SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zeker weten dat hij die donkerharige niet gehoekt heeft?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag net foto's van een neefje die het erg zweterig gezellig had met wat blonde stoten maar zijn vrouw is donkerharig dus ik denk dat alles weer prima is
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende: [..] Je werkt noest en hard, dat is stress induced Ménière.
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij die donkerharige niet gehoekt heeft?
[ twitter ]
truste flesquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga lekker slapen allenMorgen misschien wel foto's maken van de zonsopkomst.
Duizelingen en shit toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.
Soms snap je niet waarom 's-Hertogenbosch op de beste plek ter wereld staat om te wonen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
oon ouderwetse knokpartij, geen gewonden, biertje naderhand en klaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is als je doof wordt aan 1 oor.
Dacht dat Brabanders gezellig waren?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tot één januari zit ik eerst weer goed.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja de energieboer... hoe zit dat nu
Oeiquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.idrlabs.com/dark-triad/test.php
Hoe narcistisch/psychopatisch ben jij?![]()
Jeugd? Zijn eerder een paar 40+'ers op de vuist gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...
Mijn resultaat :quote:
Mehh weet niet... volgens mij hebben deze gewoon de leeftijd om beroepsarbeider te moeten zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
agossie de jeugd heeft het zo zwaar met corona...
Wat een domme test.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
23.17% lighter bij mijquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn resultaat :
"This makes you 18.83% Darker than the average person."
This makes you 25.83% Darker than the average person.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn resultaat :
"This makes you 18.83% Darker than the average person."
Wel eens gehad.... vloeistof in mijn evenwichtsorgaan zat niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.
Had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This makes you 25.83% Darker than the average person.
Ben ik eenmaal in mijn leven duizelig begin je gelijk over vertigo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, duizelig en misselijk en draaierig, vertigo to the max.
Ik ga hem doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja ik ook, jaar of acht geleden of zo en het sluimert bij mij heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens gehad.... vloeistof in mijn evenwichtsorgaan zat niet helemaal lekker.
Grande kut wel...
vaker dan 1x gehadquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, jaar of acht geleden of zo en het sluimert bij mij heb ik het idee.
Toch maar die domme test gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt net zoveel naastenliefde als een western diamondback.
Lul niet zo dom, landverdeler en huichelaartster.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in gouden zegelring met smaragdsteen
Landverdeler?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, landverdeler en huichelaartster.
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwensquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vaker dan 1x gehad![]()
ik geloof jouw stress theorie wel overigens....
Ja anders kon ik niet zien dat de vragen dom waren hequote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ti
[..]
Toch maar die domme test gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwens
Ok danquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja,
[..]
Ja anders kon ik zien dat de vragen dom waren he
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt net zoveel naastenliefde als een western diamondback.
Pot. Ketel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This makes you 25.83% Darker than the average person.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik verdeel Drenthe aan Duitsland
@:ama
Limburg zal wel niemand willen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik verdeel Drenthe aan Duitsland
@:ama
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben dan een harde werker, ik heb ook speciale technieken onder de knie om pijlsnel te onstressen en compleet ontspannen te zijn. Ook dit leer je bij de commando’s
Die verdeel ik aan IJsland, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Limburg zal wel niemand willen.
ja ja ja... zeker... dat was bij mij ook eerst mijn eerste gedachte... ja.... dat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kon het destijds een op een relateren aan stress, uiteindelijk dan, ik dacht eerst dat het aan een overdosis seks lag trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |