SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotterdammertquote:
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.quote:
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het spannendste komt nog @:Liesje1979 : Wat vonden ze er zelf van?
bitterwappiequote:
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..quote:
Ja die hadden nog meer aandacht nodig. Slimme jij.quote:
Zij vonden het vast ook leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.
Ja raam op kiertje kan ik nog snappen maar ramen en deuren tegen elkaar open doe ik alleen als het teringwarm is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.
Frisse lucht![]()
MAAR JOEHOE een kwartier ramen en deuren tegen elkaar open zodat het lekker door kan waaien?!?!?!? WAT DENK JE ZELF MARK!
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreidenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral een beetje ver van mijn bed show op het moment.Maar las dat de AH ook weer om 20:00 gaat sluiten?
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..
Alsof dat hier een geheim isquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?
Zo volslagen zinloosquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreiden
Komt vast goedquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.
Alsof dat niet al jaren bekend is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
Wel gezellig, altijd een plek waar mensen zijn.
Dat lijkt me wel nice dat je dat nu hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..
Gaat het slechter dan met je?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij vonden het vast ook leuk
Ik hoop het. /Niet-so-tough-cookie.quote:
Volgens mij leef je echt onder een steen hier.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat het slechter dan met je?
Want je zat toch eerst meer zelfstandig, werken, zelf koken, enz?
Tuurlijk wel man!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het. /Niet-so-tough-cookie.
Of gebrek aan interessequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij leef je echt onder een steen hier.
Wat kijk jijquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
ga je tegen mensen op een paard schreeuwen
die paarden eten je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |