Op zich helemaal geen verkeerde suggestie. Zelf zie ik een herhaling van de Zuiderzeewerken voor me. We noemen het Wappieland, met een eigen munt en al.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus...wat wil je met die mensen? Huisvesten in wijken met een muur eromheen?
Omdat je irrationeel, asociaal of gewoon niet zo slim bent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je al die schrijnende berichten leest, van een patiënt die met spoed geopereerd moet worden maar geen plek krijgt vanwege een coronapatiënt.... dat er binnen 100km geen bed meer beschikbaar is....
Je kunt niet blijven volhouden dat de zorg danmaar uitgebreid had moeten worden. Dat is alleen maar uitstel. Als je ziekenhuis dan twee keer zo groot is, zal dat ook vol raken als er een steeds groter aantal coronapatiënten is.
als de oplossing er is, namelijk vaccinatie, waarom zou je dan kiezen om het vaccin niet te nemen.
Je kunt het ook pragmatisch aanpakken, voor die lui die de RNA vaccins niet vertrouwen zijn er alternatieven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je al die schrijnende berichten leest, van een patiënt die met spoed geopereerd moet worden maar geen plek krijgt vanwege een coronapatiënt.... dat er binnen 100km geen bed meer beschikbaar is....
Je kunt niet blijven volhouden dat de zorg danmaar uitgebreid had moeten worden. Dat is alleen maar uitstel. Als je ziekenhuis dan twee keer zo groot is, zal dat ook vol raken als er een steeds groter aantal coronapatiënten is.
als de oplossing er is, namelijk vaccinatie, waarom zou je dan kiezen om het vaccin niet te nemen.
Dit stukje is dan nepnieuws uit de mainstreammedia?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef raptorix het volgende:
Overigens zit het probleem nauwelijks in de ongevaccineerden vermoed ik.
quote:verpleegkundige De Roos: „Het is wat iedereen weet; we zien vooral niet-gevaccineerden.” Of een patiënt de veel besproken prik wel of niet heeft gehad, ziet De Roos in de voor haar nodige gegevens van de patiënt.
We wachten nog steeds op de cijfers van alle ziekenhuizen. De Jonge WIL ze niet geven, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit stukje is dan nepnieuws uit de mainstreammedia?
https://www.ad.nl/utrecht(...)xcuses-aan~a89e5e89/
quote:
[..]
Ik baseer me liever op de cijfers die we hebben, op dit moment is de stijging in de ziekenhuizen voornamelijk 70ers, dat is de groep die voor 93% gevaccineerd is. Kortom wil je al focussen op ongevaccineerden, target dan heel duidelijk op die groep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit stukje is dan nepnieuws uit de mainstreammedia?
https://www.ad.nl/utrecht(...)xcuses-aan~a89e5e89/
quote:
[..]
DOmme is dat je geen viroloog hoeft te zijn om dat te kunnen voorspellen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ab trekt weer een flesje whisky open.
Tja, die lui zijn angsten aangepraat. Bedankt aan diegene die dat doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt het ook pragmatisch aanpakken, voor die lui die de RNA vaccins niet vertrouwen zijn er alternatieven.
Sinds wanneer is Ab viroloog? Ab de dierenarts.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
DOmme is dat je geen viroloog hoeft te zijn om dat te kunnen voorspellen.
Aandachtsgigolo sowieso.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ab viroloog? Ab de dierenarts.
Er zijn ook traditionele vaccins, echter Hugo heeft die van de week afbestelt. Daarnaast moeten we nog maar zien of de RNA vaccins langere tijd bescherming bieden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Tja, die lui zijn angsten aangepraat. Bedankt aan diegene die dat doen.
Er zit ook gif in het vaccin. Gaan die lui dan ook geen vis meer eten? In paling uit het ijsselmeer zit een hoge concentratie gif zoals dioxines en PCB's.
Een medicijn tegen corona is inderdaad goedgekeurd, echter blijft het advies dat het vaccin beter werkt.
Er wordt ook helemaal niet gelekt uit de Ministerraad catshuisgekonkel. Journalisten kijken gewoon wat de wappies een paar maanden geleden op Twitter schreven wat zou gaan gebeuren, en doen vervolgens of ze bronnen rondom het kabinet het triumviraat hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
DOmme is dat je geen viroloog hoeft te zijn om dat te kunnen voorspellen.
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Ab trekt weer een flesje whisky open.
Het RIVM is ook een parodie op een wetenschappelijk instituut, het model wat men daar gebruikt is ontworpen voor de bestrijding van een pandemie, dus om het te voorkomen, echter men ging pas na 14 maanden eens rekening houden met natuurlijke immunisatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Ab viroloog? Ab de dierenarts.
Geen enkel vaccin bied voor langere tijd bescherming.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn ook traditionele vaccins, echter Hugo heeft die van de week afbestelt. Daarnaast moeten we nog maar zien of de RNA vaccins langere tijd bescherming bieden.
Pfizer en co lachen zich natuurlijk helemaal rot. Miljarden winst inmiddels door de vaccins. Vergeet ook niet dat Pfizer in het verleden meermaals op de vingers is getikt en grote boetes heeft gehad, onder andere voor fraude.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn ook traditionele vaccins, echter Hugo heeft die van de week afbestelt. Daarnaast moeten we nog maar zien of de RNA vaccins langere tijd bescherming bieden.
Denk jij dan dat er vanavond echt een heel ander verhaal komt? Ik niet. Dat 'lekken' was aardig accuraat al die tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet gelekt uit de Ministerraad catshuisgekonkel. Journalisten kijken gewoon wat de wappies een paar maanden geleden op Twitter schreven wat zou gaan gebeuren, en doen vervolgens of ze bronnen rondom het kabinet het triumviraat hebben.
Er zijn genoeg vaccins die voor zeer lange tijd werken, al weet ik niet of dat voor Corona mogelijk is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Geen enkel vaccin bied voor langere tijd bescherming.
Sterker nog, het is geen enkele keer voorgekomen, het is iemand in het Catshuis zelf, een paar keer is het voorgekomen dat het al gelekt was terwijl de ministers nog naar buiten lopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Denk jij dan dat er vanavond echt een heel ander verhaal komt? Ik niet. Dat 'lekken' was aardig accuraat al die tijd.
Zie link voor verder artikel.quote:Koninklijke Horeca Nederland (KHN) staat volledig achter ondernemers die zich niets aantrekken van de de ‘avondklok’ voor de horeca. ,,We horen van onze achterban dat ze hier de streep trekken en dat snappen wij heel goed.”
Het kabinet koerst af op de invoering van een horecasluiting vanaf 19 uur 's avonds, met ingang van zaterdag. Maar daar zien veel cafébazen en restauranteigenaren helemaal niets in. Veel van hen geven bij de KHN aan dat ze burgerlijk ongehoorzaam hun deuren níet om 19 uur zullen sluiten.
Als het een kerel is roept hij op om solidair te zijn en En Masse open te blijven, maar die kerel trekt elke keer zijn keutel in omdat hij zich met beloftes laat wegsturen, ik wens de handhavers veel succes om Zaterdag avond alle cafes te sluiten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijd-houden~a8853d77/
[..]
Zie link voor verder artikel.
En verder is die hele KHN nog nooit positief geweest over welke maatregel dan ook. Bij elke maatregel stond die voorzitter op tv weer te klagen dat zij onevenredig geraakt werden en alle protestacties zouden steunen tot kortgedingen aan toe.
Dit geklaag van hun kant komt op mij dan ook over als 'water is nat'.
Men zal de eerste avond er vast niet zo streng op controleren. De volgende avonden wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als het een kerel is roept hij op om solidair te zijn en En Masse open te blijven, maar die kerel trekt elke keer zijn keutel in omdat hij zich met beloftes laat wegsturen, ik wens de handhavers veel succes om Zaterdag avond alle cafes te sluiten.
Het zijn ook flutonderzoeken. Nergens ter wereld wordt zoiets met succes gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook onbegrijpelijk vind is dat er uitgebreid fieldlabs evenementen zijn gedaan, nota bene door de overheid zelf, prachtige resultaten, en vervolgens maak je je eigen onderzoek belachelijk.
Dat noemen we dan ook voortschrijdend inzicht. Iets wat een half jaar geleden nog prima leek, hoeft in de huidige tijd niet meer wenselijk te zijn. Die grote hoeveelheid besmettingen en de grotere druk op de ziekenhuizen zijn daar debet aan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:
Wat ik ook onbegrijpelijk vind is dat er uitgebreid fieldlabs evenementen zijn gedaan, nota bene door de overheid zelf, prachtige resultaten, en vervolgens maak je je eigen onderzoek belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |