De poll is so-far héél erg duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
En mosterd doen mensen vaak ook in de gehaktbal dus dit is enorm onduidelijk.
so farquote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De poll is so-far héél erg duidelijk.
@:Caland
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer. Ik was net bezig met een gehaktbal-topic.
Welke pollquote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De poll is so-far héél erg duidelijk.
@:Caland
Haha, kijk deze meneer erg boos worden om een bal gehakt en wat mosterdquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so far
En zo'n poll zal altijd meer ja dan nee scoren ja, ook omdat er mensen dus mosterd in de gehaktbal doen. Je had één hele simpele taak en zelfs deze weet je te verpesten.
Ook al?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer. Ik was net bezig met een gehaktbal-topic.
so-far ben ik vooral teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, kijk deze meneer erg boos worden om een bal gehakt en wat mosterd
Als ik kijk naar de ontwikkelingen van Vechain & Bitcoin is het juist mijn dag makkerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
so-far is het nog niet de dag van @:onlogisch
Jij bent gewoon altijd zuur?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so far
En zo'n poll zal altijd meer ja dan nee scoren ja, ook omdat er mensen dus mosterd in de gehaktbal doen. Je had één hele simpele taak en zelfs deze weet je te verpesten.
niet mijn probleemquote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so-far ben ik vooral teleurgesteld.
Erg teleurstellend.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]@:onlogisch heeft alles verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dat is al meer tekst dan het hele topic van onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee miss_sly, wat doe jij hier in VBL?quote:
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dit oogt wel een stuk beter in ieder geval. Erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je naar de ontwikkelingen in de rest van je leven kijkt kunnen ze beter de scherpe voorwerpen verbergen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ontwikkelingen van Vechain & Bitcoin is het juist mijn dag makker
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dit had potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Dat komt omdat het in een spoiler staat, in de OP zelf had het wel goed gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zie je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |