SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotterdammertquote:
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.quote:
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het spannendste komt nog @:Liesje1979 : Wat vonden ze er zelf van?
bitterwappiequote:
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..quote:
Ja die hadden nog meer aandacht nodig. Slimme jij.quote:
Zij vonden het vast ook leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.
Ja raam op kiertje kan ik nog snappen maar ramen en deuren tegen elkaar open doe ik alleen als het teringwarm is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.
Frisse lucht![]()
MAAR JOEHOE een kwartier ramen en deuren tegen elkaar open zodat het lekker door kan waaien?!?!?!? WAT DENK JE ZELF MARK!
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreidenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral een beetje ver van mijn bed show op het moment.Maar las dat de AH ook weer om 20:00 gaat sluiten?
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..
Alsof dat hier een geheim isquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?
Zo volslagen zinloosquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |