Evenredig aan de besmettingenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
Whoa dit topic gaat weer echt als een
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaan de ongevaccineerden betalen.
Opgelost.
Ze beginnen met 2 weken, dus die 4 weken gaat ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou zeggen: doe een lockdown van 4 weken in een poging om kerst en O&N te redden voor iedereen.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat hier niet zo goed zal vallen
Zodra de zorg niet meer gesloopt wordt.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan ook. En hoe lang zal het nog duren met de maatregelen denk je? tot welk moment gaan we accepteren dat het virus er nu eenmaal is?
Iedereen snapt toch wel dat 2 weken uitloopt tot 4 maanden, maakt verder niet zo uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou zeggen: doe een lockdown van 4 weken in een poging om kerst en O&N te redden voor iedereen.
Misschien wel beter dan het eerder voorgestelde gemodder met openingstijden en placering in de horeca (en verder niets).quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het concert dan maar verplaatsen naar de kerk.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Evenstar het volgende:
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat ze weer de hele bevolking en weer dezelfde sectoren aanpakken i.p.v. de probleemgroepen
Dat wordt al heel moeilijk. Je wilt idealiter 3-4 halveringen qua besmettingen en dat per 7-10 dagen per halvering.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze beginnen met 2 weken, dus die 4 weken gaat ook wel gebeuren.
Of kerst dan nog te fixen is, geen idee
Ja, het komt elke keer vroeg naar buiten, maar meestal wanneer de kabinetsreactie er is. Vaak komt er een enkele maatregel oid naar buiten, maar in de meeste gevallen komt er niet zo gedetailleerd naar buiten wat het idee is.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het komt letterlijk ELKE keer vroeg naar buiten, dan kan het volk alvast een beetje aan het idee wennen en is de klap bij de persco niet zo groot
Eensquote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het concert dan maar verplaatsen naar de kerk.
Ze zullen het wel doortrekken tot aan de kerst om dan even te versoepelen om iedereen een 'fijne kerst' te gunnen en vervolgens hebben we in januari weer een piek en kan alles weer dichtquote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
De ongevaccineerde mens komt relatief gezien veel vaker in het ziekenhuis terecht dan de gevaccineerde.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoe beargumenteren ze die 2g maatschappij gericht op overvolle ziekenhuizen. Als je positief gewoon overal naar binnen kan met een qr?
De geteste persoon is veiliger? Los daarvan haal je het draagvlak om te bkijven testen weg. Dalen de cijfers uiteindelijk toch.
Hopelijk dus. Achja, dat is ondertussen alles een beetjequote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat wordt al heel moeilijk. Je wilt idealiter 3-4 halveringen qua besmettingen en dat per 7-10 dagen per halvering.
Akkoord.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het concert dan maar verplaatsen naar de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |