SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Snappen ze nou echt niet dat als je sluitingstijden vervroegd dat het dan juist drukker wordt?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het is bedoeling dat je dan helemaal niet meer gaat (geen funshopping). Denk ik. Anders is het inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef DonDruiper het volgende:
Snappen ze nou echt niet dat als je sluitingstijden vervroegd dat het dan juist drukker wordt?![]()
ik neem aan dat ze er cijfers van hebben want het is al eerder gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef DonDruiper het volgende:
Snappen ze nou echt niet dat als je sluitingstijden vervroegd dat het dan juist drukker wordt?![]()
Ferds wraak. En toegeven dat je qr code nergens op slaat. Waarom dan wel nog strenger maken? Ow wacht, het is een persoonlijk dingetje van een politicus natuurlijk. Wat een zielig land is dit zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende: Voetbal eraf is gewoon het pesten van supporters omdat ze zoveel hebben zitten rellen. Wel vervelend dat in die periode ook net een Europese thuiswedstrijd van PSV zit
![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Natuurlijk maar volkswoede indammen om weer een aantal verloren feestdagen is natuurlijk niet waar het OMT voor is. Zij geven aannwat zij nodig achten om een bepaald punt te bereiken en that's it. Meen ook te herinneren dat ze zelfs aangegeven hebben te begrijpen wanneer de overheid de adviezen aanpast om de iets langere termijn te kunnen sturen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:30 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Oké, fair point. Al lijkt me dat het OMT ook naar de langere termijn zal kijken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok, klaar mee. Snap ik. Maar hoe dan om te gaan met de steeds drukker wordende ziekenhuizen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:10 schreef popje het volgende: [..] Exact dit. Klaar met symboolmaatregelen die voorbij het gezond boeren verstand gaan.
Iedereen wil zelf bepalen hoeveel risico ze lopen. Maar iedereen wil ook een plekje in het ziekenhuis als ze achteraf toch iets teveel risico hebben gelopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2021 08:37:53 ]![]()
In de horeca snap ik hem wel en in het centrum ergens ook nog wel, maar voor zaken als bouwmarkten - daar komt bijna niemand om te funshoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze er cijfers van hebben want het is al eerder gedaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dezelfde fouten als vorig jaar en nu denken dat het wel werkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef DonDruiper het volgende:
Snappen ze nou echt niet dat als je sluitingstijden vervroegd dat het dan juist drukker wordt?
Totaal gek geworden. Stel compleet idioten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Volgens mij was de online omzet vorig jaar nog nooit zo groot. Die blijven dus thuis en bestellen wel. Precies de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze er cijfers van hebben want het is al eerder gedaan![]()
Ik hoop dat de KNVB alles eruit gooit zolang publiek niet is toegestaan.
Zonder publiek geen voetbal.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Kleding zou ik nooit online bestellen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:39 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Volgens mij was de online omzet vorig jaar nog nooit zo groot. Die blijven dus thuis en bestellen wel. Precies de bedoeling.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is jouw voorstel wat we moeten doen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dezelfde fouten als vorig jaar en nu denken dat het wel werkt.
Totaal gek geworden. Stel compleet idioten.![]()
Dat gaat niet gebeuren. De voetbalkalender zit al overvol en je hebt te maken met zendgerechtigden die dan hun geld terugeisen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:39 schreef DonDruiper het volgende:
Zonder publiek geen voetbal.![]()
Werkte ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze er cijfers van hebben want het is al eerder gedaan'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Eens. En dan in de zomer wat langer doorgaan. Geen COR in de zomer. Wedstrijden in mei/juni/juli zijn genot. 25 graden, pils hakken en schreeuwen. Wat wil een mens nog meer?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:39 schreef DonDruiper het volgende:
Zonder publiek geen voetbal.![]()
in restaurants dan weer minder maar fine tuning schijnt moeilijk te liggen, nu wel te hopen dat ze ook meteen 2G er doorheen jassenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de horeca snap ik hem wel en in het centrum ergens ook nog wel, maar voor zaken als bouwmarkten - daar komt bijna niemand om te funshoppen.![]()
Alles BINNEN verbieden. BUITEN toestaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel wat we moeten doen?
Thuis werk plicht waar kan.
Afstand houden.
Was je lul 4x per dag. Vooral goed onder het velletje.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
2G en lekker boosterenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
in restaurants dan weer minder maar fine tuning schijnt moeilijk te liggen, nu wel te hopen dat ze ook meteen 2G er doorheen jassen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik doe niet anders meer. Is het niet goed, gaat het gewoon retourquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleding zou ik nooit online bestellen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: