Dit. Ik doe vrolijk meequote:Op vrijdag 12 november 2021 21:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
cool story bro, ik zal aan je denken als ik met mijn QR code overal binnen mag en jullie niet
Tiranquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is een hufter en een waanzinnige totaal malloot.
Zijn eigen faalbeleid afwimpelen op de bevolking. Deze tiran is al 1,5 jaar bezig het land te verneuken met zijn willekeurige beleid wat niet te volgen is.
Op zo veel vlakken...
Een volslagen malloot inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]![]()
Je bent een troll van een hoog niveau, een soort virtuele cliniclown...
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:44 schreef TLC het volgende:
Gelukkig is het HIV virus niet via de lucht verspreidbaar, anders zaten we nu al sinds de jaren 80 in lockdown![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef Schaapje1989 het volgende:
Je bent een troll van een hoog niveau, een soort virtuele cliniclown...
Wie ben jij opeens?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Tiran![]()
Laat me raden: volgens jou leven we in een dictatuur?
Jep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef The_Emotion het volgende:
Ik vind mensen die Hugo heten bij voorbaat al niet leuk en betrouwbaar.
Hoezo twijfel jij aan het rekentalent van deze TS, godverdomme ik ben pisboos nu!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die dacht dat Shibu net zoveel waard zou worden als bitcoin?
Dat spreekt niet echt voor je rekentalent.
Dat zijn dus de vax wappies die te pas en te onpas zonder test maar met 'veilige' QR code Jan en alleman besmetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het wordt tijd dat de wappies de rekening betalen voor de enorme schade die ze veroorzaken.
Die commissie gaat er komen. Zou daar niet te veel van verwachten. En Hugo de schuld geven? De politieke partijen staan achter de maatregelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:13 schreef fantasyboy het volgende:
Hugo zei ons het volk dat pfizzer het wonder middel was.
Hij is er zo in gaan geloven dat hij nu niet wil erkennen dat pfizzer niet goed genoeg werkt
Het vaccin is niet goed. Maar minister de jong heeft voor miljarden dat spul ingekocht en zit er nu mee in zijn maag
Het was medische onmogelijk om binnen zes maanden een wondermiddel op de markt dat zou werken.
Hij zit nu met al zijn flessen pfizzer in zijn maag en wil die in ieders maag spuiten
Hij heeft gefaalt.
Opdonderen en een parlementaire commissie graag
Nee daarom komt er dus een G2 beleid om juist deze groepen van elkaar te scheiden. Gevaccineerden zijn gevaarlijk voor een ongevaccineerde omdat ze toch besmet kunnen zijn en covid door kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zijn dus de vax wappies die te pas en te onpas zonder test maar met 'veilige' QR code Jan en alleman besmetten.
12.571.545 'volledig' gevaccineerd (71,5%)quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de ~13 miljoen gevaccineerden ligt er in het ziekenhuis?
En hoeveel procent van de ~1,5 miljoen ongevaccineerden ligt er in het ziekenhuis?
En hoeveel zijn dat er op de IC?
De kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen is 17 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor de IC is die kans als volledig gevaccineerde 33 keer zo klein. Zie: https://www.rivm.nl/nieuws/ongevaccineerde-COVID-19-patiënten-in-het-ziekenhuis-bijna-20jaar-jonger-dan-gevaccineerde
[ afbeelding ]
De claim van @:Dries4Ever klopt dus gewoon.
Dat is mooi het domme goed gelovige volk wat onze staatskas altijd extra spekt met de belastingen afgedragen door allerlei loterijen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:32 schreef Haushofer het volgende:
Geloof niet in de statistiek! Ook al is de kans 1 op de miljard dat je de loterij wint, dat zegt niks over of je de loterij wint! Gebruik gewoom je hersens!
Thanx, ik ga met een grijns het weekend in.
33 / 17 = niet 5,8quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht helpt het beter met een voorbeeld om te zien hoe bizar je uitspraken zijn.
Stel er zijn 1000 mensen.
850 gevaccineerd
150 niet-gevaccineerd
In ziekenhuis liggen
50 gevaccineerd
50 ongevaccineerd.
In percentages betekent dat
50 van 850 gevaccineerde mensen = 5,88%
50 van 150 ongevaccineerde mensen = 33,33%
Slaap er eens een nachtje over en laat morgen maar weten hoe je er over denkt.
De politici bedoel je.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het wordt tijd dat de wappies de rekening betalen voor de enorme schade die ze veroorzaken.
Waar haal je 17 vandaan?quote:
Van de claim dat je met vaccin 17x minder kans hebt om in het ziekenhuis te komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar haal je 17 vandaan?
Wanneer zij hij dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:13 schreef fantasyboy het volgende:
Hugo zei ons het volk dat pfizzer het wonder middel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |