoon niet eens proberen....
Ja maar uch... je vreet dat hele organisme opquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat ooit met vier collega's in een vakantiehuisje en degene die aan de beurt was om te koken had 12 kilo mosselen gekocht plus 16 flessen witte wijn, ik ben eerst vrolijke dansende aan die wijn begonnen, daarna aan mijn skills als troubadour en verhalenverteller gewerkt met nog meer wijn en zodoende heb ik mosselen leren eten
Tip, veel wijn van tevoren, tijdens en daarnaquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar uch... je vreet dat hele organisme op
Plausible... er moeten wel eerst wat grenzen vervaagd worden en hoofd barrières opgebroken voordat ik dat vrijwillig in mijn mond steek. Kan mij niet schelen hoe lekker het zou moeten zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip, veel wijn van tevoren, tijdens en daarna![]()
Oesters ook maar dan met champagne
Als je vriendin van oesters haar werk maakt leer je vrij snel bijquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Plausible... er moeten wel eerst wat grenzen vervaagd worden en hoofd barrières opgebroken voordat ik dat vrijwillig in mijn mond steek. Kan mij niet schelen hoe lekker het zou moeten zijn![]()
En dan dat geslurp en geslobber bij oesters..... pffff
Oh je hebt een nieuwe oester?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vriendin van oesters haar werk maakt leer je vrij snel bij
Mixed signals the whole timequote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze rook vast naar zilte zee een weeïge vis
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze rook vast naar zilte zee een weeïge vis
Morgen werkt je toegangspas niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan zou ik niet autistisch genoeg zijn toch?
Morgen. Want die pas is ook autistisch dus die houdt niet van verrassingen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen werkt je toegangspas niet meer.
Je mag tegenwoordig niet eens meer een beetje fixated zijn.quote:Your autism spectrum symptoms are moderate.
Dimmy weet hoe je aan valse passen kunt komen dus die ff vragen dan!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gaat ingewikkeld worden zo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen. Want die pas is ook autistisch dus die houdt niet van verrassingen.
In Foqueville gaat alles net een beetje andersquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat ingewikkeld worden zo.
We nemen Cloëtte-Balthasarina in gijzeling als ze dat gaat doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dimmy weet hoe je aan valse passen kunt komen dus die ff vragen dan!
Anders is wel leuk juist toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Foqueville gaat alles net een beetje anders
Soms welquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders is wel leuk juist toch?
quote:De kwalificatie voor de sprintrace in Brazilië zou nog weleens een vervelend staartje kunnen gaan krijgen voor winnaar Lewis Hamilton. Zijn Mercedes voldeed bij de keuring niet aan de technische reglementen en moet door de stewards nader worden onderzocht. Diskwalificatie dreigt
Noem je hem zo joh?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog een beetje genieten van Hercule in bed
Doe haar de groeten!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Weet je Belgische mosselkroketje hiervan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je Belgische mosselkroketje hiervan?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je Belgische mosselkroketje hiervan?
Een bijbel?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ja. Zij zal ook wel iets in het nachtkastje hebben liggen.
ook leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, zul je zien dat Verstappen 'm ergens in de muur zet.
Het schept een bepaalde verwachting.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Hercule klinkt wel fors en goed doorbloed.
Of Noedeltje of Hankypanky of of of Flubbetje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het schept een bepaalde verwachting.
Net als snuitje of wimpie
Dit meen je niet, gatverdammequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt hoor, alles moet hier met nutella, ze kunnen niet zonder![]()
[ afbeelding ]
Maar toch niet op het nachtkastje?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent in frankrijk?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja het is werkelijk triest. Ik hou echt van chocolade, zeker de echte ambachtelijke Belgischequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit meen je niet, gatverdamme
Overal!!! Ze doen het overal op en inquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar toch niet op het nachtkastje?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Overal!!! Ze doen het overal op en in
In Amsterdam waren er op een gegeven moment overal Nutella-winkels. Ook zoiets raars!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja het is werkelijk triest. Ik hou echt van chocolade, zeker de echte ambachtelijke Belgische![]()
Maar je kunt het niet verzinnen hier of het bestaat met nutella
Begrijp dat ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
In Amsterdam waren er op een gegeven moment overal Nutella-winkels. Ook zoiets raars!
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg Godelieve... kijk eens naar Hercule... speciaal voor u in den nutella gedipt
Ik wil niet visueel denken, ik wil niet visueel denken, ik wil niet visueel denken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg Godelieve... kijk eens naar Hercule... speciaal voor u in den nutella gedipt
Ok ik zal geen plaatje zoekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil niet visueel denken, ik wil niet visueel denken, ik wil niet visueel denken.
Heet ze Godelieve?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is zelfs een handig apparaatje voor te koopquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh. Ik vind dat wel een mooie naamquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, maar toch echt wel de ultieme zachtaardige Belgische naam
The horror!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is zelfs een handig apparaatje voor te koop![]()
Samequote:Op zaterdag 13 november 2021 07:35 schreef CherryLips het volgende:
In het weekend nog kutter slapen dan doordeweeks
*there there*quote:
Oei, moet je naar laten kijken, schijnt een wereld van verschil te zijn als je eenmaal word behandeld.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*there there*
Half vier hier. De winterjas die al een maand uitverkocht was was om kwart voor vier ineens aangevuld. Ook al heb ik gisteren net een nieuwe jas gekocht met het idee "die ene komt niet meer op voorraad". Dus als er iets steeds is uitverkocht: om half vier/vier uur gaan kijken.
Daarna toch in slaap gevallen en om zeven uur wakker worden omdat ik me verslikte. En dat had ik gisteren ook.
Volgens mij heb ik slaapapneu ofzo.
that sucksquote:Op zaterdag 13 november 2021 07:52 schreef summer2bird het volgende:
fucking hoestbuien ook de hele tijd. Ben afgelopen maandag negatief getest, dus het zal wel geen corona zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:08 schreef mschol het volgende:
nog even in slaap gesukkeld..
wel gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
random mensen dromen is altijd zo vaagTwiddel
Ben ik te laat voor de mond op mond beademing?quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*there there*
Half vier hier. De winterjas die al een maand uitverkocht was was om kwart voor vier ineens aangevuld. Ook al heb ik gisteren net een nieuwe jas gekocht met het idee "die ene komt niet meer op voorraad". Dus als er iets steeds is uitverkocht: om half vier/vier uur gaan kijken.
Daarna toch in slaap gevallen en om zeven uur wakker worden omdat ik me verslikte. En dat had ik gisteren ook.
Volgens mij heb ik slaapapneu ofzo.
quote:
ik kom er aan!!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het niet koud buiten bibberbal??quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik sta vandaag in het buiten restaurant. we gaan om 1500 nu open ipv 1700. Benieuwd of het wat oplevert. We hebben ook geen lunchkaart daar![]()
Tijdens de vorige lockdown hebben ze niet alleen het buiten restaurant gebouwd maar ook binnen alles opnieuw geschilderd dus mijn collega's hopen dat ze dat niet nog een keer hoeven te doen
Het is overdekt alles. Zie het als een tuinhuisjequote:Op zaterdag 13 november 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat er veel mensen buiten gaan zitten met dit weer
Nee die keuken zal open gaan maar dan kunnen ze dus kaasfondue en dat soort dingen bestellenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:51 schreef Karzai het volgende:
Wat serveren jullie dan in de middag, alleen drankjes?
beetje jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het niet koud buiten bibberbal??
quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn dus al 2 contracten niet verlengt.... Dat is wel management maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |