De mensen willen niet luisteren!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:22 schreef THEFXR het volgende:
mensen moeten maar eens leren zich aan de maatregelen te houden, afstand houden en kappen op, ook als je op bezoek bent
Nee, januari. Zorgvuldigheid is GEBOTEN.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat als we in lockdown moeten, dat ze morgen ook gaan beginnen met boostertjes jassen? Anders lijkt me dat heel onredelijk.
Ik wist het!quote:
quote:
Doe jij zelf wel netjes neem ik aan.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:22 schreef THEFXR het volgende:
mensen moeten maar eens leren zich aan de maatregelen te houden, afstand houden en kappen op, ook als je op bezoek bent
Ik kan het van harte aanraden.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:25 schreef Elan het volgende:
Overweeg als ze het heel bont maken serieus om een maandje naar Spanje te gaan als dat kan met werk. Heb een deel opdrachten aan een bestaand dossier en plannen en systeem updaten kan/moet ook vanuit huis. En nog 200 uur vakantie.
Mijn kapper, die zijn zaak failliet heeft zien gaan door de sluitingen, knipt nu gewoon thuis bij de mensen en heeft niets op met de 'rona. Dus die kan ik gewoon bellen wanneer het nodig isquote:Op donderdag 11 november 2021 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo, kappertje geboekt voor morgenochtend, voor geval Hugo en co weer helemaal gaan doordraaien.
Nee, ik prik 'm.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cool. Schop je je hont ook af en toe dan?
Het is sowieso onredelijk dat het allemaal zo lang moet duren om met die boosters te beginnen. Als er nou een maatregel is die wel effect heeft maar weinig kwaad kan, is dat het wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat als we in lockdown moeten, dat ze morgen ook gaan beginnen met boostertjes jassen? Anders lijkt me dat heel onredelijk.
Niet een onschuldig hondje laten opdraaien voor acties van een of andere incapabele klaploper.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cool. Schop je je hont ook af en toe dan?
Misschien toch ethische kwesties bespreken.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ok.
Maar wat is nou jouw voorstel? 'Accepteer deze ziekte', en dan?
denk dat die mensen weinig in getal zijn, maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe jij zelf wel netjes neem ik aan.
Alle vrouwelijke collega's over een maand of negen met zwangerschapsverlof?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Evenstar het volgende:
Vanavond afscheidsborrel op werk, nog maar even los dan.
Precies.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Red_85 het volgende:
2g na de lockdown.
Alle 'wappies' en Keizer kregen toch gelijk. En al die naïevelingen.. 'neuuu hoor gaat niet gebeuren, is een complot'
Flikker toch op.
Ze hebben geen gelijk, en dat gaan ze nooit krijgen ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Red_85 het volgende:
2g na de lockdown.
Alle 'wappies' en Keizer kregen toch gelijk. En al die naïevelingen.. 'neuuu hoor gaat niet gebeuren, is een complot'
Flikker toch op.
Dick dirty mind laurent..quote:Op donderdag 11 november 2021 10:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm.....So many ways to interpret this....
2G op het werk lijkt me onhaalbaar in Nederland, want dat is de facto een keiharde vaccinatieplicht. Dat gaat niet door de kamer komen. Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er waren nog een aantal wetswijzigingen nodig. Ik heb het gevoel (wappiespeak) dat ze heel graag werkgevers er eerst onder hebben zitten voor ze naar 2G gaan.
Anders doe je (bijvoorbeeld) 2G in de horeca voor bezoekers, maar kunnen medewerkers nog wel met test aan het werk.
Ontkenningsfase much.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben geen gelijk, en dat gaan ze nooit krijgen ook.
Ik zou er geen geld op durven zetten.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:28 schreef vosss het volgende:
[..]
2G op het werk lijkt me onhaalbaar in Nederland, want dat is de facto een keiharde vaccinatieplicht. Dat gaat niet door de kamer komen. Hoop ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |