Nee, alles is extreem nu heden ten daags...quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:20 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn maar dat is helaas allang niet meer.
Het is ook geen leuke wereld op dit moment om in te leven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, alles is extreem nu heden ten daags...
En dan dit topic waarbij, zij het indirect, wordt aangestuurd op polarisatie en uitsluiting. @Leonos wat hoop je met dit topic te bereiken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Het is ook geen leuke wereld op dit moment om in te leven.
Alles wordt duurder, maatregelen die niet werken, winter komt eraan (haat ik persoonlijk), klimaat enz enz, het houdt niet op..
Twijfel over de effecten op de lange termijn eventueel. Hugo de Jonge kwam dan met "Als u twijfelt over de lange termijn, bedenk u: meer dan drie miljard mensen zijn gevaccineerd."quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is dan een goede reden om niet te vaccineren, behalve medisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zou kunnen... Ik denk dat gevaccineerden misschien dan toch sneller opknappen?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blijven ongevaccineerde niet veel langer liggen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twijfel over de effecten op de lange termijn eventueel. Hugo de Jonge kwam dan met "Als u twijfelt over de lange termijn, bedenk u: meer dan drie miljard mensen zijn gevaccineerd."
Uh, ja, leuk...maar dat heeft er echt nul komma nul mee te maken. Het is gewoon onmogelijk om nu te weten wat de effecten zijn op de lange termijn (de lange termijn is niet driekwart jaar), omdat het vaccin snel ontwikkeld moest worden. Daar enige angst/twijfels bij hebben valt best te begrijpen.Tsja, mensen die niet vaccineren drinken wel bier, roken, nemen eens een pilletje of eten veel XXL cheeseburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het lange termijn effect ook niet exact van.
Maar dat speelt al jaren, dus daar is wel meer onderzoek naarquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tsja, mensen die niet vaccineren drinken wel bier, roken, nemen eens een pilletje of eten veel XXL cheeseburgers.
Wat een zinloze postquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tsja, mensen die niet vaccineren drinken wel bier, roken, nemen eens een pilletje of eten veel XXL cheeseburgers.
Ja dat is het. Het is doelbewust een gevaar voor de samenleving. Als iedereen zich had gevaccineerd, hadden we nu deze problemen niet meer, dan was de coronacrisis voorbij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Haat en nijd ontwikkelen.
Deze post staat vol met quatschquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja dat is het. Het is doelbewust een gevaar voor de samenleving. Als iedereen zich had gevaccineerd, hadden we nu deze problemen niet meer, dan was de coronacrisis voorbij.
Kan je garanderen dat we er nog lang niet vanaf zijn, ook niet met een 100% vaccinatiegraad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja dat is het. Het is doelbewust een gevaar voor de samenleving. Als iedereen zich had gevaccineerd, hadden we nu deze problemen niet meer, dan was de coronacrisis voorbij.
Dat doen ze helemaal niet, dat doet de overheid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:08 schreef Leonos het volgende:
Aan het begin was het nog prima, maar nu ze de samenleving voor 85% voor de rest plat leggen is het wel een beetje klaar. Hoe ga jij met de niet gevaccineerde om? Spreek je nog met ze?
Ik vind het raar om vaccinatie status aan ziekheid te koppelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:57 schreef -Sigaartje het volgende:
Als er bij mij op het werk een fysieke vergadering wordt gepland, vragen we aan elkaar of iedereen gevaccineerd is. Onge vaccineerden zijn niet welkom. Dat heeft alles mee te maken dat we niet ziek willen worden.
Maar iedereen op ons werk is gewoon geprikt. De problemen die ik hier lees, ken ik niet. Ik denk dat ik me begeef in andere sociale kringen waarin geen paranoïden zijn.
Lees dit even doorquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik vind het raar om vaccinatie status aan ziekheid te koppelen.
Jij gaat er op voorhand al uit dat een ongevaccineerde Covid heeft.
Terwijl misschien die gevaccineerde die naast je zit op dat moment Covid heeft.
Je wilt niet ziek worden? Ik snap je hele post niet.
Ah jõh gewoon weer op Rutte stemmen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat nu al stadions, kroegen etc dicht moeten, omdat hun geen zin hebben om te vaccineren.
Je snapt niet dat ik niet ziek wil worden? Jullie zijn nog erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik vind het raar om vaccinatie status aan ziekheid te koppelen.
Jij gaat er op voorhand al uit dat een ongevaccineerde Covid heeft.
Terwijl misschien die gevaccineerde die naast je zit op dat moment Covid heeft.
Je wilt niet ziek worden? Ik snap je hele post niet.
Jij zegt ongevaccineerd is gelijk aan ziek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Lees dit even door
https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:18 schreef KroketBroodje het volgende:
Nee ik vermijd alleen extremisten aan beide kanten zoals TS
Zucht!quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik niet ziek wil worden? Jullie zijn nog erger dan ik dacht.
Ik snap wel wat je zegt hier. Voor mij is het een ander verhaal, veel van die mensen die zich niet hebben laten vaccineren in mijn omgeving zijn precies diegene die vanaf het begin van de pandemie over elke maatregel zeuren. Zelf geen verantwoordelijkheid nemen vind ik in deze pandemie een eigenschap waar ik mij niet mee kan identificeren en ontzettend sneu vind.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Jij zegt ongevaccineerd is gelijk aan ziek.
Ik begrijp daar helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |