SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotterdammertquote:
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.quote:
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het spannendste komt nog @:Liesje1979 : Wat vonden ze er zelf van?
bitterwappiequote:
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..quote:
Ja die hadden nog meer aandacht nodig. Slimme jij.quote:
Zij vonden het vast ook leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.
Ja raam op kiertje kan ik nog snappen maar ramen en deuren tegen elkaar open doe ik alleen als het teringwarm is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. heb altijd wel raampje op een kier en slaap sowieso altijd met het slaapkamerraam open.
Frisse lucht![]()
MAAR JOEHOE een kwartier ramen en deuren tegen elkaar open zodat het lekker door kan waaien?!?!?!? WAT DENK JE ZELF MARK!
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreidenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral een beetje ver van mijn bed show op het moment.Maar las dat de AH ook weer om 20:00 gaat sluiten?
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..
Alsof dat hier een geheim isquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit jij in begeleid wonen nu ofzo?
Zo volslagen zinloosquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Briljant toch? Mensen over minder uren verspreiden
Komt vast goedquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje spannend dus.
Alsof dat niet al jaren bekend is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo in de centrale huiskamer koffie drinken en daarna The Masked singer kijken..
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
Wel gezellig, altijd een plek waar mensen zijn.
Dat lijkt me wel nice dat je dat nu hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..
Gaat het slechter dan met je?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja sinds 2008, maar waar ik nu sinds begin deze maand woon is er een centrale huiskamer die drie keer per dag open is..
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij vonden het vast ook leuk
Ik hoop het. /Niet-so-tough-cookie.quote:
Volgens mij leef je echt onder een steen hier.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat het slechter dan met je?
Want je zat toch eerst meer zelfstandig, werken, zelf koken, enz?
Tuurlijk wel man!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het. /Niet-so-tough-cookie.
Of gebrek aan interessequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij leef je echt onder een steen hier.
Wat kijk jijquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
ga je tegen mensen op een paard schreeuwen
die paarden eten je op
Slechter is een groot woord. Maar waar ik hiervoor woonde was mijn huis snel een puinhoop. Van alles geprobeerd, maar het ging niet beter, dus is er voor gekozen om deze stap te zetten en soms is een stap terug de juiste stap om een stap vooruit te maken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat het slechter dan met je?
Want je zat toch eerst meer zelfstandig, werken, zelf koken, enz?
Nee joh die paarden zijn hartstikke schotvastquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
ga je tegen mensen op een paard schreeuwen
die paarden eten je op
Hoorde op werk dat ik dus ook veel collega's heb die fake qr's hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
Nou de wekelijkse Mark en Hugo show was weer leuk.
Op naar de sportschool.(met geleende qr)
ja schijt echt in mijn broek voor die beestenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet op je balkon hebt dan
Wijze woorden, Bossie!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slechter is een groot woord. Maar waar ik hiervoor woonde was mijn huis snel een puinhoop. Van alles geprobeerd, maar het ging niet beter, dus is er voor gekozen om deze stap te zetten en soms is een stap terug de juiste stap om een stap vooruit te maken...
Boefje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
maar dimmy wat als ze id vragen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
Zo is het maar net bos!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slechter is een groot woord. Maar waar ik hiervoor woonde was mijn huis snel een puinhoop. Van alles geprobeerd, maar het ging niet beter, dus is er voor gekozen om deze stap te zetten en soms is een stap terug de juiste stap om een stap vooruit te maken...
Als je initialen een beetje kloppen kom je er mee weg, vaak controleren ze niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dimmy wat als ze id vragen dan?
misschien is het ook gezelliger met een gezamelijke woonkamer waar je heen kan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoorde op werk dat ik dus ook veel collega's heb die fake qr's hebben
Doen ze niet. Gewoon bliep en door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dimmy wat als ze id vragen dan?
Hier is dat heel wisselendquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je initialen een beetje kloppen kom je er mee weg, vaak controleren ze niet.
Dat lijkt me echt chill. Had ik ook met mijn huisgenoten en dat mis ik soms wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het ook gezelliger met een gezamelijke woonkamer waar je heen kan?
Steak-vreet-zaak doet alles. En scannen en vragen naar 'x/y/z'. En dan lekker bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zaak waar ik net was hadden ze al geen controle met QR code. Goed geregeld
Volgens mij niet inderdaad. Behalve om 8 uurquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
er is geen maximum groepsgrote voor de horeca gezegd he?
Dan hoeven zondag dus die partij niet te cancelenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij niet inderdaad. Behalve om 8 uur
Tot die tijd nog even hossen en met z'n allen tegelijk de straat op heujjjquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij niet inderdaad. Behalve om 8 uur
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Musicals binnen met publiek, sport buiten zonder publiek
Man man man
Soldaat van Oranje stopt nooit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Musicals binnen met publiek, sport buiten zonder publiek
Man man man
Check dat even zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hoeven zondag dus die partij niet te cancelen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje stopt nooit.
Net als je baas die het niet nodig vindt mensen die geen qr code hebben te weigeren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan straks wel zeiken als we dicht moeten
ja klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net als je baas die het niet nodig vindt mensen die geen qr code hebben te weigeren.
Een boeken-balquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan het nergens vinden. Er is een boekpresentatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een boeken-balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
'jammer van je fiets joh' @'wappiestream'
Jeej 400 kinderen extra voor de opvangquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Las dat bij ons de hele onderbouw dinsdag geen school heeft omdat ALLE onderbouw docenten zich moeten laten testen. Dat zijn 8 klassen.
in je eentje, niemand die het zietquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben al wat fietsen in de sloot aan het gooien.
Maar wacht even... Die gaan dan vervolgens wel naar de BSO?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Las dat bij ons de hele onderbouw dinsdag geen school heeft omdat ALLE onderbouw docenten zich moeten laten testen. Dat zijn 8 klassen.
Wij gaan we niet extra voor open. Maar ons is wel gevraagd eventueel gedetacheerd op school noodopvang te bieden maar ik kan niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeej 400 kinderen extra voor de opvang
Heeft die nu ook een FOK!-account aangemaakt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Was hartstikke gezellig met @:Liesje1979 en @:Dr_FlashGergi vond het ook heel leuk
ballie is niet zo sterk met hoofdlettersquote:
Switchen we even naar Engels, Duits of Hongaarsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nu ook een FOK!-account aangemaakt?
Was grapje.quote:
Poeh! Gelukkig! Maakte ik me wel een beetje zorgen om zo met die gekke fokkers!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Was hartstikke gezellig met @:Liesje1979 en @:Dr_FlashGergi vond het ook heel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ist gewön stiekum mario569403 jawohlquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nu ook een FOK!-account aangemaakt?
Kom je straks ook even gezellig op de stream langs?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn hier om de hoek wel aan het rellen, sta nu bij den haag centraal
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is niet zo sterk met hoofdletters
Ah daar hadden we net de camera's opquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan ook weer leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
ja das die stream. de turfmarkt zijn ze bezigquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
Als dat staartje nog sneller gaat kwispelen stijgt je UI op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das die stream. de turfmarkt zijn ze bezig
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat staartje nog sneller gaat kwispelen stijgt je UI op.
Ik weet dat de docenten moeten laten testen, van de kinderen weet ik eigenlijk niet, las het net in de werk groepsapp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wacht even... Die gaan dan vervolgens wel naar de BSO?
Echt he, de ramptoeristquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat staartje nog sneller gaat kwispelen stijgt je UI op.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zijn jullie weer veilig daar aangekomen @:kwiwi?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was grapje.
[..]
Poeh! Gelukkig! Maakte ik me wel een beetje zorgen om zo met die gekke fokkers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nergens voor nodig dus
![]()
jijquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt chill. Had ik ook met mijn huisgenoten en dat mis ik soms wel.
Hoop Mario'squote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ist gewön stiekum mario569403 jawohl
Gelukkig! Jullie zullen wel helemaal gesloopt zijn nu met die lange dag en laat op bed. Bedankt dat jullie de moeite namen deze kant op te komen, en voor de rest.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in je eentje, niemand die het ziet
Welke rest?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig! Jullie zullen wel helemaal gesloopt zijn nu met die lange dag en laat op bed. Bedankt dat jullie de moeite namen deze kant op te komen, en voor de rest.
Weet ik veel hoe die gast nou precies heetquote:
Mario390quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die gast nou precies heetMensen moeten gewoon normale namen verzinnen die ook daadwerkelijk te onthouden zijn
Dat zullen wel die dingen zijn die ze hier niet gaan vertellenquote:
Dat zijn nou net de juicy details die ik wil wetenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zullen wel die dingen zijn die ze hier niet gaan vertellen
De pottenbakker had over lies haar broek gepotterd en toen mocht ze de broek van kwiwi lenen want die had vandaag toevallig een onderbroek aangedaan.quote:
Bitter Engelquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zit natuurlijk al de hele dag mensen op te stoken op facebook.
Ah oké dat is de reden. Opzich kon je gewoon achter je kont opruimenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De pottenbakker had over lies haar broek gepotterd en toen mocht ze de broek van kwiwi lenen want die had vandaag toevallig een onderbroek aangedaan.
Zoiets denk ik....
Wij allemaal Buda, wij allemaal ...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de juicy details die ik wil weten
Kssjt, ga een leven zoeken julliequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij allemaal Buda, wij allemaal ...
Dat hebben we niet, we zitten niet voor niets hier ...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kssjt, ga een leven zoeken jullie
Lol nou.... na het pottebakkeren liepen we nog een tijdje door de stad, tot ik er echt na best wel lang achter kwam dat mijn hele shirt en rokje onder de klei zaten nog.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De pottenbakker had over lies haar broek gepotterd en toen mocht ze de broek van kwiwi lenen want die had vandaag toevallig een onderbroek aangedaan.
Zoiets denk ik....
Was geen moeite johquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig! Jullie zullen wel helemaal gesloopt zijn nu met die lange dag en laat op bed. Bedankt dat jullie de moeite namen deze kant op te komen, en voor de rest.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het waterkanon![]()
Dat ding zie je nooit meer terugquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was geen moeite johIk lig inmiddels in bed en Gergi op de bank met een vers gedownload boek op m'n ereader
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was geen moeite johIk lig inmiddels in bed en Gergi op de bank met een vers gedownload boek op m'n ereader
Wat je ook niet wil horen als etc. etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding zie je nooit meer terug
Het is niet te volgen. Letterlijk elke minuut loopt het beeld vast en gaat het scherm rebootenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen begint de kwalificatie voor de GP van Brazilië
Zeker gezelligerquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het ook gezelliger met een gezamelijke woonkamer waar je heen kan?
'klei'quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nou.... na het pottebakkeren liepen we nog een tijdje door de stad, tot ik er echt na best wel lang achter kwam dat mijn hele shirt en rokje onder de klei zaten nog.
Zeker! Maar bejaard. Al zegt dat ook niet zoveel meer als ik dat zeg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'klei'
Was het een leuke pottenbakker?
Staan ze daar een beetje met een pluquote:
genieten ditquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan ze daar een beetje met een plu
🤣🤣quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker gezelliger
Vooral als die jonge stagiaires er zijn![]()
![]()
![]()
Hij is nu aan deel 4 begonnen van de 8, dus dat wordt in 2022 op z'n vroegst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoeveel delen moet hij nog van de romeinen? Is er een kans dat je hem ooit nog terugkrijgt?
Ok dit had ik dus nog nooit gezienquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fles en @:kwiwi
Is echt wel een klassieker hoor.
Je bent op zoek naar een nieuwe uitdaging?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
als je bij de ME gaat heb je ook wel steekje los toch
Denk eerder dat die anderen ze niet alle 24 in 't kratje hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
als je bij de ME gaat heb je ook wel steekje los toch
lekker knuppelenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een nieuwe uitdaging?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eerder dat die anderen ze niet alle 24 in 't kratje hebben
Maar hij had al 2 delen toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is nu aan deel 4 begonnen van de 8, dus dat wordt in 2022 op z'n vroegst.
Die Spar zit daar wel op een kutlocatie, elke week weer de tent dicht moeten gooien omdat er weer reltuig isquote:
Wappies in Agga die loesoe gaanquote:
Honderden corona-experts die opkomen voor onze vrijheid.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honderden corona-experts die opkomen voor onze vrijheid.
Vrijheidsstrijders tegen de fascistische onderdrukkers!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honderden corona-experts die opkomen voor onze vrijheid.
Wat leest hij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is nu aan deel 4 begonnen van de 8, dus dat wordt in 2022 op z'n vroegst.
leukquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.c-and-a.com/n(...)6/1?categoryId=21558
Ik heb deze nu aan![]()
![]()
Die broek wil ikquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.c-and-a.com/n(...)6/1?categoryId=21558
Ik heb deze nu aan![]()
![]()
Verhalen over Romeinse heersers die in fictievorm gegoten zijn. Hij is nu aan de "Vespasian" serie bezig (maar misschiem is dat de verduitste naam van die vent, geen idee verderquote:
Ik stap morgen even binnenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien verkopen ze die wel los...
Vespasianusquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verhalen over Romeinse heersers die in fictievorm gegoten zijn. Hij is nu aan de "Vespasian" serie bezig (maar misschiem is dat de verduitste naam van die vent, geen idee verder).
Bruin van buiten en geelgroen van binnen toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe ziet Kwiwi eruit? LAng of kort haar, opgekleurd en bouw?
Zaterdags zelfs vaak om 17.00 uur...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al sluit C&A altijd om 18.00 uur
en enorm behaardquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin van buiten en geelgroen van binnen toch?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruin van buiten en geelgroen van binnen toch?
Precies, en rond. Beetje rare vraag welquote:
F1,quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er maar weinig van eigenlijk. Er is net 20 minuten gereden en er valt meteen 6 man Af?
Omdat het kwalificatie is, gaat in 3 delen. Q1 vallen er 5 af en Q2 vallen er 5 afquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er maar weinig van eigenlijk. Er is net 20 minuten gereden en er valt meteen 6 man Af?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Precies, en rond. Beetje rare vraag wel
Op zichquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
"Een zitplicht in de kroeg"
Hier naar vervelend virus, pak aan!!!!
Ik mag toch geen grapefruit sap hebben vanwege medicatiequote:
Is eigenlijk nooit verstandig om grapefruit te eten, that fruit can kill ya.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag toch geen grapefruit sap hebben vanwege medicatie
Ik leef nquote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
En heel af en toe komt @:crv nog buurten
Alleen zure mensen vinden dat lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is eigenlijk nooit verstandig om grapefruit te eten, that fruit can kill ya.
Maar het is verdomde lekker bij kreeft en krab
Zuurpruim meldt zichquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen zure mensen vinden dat lekker
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen zure mensen vinden dat lekker
Achgossiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Fijn! supermarkten om 20:00 uur dicht, goed dat ze nog even meedenken met mensen die keihard werken om dit land draaiende te houden
Ja man, moet ik mijn kasten maar extreem vullen maar hoeveel voorraad ik ook aanleg ik heb altijd zin in datgene wat ik niet in huis hebquote:
Dit heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik: stuurt even een linkje naar zichzelf
Ook ik: hey een e-mail.
Dimmy loopt alweer te slingerhoestbengelen met een nepcode in de sportschoolquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
bedankt weer wappies en egoisten
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy loopt alweer te slingerhoestbengelen met een nepcode in de sportschool
Doe ik ook altijd als ik post voor mezelf moet bezorgen. Gewoon in mijn brievenbus stoppen en smiddags er uit halen en blij zijn dat ik post hebquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik: stuurt even een linkje naar zichzelf
Ook ik: hey een e-mail.
Nou, dat zien we dan wel weer hequote:Op vrijdag 12 november 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, moet ik mijn kasten maar extreem vullen maar hoeveel voorraad ik ook aanleg ik heb altijd zin in datgene wat ik niet in huis heb![]()
Ik zet godverdomme het licht uit dadelijk in Nederlandje, dat zal ze leren
Dat vind ik zo’n domme denkwijze.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
bedankt weer wappies en egoisten
kutdimmy Faalpersoon.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy loopt alweer te slingerhoestbengelen met een nepcode in de sportschool
jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n domme denkwijze.
Alsof het daar echt aan ligt.
Zeventien keer meer kans om in het ziekenhuis te komen, zullen we er eentje op pakken of is dat te cru?quote:
achterlijk carnavalsvolk ook... hoop jeugd weer uiteraardquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeventien keer meer kans om in het ziekhuis te komen, zullen we er eentje op pakken of is dat te cru?
Tuurlijk.quote:
Oeteldomquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
achterlijk carnavalsvolk ook... hoop jeugd weer uiteraard
Dat is echt iets nieuws ja... zeker op fokquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Laten we verdeeldheid zaaien en onze haat richten op een kleine groep.
Doe zoals ik. Gewoon iedereen haten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Das wel beter dan onze eigen NSBer Ettoquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Gewoon iedereen haten.
Enige dieverdeeldheid zaait ben je zelf.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Jij behandelt iedereen gelijk, dat kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik hou me niet zo bezig met ras en jodenhaatquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel beter dan onze eigen NSBer Etto
Jij bent er ook zo een die de propoganda gelooft, domoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enige dieverdeeldheid zaait ben je zelf.
Gaan we weer hoor. Strontfiguur dat je ook bent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel beter dan onze eigen NSBer Etto
'propaganda'quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ji
[..]
Jij bent er ook zo een die de propoganda gelooft, domoor.
Ja valt niet mee he. Eerst de onruststoker en de wappie uit gaan hangen en dan om verdraagzaamheid komen jengelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkeld dit, Los roept op tot verdraagzaamheid en dat is dan de racist?
Dat uitgerekend Los daartoe oproept maakt het comedy goldquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Ingewikkeld dit, Los roept op tot verdraagzaamheid en dat is dan de racist?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* werpt legoblokjes in bals opengesperde mondje.
Mehhh jij bouwt ook lego?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* werpt legoblokjes in bals opengesperde mondje.
Wat precies?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, @:ama ... hoe zit het nou?
Dat was toch die Romeinse keizer die de Vespa heeft uitgevonden en dan hele dag toeterend door Rome reed?quote:
Alleen voor de mensen in foqueville toch??quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verdraagzaamheid en tolerantie
Kaasquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was toch die Romeinse keizer die de Vespa heeft uitgevonden en dan hele dag toeterend door Rome reed?
antwoord is dus jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen lelijke kinderlijke mensenschuwe autist
Hoe kom je dan aan die legoblokjes????quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben geen lelijke kinderlijke mensenschuwe autist
Hebt ook wel echt heel veel gehaaldquote:
Dat werkt het bestquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gejat van zo'n jengelend kindje op straat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die legoblokjes????
Lopen er nog steeds van die rare mensen met sticker-jasjes door je durp of was dat alleen gisterquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben net pas thuis, geen zin om nog de deur uit te waggelen.
doe maar die ene zonder wappiesquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op het binnenhof zijn ze lekker bezig toch?![]()
Je mag zelf een kant kiezen.
Zag net foto's van een neefje die het erg zweterig gezellig had met wat blonde stoten maar zijn vrouw is donkerharig dus ik denk dat alles weer prima isquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lopen er nog steeds van die rare mensen met sticker-jasjes door je durp of was dat alleen gister
Corona denk ik...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was vanmiddag duizelig.![]()
Heb ik nooit. Weet niet wat het is misschien te moe ofzo. Maar moet morgen nog ff knallen en zondag 100 km mtb. Of misschien wel ziek morgen.
Of zoals vaak weer kiplekker wakker worden
Je werkt noest en hard, dat is stress induced Ménière.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was vanmiddag duizelig.![]()
Heb ik nooit. Weet niet wat het is misschien te moe ofzo. Maar moet morgen nog ff knallen en zondag 100 km mtb. Of misschien wel ziek morgen.
Of zoals vaak weer kiplekker wakker worden
Ja dat denk ik ook danquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag net foto's van een neefje die het erg zweterig gezellig had met wat blonde stoten maar zijn vrouw is donkerharig dus ik denk dat alles weer prima is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |