SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En die ga je nu dus elke keer tegen me gebruikenquote:
nou ja tegen. Je hebt gewoon je eigen smiley eindelijkquote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die ga je nu dus elke keer tegen me gebruiken
Welke winkel??quote:Op donderdag 11 november 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
lidle heeft ook 11 procent korting op de webshop
Die had ik alquote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja tegen. Je hebt gewoon je eigen smiley eindelijk
De laaaiduhlquote:
Oh, ja, sorry, ik was letterlijk koffie pakken.quote:
Moet je ook niet doenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry, ik was letterlijk koffie pakken.
Jawel, het is nodig.quote:
Maar die is wel van mijquote:
Weet Haags dat ook?quote:
Beetje hop erbij?quote:
Woon je in India?quote:
Is dit een broccolistronk ?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een broccolistronk ?
Geen idee. Heb het vanochtend wel gezegd dat ik deze kant op ging.quote:
Nee een Boeing 747quote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een broccolistronk ?
Je bent zelf een kuzuquote:
Ze houden er al rekening mee dat de lockdown is en ze niet open mogenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Het is donderdag en heb het rooster nog niet voor volgende week
Joejoequote:
Heb voor maandag wel vrij gevraagd want dan hebben we hier de vve vergaderingquote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze houden er al rekening mee dat de lockdown is en ze niet open mogen
Voorstellen om het pand roze te schildrrenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb voor maandag wel vrij gevraagd want dan hebben we hier de vve vergadering
Joeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voorstellen om het pand roze te schildrren
Normaal luister je ook geen betere muziek hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoog muziekniveau hier wel momenteel, Souljaboy op de laptop en op de radio DJ Jean
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Normaal luister je ook geen betere muziek hoor
Misschien doet-ie zich dan ook een stukje dommer voor dan-ie is. De Vries was geloof ik wel klaar met 'm, die hielp z'n zussen toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf de Vries was goed bevriend met hem, het beeld wat de media de laatste jaren geeft klopt niet.
Die man kan enorm goed manipuleren.
Dat je het herkent.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoog muziekniveau hier wel momenteel, Souljaboy op de laptop en op de radio DJ Jean
The Launch zou je ook wel herkennen toch?quote:
Maar zou niet weten van wie het is.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Launch zou je ook wel herkennen toch?
Dat weet ik zelfs!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zou niet weten van wie het is.
Er staat een cavia in de gang.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:29 schreef Karzai het volgende:
Zijn er nog nieuwe carnavalskrakers dit jaar?
Er schijt een cavia op m'n bank.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat een cavia in de gang.
DJ Jean, respect to the man behind the wheels of steelquote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zou niet weten van wie het is.
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hemaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)0025693_VDAcolor=wit![]()
Maar dat past helemaal niet!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden laatst dat oktober fest op werk toch. Draaide we een nummer met de tekst dikke tieten in een enveloppe
Ik heb al mijn hoezen van de HEMA. Is altijd prima.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hema
Ligt aan de grootte van de envelop he, verschilt nogal of het er eentje voor een ansichtkaart of een autobumper isquote:
Wattenschijfje, op de melodie van Mexico van de Zangeres zonder Stem.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat een cavia in de gang.
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden laatst dat oktober fest op werk toch. Draaide we een nummer met de tekst dikke tieten in een enveloppe
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje, op de melodie van Mexico van de Zangeres zonder Stem.
Kerstballen datequote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?
Volgende week zaterdagquote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?
Toevallig wel maar hij was natuurlijk te klein dus had maar mijn truitje er onder aan gehoudenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.
Wordt nu al een wereldhitquote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen, maar heb nog niet gekozen ...quote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen, maar heb nog niet gekozen ...ik negeer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou meezingenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt nu al een wereldhit
in de trein >?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toevallig wel maar hij was natuurlijk te klein dus had maar mijn truitje er onder aan gehouden
Oh my.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee want dan gaat die weer zeggen dat die misschien toch die andere wiltquote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon kiezen?
Ik heb een dekbedovertrekkentic.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hema
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaat die weer zeggen dat die misschien toch die andere wilt![]()
trap er niet in Citizen, doe het niet !!
Lunchen?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we wat vroeger afspreken.
Misschien zie je die vrouw weer die achter je aan gerend kwamquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel gaan voordat ballie straks weer met d'r bordje gaat zwaaien ...
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit keer in haar woonplaats
Ja begrijp ik wel. had mooie gezien oo op die snurk sitequote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een dekbedovertrekkentic.
verstandig jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel gaan voordat ballie straks weer met d'r bordje gaat zwaaien ...
Ik ga met de autoquote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe lang moet je daar voor treinen?
Het is nooit te vroeg om te eten, tenzij je slaaptquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we wat vroeger afspreken.
We hebben zijn adres nu toch; bestellen het gewoon voor hem.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaat die weer zeggen dat die misschien toch die andere wilt![]()
trap er niet in Citizen, doe het niet !!
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een suggestieve post voor jouw doen![]()
Hoor de Clio hier spinnenquote:
nee ik maak mijn handen er niet aan vuilquote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben zijn adres nu toch; bestellen het gewoon voor hem.
Gewoon opgeven voor allerlei mailings en troep.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben zijn adres nu toch; bestellen het gewoon voor hem.
Ja, misschien in december. Maar voor nu wil ik gewoon liever wat rustigers doen zodat je ook een beetje kunt praten en elkaar beter leert kennen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuken ga je later ook nog met haar naar de kerstmarkt?
Ja, die mag dan weer eens de grens overquote:Op donderdag 11 november 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor de Clio hier spinnen
Dat moment dat je de grens overgaat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die mag dan weer eens de grens overHoewel die Belgische wegen niet fijn voor zijn bandjes zijn
Netflix and chill voorstellen danquote:Op donderdag 11 november 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien maakt zij wel een lunch. Ook wel leuk
Want voedsel.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix and chilli voorstellen dan
Van zoefffffff naar plokplokplokquote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat moment dat je de grens overgaat.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix and chilli voorstellen dan
Ja, en dan eigenlijk plok..plokPLOK..plok.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zoefffffff naar plokplokplok
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht net verf te zien in mijn haar maar dat was dus een grijze haar
Het beste leer je haar kennen door haar onverwachts bij Tl-licht te beffenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, misschien in december. Maar voor nu wil ik gewoon liever wat rustigers doen zodat je ook een beetje kunt praten en elkaar beter leert kennen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het beste leer je haar kennen door haar onverwachts bij Tl-licht te beffen
Het verschil tussen de Nederlandse wegen en de Belgische is wel erg groot jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die mag dan weer eens de grens overHoewel die Belgische wegen niet fijn voor zijn bandjes zijn
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het beste leer je haar kennen door haar onverwachts bij Tl-licht te beffen
+ Niemand.quote:
Ze zijn wel complimenteus tegen jequote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
i niet de eerste hoor.
ik heb een lange collega van net 18., en dat mormel moest mij laatst ook vertellen dat ik grijze haren heb
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn wel complimenteus tegen je
Ja, iemand die ik kende verfde al met begin 20 haar haren om dezelfde redenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werd op haar 22e al grijs
Vertel me ALLES over haarquote:Op donderdag 11 november 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
i niet de eerste hoor.
ik heb een lange collega van net 18., en dat mormel moest mij laatst ook vertellen dat ik grijze haren heb
https://nl.wikipedia.org/wiki/Haar_(zoogdier)quote:
een collega van me heeft een paar jaar geleden een haartransplantatie gedaan, maar wordt nu toch weer redelijk kaalquote:Op donderdag 11 november 2021 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iemand die ik kende verfde al met begin 20 haar haren om dezelfde reden
Ja, oke is goed.quote:
Oh, dat is wel jammerquote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega van me heeft een paar jaar geleden een haartransplantatie gedaan, maar wordt nu toch weer redelijk kaal
goed zoquote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke is goed.
Was ik al mee bezig vanaf 7.30 uur, maar oke.
* dud0r biedt schouder aanquote:
Ben nog nooit zo productief geweest.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar @:budapestenaar, ik had toen zo'n Beschrijving van Eer en Goedgezindheid, ja wat is de reden voor uw bezoek aan België? had ik ingevuld "Ja ik ben stapelverliefd en ik heb een opvallend laag IQ dus sorry alvast"
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar huis en mooi thuis onder een dekentje liggen huilen.
Comfortabel janken, is er iets gebeurd ? Of gewoon het leven?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar huis en mooi thuis onder een dekentje liggen huilen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga m'n chiapudding opsnorren.
das zuurquote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega van me heeft een paar jaar geleden een haartransplantatie gedaan, maar wordt nu toch weer redelijk kaal
Ik zag laatst een documentaire over chia, wortels schijnen vele malen gezonder te zijn en een miljoen keer goedkoperquote:Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga m'n chiapudding opsnorren.
In wortels zit veel suiker, dus dat geloof ik nietquote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documentaire over chia, wortels schijnen vele malen gezonder te zijn en een miljoen keer goedkoper![]()
Wortelpudding
Ben ik af en toe ook welquote:
Dit kan wel kloppen, dit verklaart waarom paarden zowel suikerklontjes als wortels heel erg lekker vindenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wortels zit veel suiker, dus dat geloof ik niet
elke keer na het douchen hoor je dat ding OMNOMNOMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net zon vochtvreter in de badkamer geplaatst. kijken of het helpt
Niet alleen paarden, ook Gerda van Finance vindt suikerklontjes lekker.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan wel kloppen, dit verklaart waarom paarden zowel suikerklontjes als wortels heel erg lekker vinden
Allemaal verstandige mensen toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe veel van de vaste zwemmers een coronapas hebben
zou je ook even eieren willen omschrijven?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit kwark te eten maar als je daar goed over nadenkt dan is dat eigenlijk gewoon gestolde moedermelk van een koe waar een hoop bacteriën in leven.
Die lust ook wel een flinke wortel.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alleen paarden, ook Gerda van Finance vindt suikerklontjes lekker.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
elke keer na het douchen hoor je dat ding OMNOMNOMNOMNOMNOM
of een lekker biefstukjequote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou je ook even eieren willen omschrijven?
Dat weet jij beter dan ikquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lust ook wel een flinke wortel.
nou in die en mijn wijk trouwens ook is de vaccinatiebereidheid nogal laagquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal verstandige mensen toch?
neeeee godverquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort kippensnot uit de cloaca met een kalkschilletje eromheen waar de luie hen geen zin had om op te gaan zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe strikt ze zijn in QR-code scannen. Toen ik ging sporten moest ik mijn QR-code laten zien maar geen ID-check.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou in die en mijn wijk trouwens ook is de vaccinatiebereidheid nogal laag
ik had in een sterrentent ijs van biest. dat was nog best lekkerquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit kwark te eten maar als je daar goed over nadenkt dan is dat eigenlijk gewoon gestolde moedermelk van een koe waar een hoop bacteriën in leven.
Ja denk wel dat ze het vragenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe strikt ze zijn in QR-code scannen. Toen ik ging sporten moest ik mijn QR-code laten zien maar geen ID-check.
Bij dat lichtfestival moet je ook gewoon op straat je QR-code laten zien om door te mogen lopen.
dat eet je toch niet opquote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij praat elke dag over je poep
Wat is biest ook alweer?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had in een sterrentent ijs van biest. dat was nog best lekker
De eerste melk, iirc.quote:
Dat klopt eigenlijk niet, tenzij bevruchtquote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Zijn eigenlijk ongeboren kippiebaby's
In sommige restaurants welquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In sommige restaurants wel
Mensen (koks) die hun handen niet goed wassen na wc bezoek.quote:
kan je nooit meer naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef Ama het volgende:
Gvd alle fietspaden naar mijn huis zijn afgesloten.
Ik moet straks (ze waren nog bezig met systeem aanpassen enzo) eerst m'n corona-QR scannen en daarna m'n normale check-in-QR, maar ik denk niet dat ze gaan checken of het míjn code is.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe strikt ze zijn in QR-code scannen. Toen ik ging sporten moest ik mijn QR-code laten zien maar geen ID-check.
Bij dat lichtfestival moet je ook gewoon op straat je QR-code laten zien om door te mogen lopen.
ahquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen (koks) die hun handen niet goed wassen na wc bezoek.
ik vind Zandnegers een betere benamingquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik veel wat beige mensen allemaal voor een rare strapatsen uithalen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik veel wat beige mensen allemaal voor een rare strapatsen uithalen.
bij een kantine vroegen ze van de week iedereen voor een geboortemaand er bij als controle.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk wel dat ze het vragen
maar op werk vragen we ook niet om een id trouwens
Dus eigenlijk micro poep.quote:
herkende ze je niet op een gegeven moment?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een kantine vroegen ze van de week iedereen voor een geboortemaand er bij als controle.
microgerriequote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk micro poep.
schoonmaakspullen?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/washcat-vochtvanger/
Welke afdeling zou dit liggen?
Niet bij de auto's, niet bij de schoonmaakmiddelenOf ze hebben het hier gewoon helemaal niet.
Soms zijn ze dat wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk niet, tenzij bevrucht
Oh, dat zou hier wel bij de auto's liggen. Dat wordtquote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Niet bij de auto's, niet bij de schoonmaakmiddelenOf ze hebben het hier gewoon helemaal niet.
was een uitwedstrijd, dus niet onze eigen kantine.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
herkende ze je niet op een gegeven moment?
En soms nietquote:
Bij de bios kijken ze naar je geboortedatum, al zie je volgens mij alleen een maand ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een kantine vroegen ze van de week iedereen voor een geboortemaand er bij als controle.
Bah.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou hier wel bij de auto's liggen. Dat wordtvragen
wortel | prei | vis | zwezerik | toets van faecesquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen (koks) die hun handen niet goed wassen na wc bezoek.
copainquote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Al dat geklotsquote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet vergeten om zo'n ding leeg te kiepen vķķr je gaat rijden trouwens.
Volgens mij zien ze alleen eerste letter achternaam en geboortedag+maand.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de bios kijken ze naar je geboortedatum, al zie je volgens mij alleen een maand ofzo.
In de restaurants waar ik tot nu toe ben geweest vroegen ze alleen bij de Mac om legitimatie
oh ja, dat heb ik ook al bij de mac gehadquote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de bios kijken ze naar je geboortedatum, al zie je volgens mij alleen een maand ofzo.
In de restaurants waar ik tot nu toe ben geweest vroegen ze alleen bij de Mac om legitimatie
Bij de wasspullen, ik gebruik dezelfdequote:Op donderdag 11 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij is 'ie dus wel eens omgeklotst.quote:
Kip20quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook al bij de mac gehad
is ook het enige "restaurant" waar ik de laatste tijd ben geweest in Nederland
ja dat droogt nooit meer op..quote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet vergeten om zo'n ding leeg te kiepen vķķr je gaat rijden trouwens.
Bij de internationale code staat je halve levensverhaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze alleen eerste letter achternaam en geboortedag+maand.Tenminste, dat staat als "details" bij m'n QR.
M'n matten waren daarna nooit meer hetzelfde.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat droogt nooit meer op..
O wasmiddel? Logischquote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bij de wasspullen, ik gebruik dezelfde
Ja, klopt, dat zag ik gisteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de internationale code staat je halve levensverhaal.
I know..quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n matten waren daarna nooit meer hetzelfde.
Ik had er twee jaar terug eentje maar die was rechthoekig en paste precies in zo'n loze ruimtequote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie dus wel eens omgeklotst.
De ruimte zal wat groot zijn voor zo'n kleintje, maar de werking blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Helpt zo'n ding ook in huis, want de ramen van m'n slaapkamer zijn 's ochtends helemaal beslagen met druppels enzo en ik heb geen zin om het raam verder open te zetten.
Ik zweet heel veel ofzo?
Gewoon tien op een rij.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ruimte zal wat groot zijn voor zo'n kleintje, maar de werking blijft hetzelfde.
Met een zweem van caviapisquote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wortel | prei | vis | zwezerik | toets van faeces
Of een grote halen bij de bouwmarkt.quote:
Ja, had er een in de woonkamer toen we nog geen dubbelglas hadden, moest dat ding regelmatig leegkiepenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Helpt zo'n ding ook in huis, want de ramen van m'n slaapkamer zijn 's ochtends helemaal beslagen met druppels enzo en ik heb geen zin om het raam verder open te zetten.
Ik zweet heel veel ofzo?
hazelnoot thee kan je ook overslaanquote:Op donderdag 11 november 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, kaneelthee is niet te zuipenWat was ik denkende ?
Ik wil nog wel aardbeien met slagroom-thee proberenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hazelnoot thee kan je ook overslaan
Ik heb hem in de berging staan, waar mijn warmtepomp is. Ruimte is vaak vochtig.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zweet heel veel ofzo?
watquote:Op donderdag 11 november 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog wel aardbeien met slagroom-thee proberen
Wie had dat verwacht.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hazelnoot thee kan je ook overslaan
Volgens mij heb ik zoiets.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, doe het niet. Het is gewoon matig.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon het vocht uit zo'n pot opwarmen.quote:
strawberry cheesecake thee heb ik wel al een gehad geloof ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
helemaal leip hier zijn wequote:Op donderdag 11 november 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
En we zijn hier toch allemaal ziek in het hoofd.
HELPT DAT??!! ANDERS GA IK HET OOK KOPEN11!11111quote:Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu van die rustgevende thee met kamille en lavendel en shit. En citroengras ofzo.
Waarheid wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
En we zijn hier toch allemaal ziek in het hoofd.
Nodig niet nee.quote:
Sowieso.. Als ik dat ding kon doneren, dan deed ik hetquote:Op donderdag 11 november 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, ik kan nu wel wat tegen de buikkramp gebruiken. Baarmoeders zijn stom.
Ja, dat.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso.. Als ik dat ding kon doneren, dan deed ik het
Gebruik hem toch niet
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, doe het niet. Het is gewoon matig.
Het lijkt me ook stiekem niet lekkerquote:
Ik tik ze graag an.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, ik kan nu wel wat tegen de buikkramp gebruiken. Baarmoeders zijn stom.
Nah, aantikken is een no go hoor.quote:
Knakworstje.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, aantikken is een no go hoor.
Nee, rekening houden met je partner heet dat.quote:
Die van mij is zo goed als nieuw.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel iemand die interesse heeft in een tweedehands baarmoeder.
"Is van een oud omaatje geweest"quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is zo goed als nieuw.
Je was mij voor.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is van een oud omaatje geweest"
De mijne zit een weerhaak in, zou dat de waarde doen kelderen?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is zo goed als nieuw.
"Nee, rekening houden met je partner heet dat"quote:Op donderdag 11 november 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne zit een weerhaak in, zou dat de waarde doen kelderen?
https://kamperen.tweedehands.net/tenten/quote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij lekt af en toe een beetje. Je krijgt er nog een tas pluggen en doekjes bij.
Hoeveel meer rekening moet ik met 'm houden dan, een dagje buikpijn van dat ding installeren en condooms kunnen het raam uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nee, rekening houden met je partner heet dat"
Puppypads, wel oppassen dat de cavia's daar niets van eten, want dat is giftig en dan kan je weer door naar de dierenarts. Wel eentje van de lijst aub, anders wordt je gestenigdquote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij lekt af en toe een beetje. Je krijgt er nog een tas pluggen en doekjes bij.
Ook al is het zondagavond half 12, trommel een dierenarts van de lijst in Groningen uit bed en daar moet je met tien minuten zijn anders ben je een dierenbeul die niets doet voor zijn dieren, en gooi er ook even drieduizend euro op stuk als je een beetje mee wilt tellen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puppypads, wel oppassen dat de cavia's daar niets van eten, want dat is giftig en dan kan je weer door naar de dierenarts. Wel eentje van de lijst aub, anders wordt je gestenigd
Mijn voormalig leidinggevende was ook fel tegen sinterklaas, jammer voor hem is zijn dochter wel dol op de sinterklaasviering. Ik vroeg hem of hij een keer een pepernoot tegen z'n kop had gekregen, vanwege zijn afkeer, maar helaas was dat niet het geval.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[ twitter ]Ga even met Vlinder en Beer op een hutje op de hei wonen en klei eten.
Godver.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[ twitter ]Ga even met Vlinder en Beer op een hutje op de hei wonen en klei eten.
Op een gegeven moment postte er een gefrustreerde belgische dierenarts mee, die totaal niets bijdroeg aan het probleem, maar alleen wilde ventileren hoe zwaar zij het wel niet had. Pleur op, mens.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al is het zondagavond half 12, trommel een dierenarts van de lijst in Groningen uit bed en daar moet je met tien minuten zijn anders ben je een dierenbeul die niets doet voor zijn dieren, en gooi er ook even drieduizend euro op stuk als je een beetje mee wilt tellen.
Heh?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puppypads, wel oppassen dat de cavia's daar niets van eten, want dat is giftig en dan kan je weer door naar de dierenarts. Wel eentje van de lijst aub, anders wordt je gestenigd
Onderleggers om pupjes zindelijk mee te makenquote:
Heb ik volgens mij nog op gereageerdquote:Op donderdag 11 november 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment postte er een gefrustreerde belgische dierenarts mee, die totaal niets bijdroeg aan het probleem, maar alleen wilde ventileren hoe zwaar zij het wel niet had. Pleur op, mens.
Ja, triest gevalquote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij nog op gereageerdWat een zeikwijf, begon enorm te nuilen over iets waar het totaal niet over ging. Goede reclame was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |