Ach, beter dan 5G voor de wappies toch.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:21 schreef A6 het volgende:
Mooi dat die kutwappies steeds minder mogen
2G
UI in gebruik genomenquote:Op donderdag 11 november 2021 15:21 schreef A6 het volgende:
Mooi dat die kutwappies steeds minder mogen
2G
Ah, u bent ervaringsdeskundige zie ik. Ik wacht met smart af op het vaccin dat door u ontwikkeld is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja, de gevaccineerden mogen de komende jaren lekker elke maand zo'n dikke spuit in de arm laten zetten om lekker te kunnen boosteren, want eigenlijk is het vaccin gewoon belachelijk slecht gemaakt, als men nu al een 3e prik nodig heeft.
En het helpt ook zo lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja, de gevaccineerden mogen de komende jaren lekker elke maand zo'n dikke spuit in de arm laten zetten om lekker te kunnen boosteren, want eigenlijk is het vaccin gewoon belachelijk slecht gemaakt, als men nu al een 3e prik nodig heeft.
Ach wordt toch al het hele jaar door lekgeprikt voor controles ivm medicatie die ik gebruik en soa tests, dus dan kan zo'n klein covid prikje er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Vaccinatieplicht natuurlijk. Maar daar wil het kabinet niet aan, helaas. Al zullen ze wel moeten nu met de cijfers.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:05 schreef Confetti het volgende:
Een definitieve oplossing voor het vraagstuk van de ongevaccineerden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |