Ik zou het echt schandalig vinden. Desnoods placeer je de kantines maar laat in godsnaam mensen gewoon lekker blijven sporten, zeker buiten.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die werden op de NOS nog niet genoemd bij 'dit sluiten we niet'. Bovendien heeft Hugo richting die sector nog wat eerherstel te behalen omdat zijn coronapas op de voetbalvelden werd afgeschoten.
ik moet ook aanhoren dat ze hard werkt, met niet meer dan 4x9 uren, geen overuren ofzoquote:Op donderdag 11 november 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vies jaloers dan
Voor de ECHTE helden regelt Rutte weer eens NIETS!
Wel goed denk ik, wacht ik bel even m'n kapster..quote:Op donderdag 11 november 2021 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met de contactberoepen?
volgend jaar een overstapje?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vies jaloers dan
Voor de ECHTE helden regelt Rutte weer eens NIETS!
Ik vermoed dat het neer gaat komen op 'buiten sporten mag, maar de kleedkamers en kantines blijven dicht'. Eventueel met een beperking van de groepsgrootte boven de 18 jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou het echt schandalig vinden. Desnoods placeer je de kantines maar laat in godsnaam mensen gewoon lekker blijven sporten, zeker buiten.
Ja? Wat zegt ze?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel goed denk ik, wacht ik bel even m'n kapster..
Voor twee maanden bedoel je neem ik aan.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het neer gaat komen op 'buiten sporten mag, maar de kleedkamers en kantines blijven dicht'. Eventueel met een beperking van de groepsgrootte boven de 18 jaar.
Voor twee weken, natuurlijk.
Maar daar hebben seniorenteams dus precies nul aan. En verenigingen hebben die kantine-inkomsten gewoon nodig.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het neer gaat komen op 'buiten sporten mag, maar de kleedkamers en kantines blijven dicht'. Eventueel met een beperking van de groepsgrootte boven de 18 jaar.
lekker buiten douchen met de tuinslangquote:Op donderdag 11 november 2021 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Optimistische schatting.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor twee maanden bedoel je neem ik aan.
Zaterdag lijkt me.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Per wanneer zou de maatregelen ingaan dan? Per vrijdagnacht?
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mij ook.quote:
Ook weer bijzonder. Vorige keer moesten we 4 dagen wachten met het herinvoeren van mondkapjes en nu zou het binnen 24 uur allemaal kunnen/moeten.quote:
Mijn persoonlijke vermoeden.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]is dit ergens gelekt of meer een gedachte vanuit jullie?
Lekker met zijn allen op vrijdag tot TWAALF UUR in een volgepakte kroegquote:
Neuh ik denk dat ze de sinterklaasintochten door laten gaan en alles pas maandag ingaat.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Per wanneer zou de maatregelen ingaan dan? Per vrijdagnacht?
via huisarts of GGD?quote:Op donderdag 11 november 2021 15:05 schreef Noek het volgende:
Mn vader heeft gisteren de booster gehad.
Dus er is iets gaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |