SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En die ga je nu dus elke keer tegen me gebruikenquote:
nou ja tegen. Je hebt gewoon je eigen smiley eindelijkquote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die ga je nu dus elke keer tegen me gebruiken
Welke winkel??quote:Op donderdag 11 november 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
lidle heeft ook 11 procent korting op de webshop
Die had ik alquote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja tegen. Je hebt gewoon je eigen smiley eindelijk
De laaaiduhlquote:
Oh, ja, sorry, ik was letterlijk koffie pakken.quote:
Moet je ook niet doenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry, ik was letterlijk koffie pakken.
Jawel, het is nodig.quote:
Maar die is wel van mijquote:
Weet Haags dat ook?quote:
Beetje hop erbij?quote:
Woon je in India?quote:
Is dit een broccolistronk ?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een broccolistronk ?
Geen idee. Heb het vanochtend wel gezegd dat ik deze kant op ging.quote:
Nee een Boeing 747quote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een broccolistronk ?
Je bent zelf een kuzuquote:
Ze houden er al rekening mee dat de lockdown is en ze niet open mogenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Het is donderdag en heb het rooster nog niet voor volgende week
Joejoequote:
Heb voor maandag wel vrij gevraagd want dan hebben we hier de vve vergaderingquote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze houden er al rekening mee dat de lockdown is en ze niet open mogen
Voorstellen om het pand roze te schildrrenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb voor maandag wel vrij gevraagd want dan hebben we hier de vve vergadering
Joeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voorstellen om het pand roze te schildrren
Normaal luister je ook geen betere muziek hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoog muziekniveau hier wel momenteel, Souljaboy op de laptop en op de radio DJ Jean
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Normaal luister je ook geen betere muziek hoor
Misschien doet-ie zich dan ook een stukje dommer voor dan-ie is. De Vries was geloof ik wel klaar met 'm, die hielp z'n zussen toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf de Vries was goed bevriend met hem, het beeld wat de media de laatste jaren geeft klopt niet.
Die man kan enorm goed manipuleren.
Dat je het herkent.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoog muziekniveau hier wel momenteel, Souljaboy op de laptop en op de radio DJ Jean
The Launch zou je ook wel herkennen toch?quote:
Maar zou niet weten van wie het is.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Launch zou je ook wel herkennen toch?
Dat weet ik zelfs!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zou niet weten van wie het is.
Er staat een cavia in de gang.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:29 schreef Karzai het volgende:
Zijn er nog nieuwe carnavalskrakers dit jaar?
Er schijt een cavia op m'n bank.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat een cavia in de gang.
DJ Jean, respect to the man behind the wheels of steelquote:Op donderdag 11 november 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zou niet weten van wie het is.
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hemaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)0025693_VDAcolor=wit![]()
Maar dat past helemaal niet!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden laatst dat oktober fest op werk toch. Draaide we een nummer met de tekst dikke tieten in een enveloppe
Ik heb al mijn hoezen van de HEMA. Is altijd prima.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hema
Ligt aan de grootte van de envelop he, verschilt nogal of het er eentje voor een ansichtkaart of een autobumper isquote:
Wattenschijfje, op de melodie van Mexico van de Zangeres zonder Stem.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat een cavia in de gang.
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden laatst dat oktober fest op werk toch. Draaide we een nummer met de tekst dikke tieten in een enveloppe
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje, op de melodie van Mexico van de Zangeres zonder Stem.
Kerstballen datequote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?
Volgende week zaterdagquote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hebbeb jullie weer een date afgesproken?
Toevallig wel maar hij was natuurlijk te klein dus had maar mijn truitje er onder aan gehoudenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.
Wordt nu al een wereldhitquote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen, maar heb nog niet gekozen ...quote:Op donderdag 11 november 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je ook zo'n pakje aan? Wil ik wel ruilen tegen de foto's van mijn nieuwe jas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen doen, maar heb nog niet gekozen ...ik negeer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou meezingenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt nu al een wereldhit
in de trein >?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toevallig wel maar hij was natuurlijk te klein dus had maar mijn truitje er onder aan gehouden
Oh my.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee want dan gaat die weer zeggen dat die misschien toch die andere wiltquote:Op donderdag 11 november 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon kiezen?
Ik heb een dekbedovertrekkentic.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit. Ik geloof dat ik nog geen hoezen heb van de hema
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaat die weer zeggen dat die misschien toch die andere wilt![]()
trap er niet in Citizen, doe het niet !!
Lunchen?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we wat vroeger afspreken.
Misschien zie je die vrouw weer die achter je aan gerend kwamquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel gaan voordat ballie straks weer met d'r bordje gaat zwaaien ...
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit keer in haar woonplaats
Ja begrijp ik wel. had mooie gezien oo op die snurk sitequote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een dekbedovertrekkentic.
verstandig jaquote:Op donderdag 11 november 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel gaan voordat ballie straks weer met d'r bordje gaat zwaaien ...
Ik ga met de autoquote:Op donderdag 11 november 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe lang moet je daar voor treinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |