YOLOquote:Op donderdag 11 november 2021 02:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Als er weer een avondklok komt ga ik voor het eerst bewust coronaregels overtreden.
Dit vind ik van de hele situatie.quote:Op donderdag 11 november 2021 04:23 schreef Noek het volgende:
This is just fine.
fine fine fine fine fine fine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiger van het FOK!-OMT
Tijd om de leeftijdsgroep 1-5 te vaccineren, want we weten allemaal perfect hoe het werkt met die vaccins, totdat we het niet weten.quote:
Is toch niet normaal dat elke keer dezelfde leugens verkocht worden, kortermijngeheugen minder dan een goudvis."quote:Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef quirina het volgende:
Korte lockdown… welke clown gelooft dat nog?
Dat gaat iedere keer verlengt worden, van lockdown naar lockdown.
Weer van die leugens.
Nu de korte lockdown, bestel snel op tellsell.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja die strenge korte lockdown die alles oplost
De strenge, korte lockdown. Want wat is er nu op tegen om de helft van het jaar (en dus je leven) in een lockdown door te brengen?quote:Op donderdag 11 november 2021 00:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja die strenge korte lockdown die alles oplost
Niks.quote:Op donderdag 11 november 2021 06:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De strenge, korte lockdown. Want wat is er nu op tegen om de helft van het jaar (en dus je leven) in een lockdown door te brengen?
Je moet je serieus afvragen of dat wel verstandig is.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:31 schreef DonDruiper het volgende:
Als alles weer op slot gaat, komen de steunpakketten dan weer terug?
Je hebt compleet gelijk. Ik ben banger voor de QR maatschappij dan het virus zelf. Probleem is ook dat je gewoon weetdat ze het niet ineens afkappen.quote:Op donderdag 11 november 2021 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
100% eens. En als er nou nog gewoon keiharde cijfers waren waaruit zou blijken dat het allemaal enorm helpt, dan zou ik er misschien, heel misschien, een klein beetje in mee kunnen gaan. En dan alleen als alles bijzonder goed afgekaderd is.
Die cijfers zijn er niet. Dus donder lekker op met die QR code.
Die hele QR moet weg. We geven hiermee de overheid een tool waarmee ze nu, of over 2 jaar of over 10 jaar of over 50 jaar simpelweg kunnen zeggen dat alle mensen met rood haar niet meer deel mogen nemen, of dat alle mensen met een groene auto niet meer mee mogen doen, of dat alle homo's af zijn of dat iedereen die PVV stemt klaar is. Draai aan de QR knop en de betreffende groep kan niet meer deelnemen aan het maatschappelijk leven. Of verliest zijn recht op werk. Bankrekening geblokkeerd, af. Jij doet niet meer mee.
En zeg niet dat dat nooit kan gebeuren. Misschien vertrouw je het huidige kabinet, maar je kan simpelweg niet garanderen dat alle toekomstige kabinetten te vertrouwen zijn. Niemand kan dat.
Inmiddels ligt de infrastructuur er.
Wat koordjes aan elkaar knopen en hetgeen ik zeg behoort gewoon tot de mogelijkheden.
Ik snap echt niet dat mensen dat QR gebeuren prima vinden. Echt niet. Het is complete waanzin.
Is helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:25 schreef D_A het volgende:
Het is weer tijd voor: "was uw handen stuk"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |