Al gedaanquote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zie dat je je gegevens kan achterlaten, mocht het met Ben niets worden
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-dater
Keuzes keuzesquote:Op maandag 15 november 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet haasten, Lang Leve de Liefde is ook leuk kijkvoer. Zit nu een SCHIJTchagrijnig wijf in.
Op tijd voor de homo’squote:
Is al eens misluktquote:Op maandag 15 november 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het klinkt altijd als een afknapper als iemand gescheiden is
Nee dat is het niet.quote:
Ja vindt zichzelf super interessantquote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg jeuk van die mondhygiëniste mevrouw. Ze vind zichzelf te lekker en leuk.
Is dat deze op die hakken?quote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg jeuk van die mondhygiëniste mevrouw. Ze vind zichzelf te lekker en leuk.
Mondhygieniste =/= tandartsquote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
Een tandarts met een paardenmuil, altijd leuk
Wie koos dat?quote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Meter bier, fluitje of vaasje en dan een fluitje kiezen. Juist.
Die wat nu naar de tafel gaat. Met die vent uit Weert incl. 4 kids.quote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat deze op die hakken?
Elke dag je geile mannelijke patiënten op pumps uit de wachtkamer halen.
De date van bakje haver mevrouwquote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie koos dat?
Op een fluitje zit meer marge/winst.
Ik denk als je elke dag 15 mensen ontvangt, je vanzelf wel zo’n nonchalante kletskous wordt wat wellicht arrogant overkomt.quote:Op maandag 15 november 2021 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die wat nu naar de tafel gaat. Met die vent uit Weert incl. 4 kids.
Boomers?quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef XSbig het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van overenthousiaste boomers met een midlife crisis, die nog van alles doen.
Die hoorde 4 kinderen en toen ontplofte het in haar bovenkamer al. Zij is gewoon op zoek naar een tattooboy met een lul van 25 cm die eens per week langs komt om haar aan het bed te binden. Zij vind zichzelf te geweldig, daar kan een man nooit een relatie mee aangaan….. soort van Glenda Batta.quote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja vindt zichzelf super interessant
Die dan eens stijf staan van de zenuwen i.p.v. wat andersquote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat deze op die hakken?
Elke dag je geile mannelijke patiënten op pumps uit de wachtkamer halen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |