Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.quote:
Te grote verschillen tussen levensduur en pace waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.
Dat vraag ik me ook altijd af. Ze kunnen deze onzin net zo goed afschaffen op deze manier.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd meer aaneengeschakelde compounds blijven kiezen. Waarom niet C1, C3 en C5 bijvoorbeeld.
Omdat door de grote verschillen er dan helemaal niet meer tactische opties komen. Juist minder.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
klopt ik volg haar, serieuze journalistquote:Op donderdag 11 november 2021 15:53 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Lulu zou een nieuwe motor krijgen...source schijnt niet van de sensatie berichten te zijn.
Gaat hem lang niet zo makkelijk af als hij zou willen. Helemaal als hij niet de snelste auto heeft. Zou best wel weer eens lang naar een AT vleugel aan kunnen kijken mocht hij echt een penalty krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:02 schreef franklop het volgende:
Kan zich nog wel naar voren vechten natuurlijk. Maar aardig begin zo.
hoe werkt dat ook alweer met een sprintrace?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaat hem lang niet zo makkelijk af als hij zou willen. Helemaal als hij niet de snelste auto heeft. Zou best wel weer eens lang naar een AT vleugel aan kunnen kijken mocht hij echt een penalty krijgen.
quali - > sprint race -> penalties applied -> racequote:Op donderdag 11 november 2021 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe werkt dat ook alweer met een sprintrace?
Ja, 5, aangezien ze al over de limiet zaten hiermee.quote:
dus als het gaat zoals we denken dan is het vanaf P7 zondagquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het alleen de ICE is waar ze het over hebben dan 5 idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |