Ik ben het probleem niet. Dus pech gehad dat ik dalijk mijn baan kwijt ben en nooit meer kan werken? Begrijp ik het zo goed?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet ok dat een grote groep stelselmatig en moedwillig de boel ondermijnt.
Hoevaak moet je nog horen dat 85+ in de regel zelden op de IC komt? Covid of niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat ik zelf heb gezien dat oudere patiënten als ze willen of als de familie het wil nog op de IC terecht kwamen.
Maar de cijfers in je link zijn van COVID patiënten, niet van alle patiënten op de IC
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-publications.jspquote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat ik zelf heb gezien dat oudere patiënten als ze willen of als de familie het wil nog op de IC terecht kwamen.
Maar de cijfers in je link zijn van COVID patiënten, niet van alle patiënten op de IC
quote:
Dan ben ik in de war met de ziekenhuisopnames.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt niet. Ook wil je als 95-jarige nog zo graag. Je komt onze IC dan met covid echt niet op.
Ouder dan jezelf: boomerquote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen ouder dan je zelf bent: hoogbejaard
Mensen jonger dan je zelf bent: jongeren
What Else?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Elan het volgende:
Duitsland is al volledig 2G, besmettingen lopen daar ook uit de hand dus waarom nog die blinde focus op invoering hier?
Pannen en pollepels liggen al klaar?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Wanneer krijgen we weer een speech van Rutte vanuit het torentje?
Ok, een hele geruststelling. NOTquote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van de afgelopen 2 winters lijkt het me naïef om te veronderstellen dat het eerder dan eind maart is afgelopen. Begin mei is waarschijnlijker.
Vaccinatiegraad is anders wel doorslaggevend in landen als Spanje en Portugal.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Omdat niemand toe wil geven dat de vaccinaties gewoon niet onze redding gaan zijn en niet goed genoeg/lang genoeg werken.
Gewoon 1G doen, maar dan genezen. Dus pas wanneer iemand gevaccineerd is én een besmetting heeft gehad heeft diegene voldoende anti-stoffen om veilig deel te nemen aan de maatschappij.quote:
Twee weken terug nergens QR gezien, amper FFP2 mondkapjes ondanks verplicht en was het gewoon dezelfde chaos als hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Elan het volgende:
Duitsland is al volledig 2G, besmettingen lopen daar ook uit de hand dus waarom nog die blinde focus op invoering hier?
En dan bedoel je 2G? Of?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets waar ik voor de volle 100% achter sta.
Lockdown? Want 2G wil het kabinet waarschijnlijk niet. (Ik wel overigens)quote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets waar ik voor de volle 100% achter sta.
Klap in het gezicht van de zorgmedwerkersquote:Op donderdag 11 november 2021 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg bijzonder.
Ik moet trouwens wel betalen om te parkeren. Daar heb ik wel een pittige mening over. Niet veel, tientje per maand ofzo, maar waar slaat dat op
Maar het helpt niet dat er veel mensen zoals jij zijn die geen prik nemen!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het probleem niet. Dus pech gehad dat ik dalijk mijn baan kwijt ben en nooit meer kan werken? Begrijp ik het zo goed?
Face it; die vaccins deugen niet voldoende. Zelfs met een 100% vaccinatiegraad zouden we niet zonder maatregelen. Boosteren tot je een ons weegt. Nee dat is een puike exit strategie. Schei toch uit.
Dit.quote:
Maar ook die landen stijgen alweer licht. Komt alleen later door het verschil in klimaat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad is anders wel doorslaggevend in landen als Spanje en Portugal.
2G aan de andere kant geeft weinig hoop als besmettingen hoog liggen.
PATS!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorgmedwerkers
Afgelopen 2? Hebben we al 2 winters corona gehad?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van de afgelopen 2 winters lijkt het me naïef om te veronderstellen dat het eerder dan eind maart is afgelopen. Begin mei is waarschijnlijker.
Die vaccins helpen. Als je dat nu nog niet begrijpt doe je gewoon dwars en ja dan ben jij ook het probleem.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het probleem niet. Dus pech gehad dat ik dalijk mijn baan kwijt ben en nooit meer kan werken? Begrijp ik het zo goed?
Face it; die vaccins deugen niet voldoende. Zelfs met een 100% vaccinatiegraad zouden we niet zonder maatregelen. Boosteren tot je een ons weegt. Nee dat is een puike exit strategie. Schei toch uit.
Kan gebeuren. Ziekenhuisopname doen we wel altijd ja. Ook al is dat niet altijd heel logisch. Best wat 90+ers voorbij zien komen. In veel gevallen is het beter om ze in het verpleeghuis te houden, eventueel met extra zuurstof.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik in de war met de ziekenhuisopnames.
Oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |