abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202171593
Het aantal flappiewappie-instituten is groot.
* keuzevrijbijmij
* Artsen collectief
* Hart voor de vrijheid
* Kr8 van het hart
* Moederhart
* BPOC2020
* blckbx

en dan nog maar te zwijgen over de oneindige Telegram-groeppen (bataafse bullshit)

dit zijn platformen die nonstop onzin verspreiden. onwaarheden over bijwerkingen, verzonnen verhalen. complete bullshit. zo erg zelfs dat wappie-platformentwijfels hebben aan andere wappie-platformen, zoals bij BPOC2020.

BPOC2020 zou zogenaamd van 80 agenten een verklaring hebben afgenomen. Geen idee wat je daaraan hebt maar het heeft er alle schijn van dat de man achter BPOC alles uit zijn grote duim zuigt.

keuzevrijbijmij is een initiatief waar zogenaamd ondernemers op staan die geen QR-code hanteren. Echter staat er een kopie van de goudengids op, ondernemers die gevraagd werden naar hun vermelding waren stomverbaasd en willen niets te maken hebben met keuzevrijbijmij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 14 november 2021 @ 12:53:11 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202171608
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het aantal flappiewappie-instituten is groot.
* keuzevrijbijmij
* Artsen collectief
* Hart voor de vrijheid
* Kr8 van het hart
* Moederhart
* BPOC2020
* blckbx

en dan nog maar te zwijgen over de oneindige Telegram-groeppen (bataafse bullshit)

dit zijn platformen die nonstop onzin verspreiden. onwaarheden over bijwerkingen, verzonnen verhalen. complete bullshit. zo erg zelfs dat wappie-platformentwijfels hebben aan andere wappie-platformen, zoals bij BPOC2020.

BPOC2020 zou zogenaamd van 80 agenten een verklaring hebben afgenomen. Geen idee wat je daaraan hebt maar het heeft er alle schijn van dat de man achter BPOC alles uit zijn grote duim zuigt.
BPOC kan binnenkort van de lijst af :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202171610
quote:
3s.gif Op zondag 14 november 2021 12:46 schreef Olga het volgende:

[..]
Hoho Dat zegt niemand. Ik ken ook iemand die niet gevaccineerd kan worden maar dat is niet gelijk een wappie. Daarnaast zijn er ook gevaccineerde wappies die prikspijt hebben.

Even de betekenis erbij gepakt van het woord wappie voor je

Wappies zijn die nuance kwijt en volharden in hun paranoia, om ten koste van elke realiteitszin vast te houden aan het wereldbeeld dat ze voor zichzelf gecreëerd hebben.
Die nuance, die mis ik in alle discussies. Het gaat enkel om ongevaccineerden, enkel om wappies, maar de groep die gewoon niet kan, die wordt nergens benoemd. Die zijn slachtoffer van deze tweedeling. Want als je deze mensen toelaat aan de samenleving, dan krijgen de 'wappies' ook mogelijkheden. Overigens, des te stricter je de maatregelen maakt, des te sneller zal de acceptatie zijn van vervalsde qr codes om deze mensen te ontlasten.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 14 november 2021 @ 12:54:34 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202171624
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:53 schreef Bensel het volgende:

[..]
Die nuance, die mis ik in alle discussies. Het gaat enkel om ongevaccineerden, enkel om wappies, maar de groep die gewoon niet kan, die wordt nergens benoemd. Die zijn slachtoffer van deze tweedeling. Want als je deze mensen toelaat aan de samenleving, dan krijgen de 'wappies' ook mogelijkheden. Overigens, des te stricter je de maatregelen maakt, des te sneller zal de acceptatie zijn van vervalsde qr codes om deze mensen te ontlasten.
En hoe groot is die groep denk jij ;) De grote meerdereheid van de ongevaccineerden kan prima een prikje halen. Ook om de mensen die dat echt niet kunnen te beschermen.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202171633
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:53 schreef Bensel het volgende:

[..]
Nuance bestaat niet meer op het moment dat je deze situatie gelijk trekt met WOII.
pi_202171660
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:55 schreef DW457 het volgende:

[..]
Nuance bestaat niet meer op het moment dat je deze situatie gelijk trekt met WOII.
Periode voor ww2. Maar zoveel nuance is denk ik te moeilijk omdat je als een stier op een rode lap afstormt omdat iemand wel lessen durft te leren vanuit de geschiedenis.
Twitch.tv/bensel15
pi_202171668
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:58 schreef Bensel het volgende:

[..]
Periode voor ww2. Maar zoveel nuance is denk ik te moeilijk omdat je als een stier op een rode lap afstormt omdat iemand wel lessen durft te leren vanuit de geschiedenis.
Ik wist niet dat we winkels van ongevaccineerden aan het slopen zijn zoals in de Kristalnacht.
pi_202171670
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef AchJa het volgende:
De ongevaccineerden zijn de nieuwe joden!

[ twitter ]

_O-
Vorig jaar rond deze tijd: ‘ik ken in mijn omgeving niemand die geen antisemiet is.’
Afgelopen oktober: tweets over de ‘holocaust’
Nu: dIt Is De NiEuWe JoDeNvErVoLgInG!!!
  zondag 14 november 2021 @ 12:59:39 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202171671
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:58 schreef Bensel het volgende:

[..]
Wat is er vergelijkbaar aan de periode van voor WWII dan?
pi_202171693
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:59 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik wist niet dat we winkels van ongevaccineerden aan het slopen zijn zoals in de Kristalnacht.
Daarnaast is mij geen kamp bekend waarin ongevaccineerde vrouwen en kinderen bij aankomst rechtstreeks naar de gaskamer gaan, terwijl de mannen onder barre omstandigheden in dwangarbeid hun vergassing afwachten. Evenmin ken ik een dokter die ongevaccineerde tweelingen aan elkaar naait, onverdoofd hun armen afzaagt en ze opsluit in een kamer met lage luchtdruk.
De kans dat ik over drie jaar voor een tribunaal sta en zeg: ‘ik heb het niet geweten’, lijkt mij nihil.
pi_202171695
Als je geen enkel argument kunt bedenken dat pak je maar de tweede wereldoorlog?
Het is een zwakte.
pi_202171724
quote:
16s.gif Op zondag 14 november 2021 12:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De zon komt op. De zon gaat onder.
Daar houdt t zo ongeveer wel bij op.
  zondag 14 november 2021 @ 13:07:21 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202171733
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:06 schreef Elbosia het volgende:

[..]
De zon komt op. De zon gaat onder.
Daar houdt t zo ongeveer wel bij op.
:Y
pi_202171842
quote:
16s.gif Op zondag 14 november 2021 12:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
dehumanisatie van een bevolkingsgroep. Joden werden ook onhygienisch genoemd. Nu zijn het wappies. Naar argumenten wordt niet geluisterd, het maakt niet uit wat je zegt als wappie, ook al is het wel de waarheid, je bent wappie, dus moet je je bek houden, want untermensch. Wappies worden met regelgeving hun vrijheid ontnomen, net als de joden met de neurenbergwetten van 1935. Dus ja, er zijn zeker vergelijkingen te trekken. Er worden al mensen aangevallen omdat ze geen mondkapje (willen/kunnen) dragen.

Even voor de duidelijkheid, ik ben zelf gevaccineerd en ben voor vaccinatie. Dat maakt mij echter niet blind voor de gevaren van het uit de maatschappij zetten van een groep mensen. Want al de wetten en methodes die nu ontwikkeld worden, geven macht. En zulke machtsmiddelen verdwijnen niet zomaar meer. Wat als een FVD of Denk aan de macht komt? Hoe zullen zij QR inzetten om hun doelen te bevorderen? En is de huidige regering uberhaupt wel te vertrouwen met zulke maatregelen/wetten? naar mijn inziens niet. In de periode voor de 2e wereldoorlog vond de nederlandse regering het wel een fijn idee om relegie te vermelden in de burgerlijke stand. Waardoor, toen Hitler aan de macht kwam, in Nederland de jodenvervolging het meest efficiënt was.
Twitch.tv/bensel15
pi_202171858
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je geen enkel argument kunt bedenken dat pak je maar de tweede wereldoorlog?
Het is een zwakte.
Het is geschiedenis. Het is al eens gebeurt. Het is een waarschuwing. Als je daar geen gebruik van maakt, dan spuig je nog een keer op de slachtoffers. Als je daar niet van wil leren, gaat het opnieuw gebeuren. En dan deug je niet.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 14 november 2021 @ 13:21:06 #166
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_202171875
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

|:(

(@:puzziepie in het tweede filmpje zie je waarom ze “wimpertroela” wordt genoemd)
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202171900
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:02 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Daarnaast is mij geen kamp bekend waarin ongevaccineerde vrouwen en kinderen bij aankomst rechtstreeks naar de gaskamer gaan, terwijl de mannen onder barre omstandigheden in dwangarbeid hun vergassing afwachten. Evenmin ken ik een dokter die ongevaccineerde tweelingen aan elkaar naait, onverdoofd hun armen afzaagt en ze opsluit in een kamer met lage luchtdruk.
De kans dat ik over drie jaar voor een tribunaal sta en zeg: ‘ik heb het niet geweten’, lijkt mij nihil.
Blijkbaar is begrijpend lezen moeilijk. Ik vergelijk namelijk niet met de 2e wereldoorlog. Maar wel met de periode ervoor. 3 jaar na de neurenbergwetten was het 1938. Toen waren er nog geen gaskamers of horrordokters. Je vergelijkt een eindsituatie nu met de aanloop.
Twitch.tv/bensel15
pi_202171903
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:19 schreef Bensel het volgende:

[..]
Het is geschiedenis. Het is al eens gebeurt. Het is een waarschuwing. Als je daar geen gebruik van maakt, dan spuig je nog een keer op de slachtoffers. Als je daar niet van wil leren, gaat het opnieuw gebeuren. En dan deug je niet.
Joh ga eens op zoek naar een psycholoog of lees eens een geschiedenisboek.

Als je de vaccinatie hebt gehaald, en dat had je in September al makkelijk gekund, dan hoef je alleen maar een QR-code te tonen.

maar nee, het moet weer op de wapperiaanse tour, a la Dre Hazes? Alleen, hij (of jij) zingt 'leef alsof het je laatste dag is'. Dan heb je wel een erg nare laatste dag zo, met al dat klagen en demonstreren.
pi_202171914
godsamme, 'de rat' is gekomen om Huig Plug te ondersteunen. Ja joh daar heeft hij heel veel aan.

twitter

"Nou, super, rat, dat je er bent"

_O-
pi_202171925
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:24 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Joh ga eens op zoek naar een psycholoog of lees eens een geschiedenisboek.

Als je de vaccinatie hebt gehaald, en dat had je in September al makkelijk gekund, dan hoef je alleen maar een QR-code te tonen.

maar nee, het moet weer op de wapperiaanse tour, a la Dre Hazes? Alleen, hij (of jij) zingt 'leef alsof het je laatste dag is'. Dan heb je wel een erg nare laatste dag zo, met al dat klagen en demonstreren.
'Je hoefde als jood enkel maar een gele ster te dragen.'
'je hoefde als niet-jood enkel je ausweis te laten zien als je een checkpoint door moest.'
Snap je niet dat het een controle middel is die verschrikkelijk misbruikt kan worden? Blijkbaar ken je de geschiedenis zelf niet goed
Twitch.tv/bensel15
  zondag 14 november 2021 @ 13:29:02 #171
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202171939
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:27 schreef Bensel het volgende:

[..]
'je hoefde als niet-jood enkel je ausweis te laten zien als je een checkpoint door moest.'
Snap je niet dat het een controle middel is die verschrikkelijk misbruikt kan worden? Blijkbaar ken je de geschiedenis zelf niet goed
:') :')
pi_202171960
quote:

[..]
ik snap dat je angstig bent voor het vaccin. het is ook wel eng, zo'n prikje. praat er eens over met een huisarts of psycholoog.
meteen de tweede wereldoorlog erbij halen gaat erg ver voor een beetje prikangst.
pi_202172003
quote:

[..]
Maar dan kaats ik hem even terug. Wat raad jij dan aan?

Daarbij is er nog wel een belangrijk verschil, die niet terugkomt in jouw vergelijking. De ongevaccineerden hebben wel een alternatief. De Joden destijds niet. Daarnaast is de reden, de grondslag van de Jodenster nogal belangrijk: de Joden werden weggezet als minder, als uitschot, als onmens, puur op basis van religie en/of afkomst, met als doel ze uit te roeien. Dat gebeurt met de ongevaccineerden niet.
pi_202172017
quote:

[..]
En dat jood zijn was n keuze zoals t nu een keuze is om geen vaccinatie te halen?

Diezelfde vgl kun je maken met een rijbewijs.
Oh jee je moet een rijbewijs kunnen tonen om auto te rijden. Net als dat je in woII een pasje moest laten zien om ergens te komen.

Onzin
pi_202172028
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ik snap dat je angstig bent voor het vaccin. het is ook wel eng, zo'n prikje. praat er eens over met een huisarts of psycholoog.
meteen de tweede wereldoorlog erbij halen gaat erg ver voor een beetje prikangst.
Ik ben gevaccineerd. Het prikje is niet het probleem voor mij. Het is de tweedeling die gecreëerd wordt, het machtsmiddel qr, de wetten die erdoor gedrukt worden, die mij doen huiveren, en die sterk doen denken aan de periode voor de 2e wereldoorlog. (herhaling, voor de 2e wereldoorlog) Maar ik begrijp dat jij het straks geen probleem vind als je groene vinkje ineens rood wordt, vanwege een storing. Vecht dan maar eens door de ambtelijke molen heen. Of erger, omdat Baudet besluit dat je teveel kritiek op hem had en pakt je vinkje af.

Eerst kwamen ze voor de joden. Maar ik was geen Jood, dus ik deed niets.
Toen kwamen ze voor de zigeuners. Maar ik was geen zigeuner, dus ik deed niets.
Toen kwamen ze voor de wappies. Maar ik was geen wappie, dus ik deed niets.
Toen kwamen ze voor de negers, Maar ik was geen neger, dus ik deed niets
Toen kwamen ze voor mij. En was er niemand die meer iets voor mij deed.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')