Ook een manier om er mee om te gaan...Ik denk dat je door cynisme veel sneller het probleem kan benoemen en aan een oplossing kunt denken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Cynisch door het leven ook niet!
Dat is toch echt 36/38 he?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
M, maatje 32. Of bedoelde je dat niet?
GrondwetGenot.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de CU in de regering zit mogen kerken elkaar wekenlang in het gezicht hoesten en blijven ze nog open.
maar het is moeilijk om er 1 schuldige voor aan te wijzen, deels is beleid, deels is mensen die schijt hebben aan het beleidquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee, je hebt er geen invloed op, maar het heeft wel invloed op mij.
Bepaalde lui zouden nog naar de kerk gaan als de vliegende ebola uitbreekt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de CU in de regering zit mogen kerken elkaar wekenlang in het gezicht hoesten en blijven ze nog open.
Er moet ergens door iemand geld verdiend worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar nog altijd vind ik het belangrijkste punt:
Waarom hebben we in godsnaam begin dit jaar al die fieldlabs gedaan als er bij een nieuwe uitbraak helemaal niks met die resultaten gedaan wordt??
Toch zie ik zelden oplossingen in cynische posts.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook een manier om er mee om te gaan...Ik denk dat je door cynisme veel sneller het probleem kan benoemen en aan een oplossing kunt denken.
Ik zie hier in dit soort dagen meer betekenisvolle oplossingen langskomen van intelligenter publiek dan het stel clowns wat nu in den haag zit te bedenken hoe ze dit om 1900 uur gaan verkopen aan 'hun land'.
Van mede- en tegenstanders in deze materie.
Maar gaan we dan 2G invoeren direct voor het hele Rijksvaccinatieprogramma?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef capricia het volgende:
Op de middellange termijn gaan we dus 2G uitrollen. Alleen moeten daar nog wat wetten voor aangepast worden.
In de tussentijd maken we even pas op de plaats, door wat minder contactmomenten te hebben.
Dat is de logica.
Die resultaten gebruiken ze alleen in het buitenland.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom hebben we in godsnaam begin dit jaar al die fieldlabs gedaan als er bij een nieuwe uitbraak helemaal niks met die resultaten gedaan wordt??
Het is te vergelijken met de Staat die je voordeur intrapt en met wat politieagenten de spuit in je ramt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:05 schreef PzKpfw het volgende:
Die 2G op de werkvloer zou echt belachelijk zijn. Dat is gewoon een vaccinatieplicht met een kleine omweg.
Dat is niet uit te leggen, behalve dan "we moeten toch iets doen".quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Horeca tot 19:00.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Supermarkten tot 20:00.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Geen ouders meer langs de lijn bij buitensport.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Waarom doen we dat niet gewoon dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is te vergelijken met de Staat die je voordeur intrapt en met wat politieagenten de spuit in je ramt.
Het is of verhongeren of de spuit nemen.
dacht dat je het over NL had.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? M'n post ging over België, vorig jaar hadden we 1470 patienten op IC. Nu 400.
Schijt hebben aan het beleid is ook nogal overdreven, ik denk dat een hele grote groep mensen gewoon weinig keus meer heeft na alle andere lockdowns en maatregelen. Kans is best groot dat mijn bedrijf hierdoor ook moet stoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is moeilijk om er 1 schuldige voor aan te wijzen, deels is beleid, deels is mensen die schijt hebben aan het beleid
Ten tijde van die fieldlabs was de dominante variant een stuk minder besmettelijk, de resultaten daarvan kun je niet zomaar één op één kopiëren naar nu.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop maar dat ze zich aan hun eigen 'logica' gaan houden. Maar ik ben een beetje cynisch geworden ten opzichte van korte lockdowns.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef capricia het volgende:
Op de middellange termijn gaan we dus 2G uitrollen. Alleen moeten daar nog wat wetten voor aangepast worden.
In de tussentijd maken we even pas op de plaats, door wat minder contactmomenten te hebben.
Dat is de logica.
toen was die delta variant er nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |