SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Goeie specificatie dit wel.quote:
Botte hardcore in Tilly lijkt me nou niet echt Buda's ding hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je kaartjes gehaald voor prspct X hkv X deathchant in Tilburg? Lekker avondje dansen met haar
Maak er eens een paint van?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu niet meer zo lang, heb het vooral achter laten korten...
Maar die slag... die SLAG...
Hmm, dan kan Cherry beter gewoon een foto uploaden van een van d'r langhaarcaafjesquote:
Maar slag of krul is juist leukquote:Op woensdag 10 november 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu niet meer zo lang, heb het vooral achter laten korten...
Maar die slag... die SLAG...
Hier heb ik vragen over...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ooit m'n haar steil gehad voor een optreden. Wat een drama was dat zeg. Uur in die stoel zitten bij de kapper, je hoofd bijna verbranden en na een halve dag was het er al weer voor een groot gedeelte uit
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit dus etto https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brazilian_hair_straightening
hmm, ziet er allemaal nogal chemisch uit...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit dus etto https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brazilian_hair_straightening
Maar AXE gabba murda mobquote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botte hardcore in Tilly lijkt me nou niet echt Buda's ding hoor
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
hmm, ziet er allemaal nogal chemisch uit...
Stel ze eens danquote:
nou nee want dat heb ik dus nooit gedaan... hoewel ik wel overweeg het gewoon een afro te maken als Bob Ross, schijnt lekker makkelijk te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?
Ja maar Killburgquote:Op woensdag 10 november 2021 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar AXE gabba murda mob![]()
En Dolphin![]()
Lekker dansjes doen
Hoi.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb supersteil haar. Kan er helemaal niks mee. Het kan alleen hangen en pieken. Nog nooit van m'n leven een stijltang gebruikt. Kan ook geen permanent laten zetten of vlechtjes nemen want alles zakt er meteen weer uit. Als ik m'n haar vlecht, piekt het er aan de zijkanten weer uit.
Maakt dat nou weer uit.quote:
aaaaw, jij ook!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:koen66
Was er net nog gewoon hoor
A L L E Squote:
Waarom is een permanent tijdelijk??quote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?
Nee, niet makkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee want dat heb ik dus nooit gedaan... hoewel ik wel overweeg het gewoon een afro te maken als Bob Ross, schijnt lekker makkelijk te zijn
Was een breakdance optreden en de dansschool had een deal gesloten met de lokale kapper dat die de styling zou doen. Die vonden dat m'n krullen blijkbaar niet goed genoeg waren en dat het steil moestquote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor soort optreden vereist in hemelsnaam stijl haar?
Omdat je haar groeit, het verandert alleen de haren, niet hoe het uit je hoofd komt.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is een permanent tijdelijk??
Als ik zie wat er in het doucheputje, aan m'n borstel en in m'n kleren zit, is het nog een wonder dat ik geen kale plekken heb.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach ben al lang blij dat ik zoveel haar heb
George Harrison anno nu lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga nu voor de George Harrison anno 1971 look
Ik had geweigerd.... Zoek het uit met je stijltangquote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was een breakdance optreden en de dansschool had een deal gesloten met de lokale kapper dat die de styling zou doen. Die vonden dat m'n krullen blijkbaar niet goed genoeg waren en dat het steil moest
Oh.quote:
Dat is een beetje alsof je in een Noord-Koreaans strafkamp zit, alleen dan ergerquote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Your worst nightmare, mayonaise van een hond af eten in Tilburg.
Misschien als je permanentvloeistof drinkt?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je haar groeit, het verandert alleen de haren, niet hoe het uit je hoofd komt.
Waarheid wel dit.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
Tondeuse standje 1 is het makkelijkst @:etto
Krulletjesquote:
Daar haal je geen slag mee uit hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
Tondeuse standje 1 is het makkelijkst @:etto
Dan komt het denk ik niet meer uit je hoofd nee.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als je permanentvloeistof drinkt?
Ik wilde wel weten hoe het me zou staan maar wist ik veel dat het zo'n pleuriswerk zou zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had geweigerd.... Zoek het uit met je stijltang
Ik heb de haren geërfd van mijn moederquote:Genetische factoren zijn een van de belangrijkste oorzaken voor haarverlies bij mannen. Uit een onderzoek is gebleken dat 79% van kaalheid bij mannen wordt veroorzaakt door genen die geërfd zijn van de ouders.
Ik iets minder. Pluis alles als ik niet oppas.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had graag iets meer volume in m'n haar gehad.
Mijn prioriteiten zijn inderdaad een beetje verschoven.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is inderdaad erg beperkt wat er van toen over is.
Tijdje terug kwam @:damart nog wel regelmatig langs maar die heeft het privé te druk
nu ken je mijn pijn en leed.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde wel weten hoe het me zou staan maar wist ik veel dat het zo'n pleuriswerk zou zijn
Emo-LTVDKquote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
De laatste keer dat ik lang haar had tot over mijn oren was op de middelbare school toen van die boyband scheidingen hip waren
Je moet het ook wel bijhouden. Knappe slag als je die nog ziet dan hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar haal je geen slag mee uit hoor
is dat die BBQ-meet in dat gehucht van Trevland??quote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten zijn inderdaad een beetje verschoven.
IK kwam deze week nog wel foto's tegen van een KSC-meet van 10 jaar geleden. Veel mensen die daarop staan, zie je echter niet of nauwelijks nog op FOK!.
Zo'n Nick Carter-look?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
De laatste keer dat ik lang haar had tot over mijn oren was op de middelbare school toen van die boyband scheidingen hip waren
Nee joh, ben gewoon blond, was meer backstreet boy achtigquote:
Natuurlijk wel, zwoel Italiaans loopje erbij, snaakse blik, potje zoete kersen eten in een mooi strakke cocktailjurkje, in iedere hobbezak zit wel een mooie elegante vrouw verscholenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
DEVELOPING - het wordt een weekje later
Die jaquote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Spetter spitter spater?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh noes! straks gaan de grenzen dichtquote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, een spelletjesmeet bij mij thuis. Moest daar sowieso laatst aan denken, want mijn zoontje van 3 heeft Stef Stuntpiloot gevonden en dat moet nu bijna dagelijks gespeeld wordenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is dat die BBQ-meet in dat gehucht van Trevland??
Whyquote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou afknappen op iemand die zo met z'n uiterlijk bezig is ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb nu zelfs een mini-stijltang voor onderweg...
Is dat erg?
ik heb begin dit jaar volgens mij de nodige haren verloren, inhammen zichbaar geworden enzoquote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de haren geërfd van mijn moeder![]()
. Anders was ik nu al kaal geweest...
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
knapte die slag maar afquote:Op woensdag 10 november 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou afknappen op iemand die zo met z'n uiterlijk bezig is ja.
What is in the barrel does not sour.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Exact wat ik in mijn hoofd had ja.quote:
Heeft ze stiekem hier mee zitten lezenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee daar was ik niet bij...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een spelletjesmeet bij mij thuis. Moest daar sowieso laatst aan denken, want mijn zoontje van 3 heeft Stef Stuntpiloot gevonden en dat moet nu bijna dagelijks gespeeld worden.
ja zo zag ik er ook uit in de puberteit, alleen dan donkerquote:
Tsja, tondeuse, heftig spul of ermee leren leven.quote:
blijkt @bitterbal te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze stiekem hier mee zitten lezen
Nooit... ga er gewoon een zooi bizonkit in pleurenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, tondeuse, heftig spul of ermee leren leven.
Inhammen heb ik wel iets hoor. Maar ik ken mijn vader niet anders dan kaal...Die was op zijn 25ste al vrij kaal..quote:Op woensdag 10 november 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb begin dit jaar volgens mij de nodige haren verloren, inhammen zichbaar geworden enzo
Jij hebt een slag. Ik heb een compleet schaap op m'n hoofdquote:Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nu ken je mijn pijn en leed.
Oh ga je naar de noisia afscheidstour danquote:Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan zou ik eerder die behandeling laten doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nooit... ga er gewoon een zooi bizonkit in pleuren
Volgens mij ontbreek jij inderdaad ook op de foto's.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee daar was ik niet bij...
En sindsdien is het alleen nog maar kort geweestquote:Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact wat ik in mijn hoofd had ja.
is dat duurquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder die behandeling laten doen.
Kerel heeft één keer iemand toegestaan om met een stijltang aan de gang te gaan. Ik mag niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij hebt een slag. Ik heb een compleet schaap op m'n hoofd
[..]
Oh ga je naar de noisia afscheidstour dan
mijn pa werd laat pas kaler, dus wellicht heb ik gelukquote:Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inhammen heb ik wel iets hoor. Maar ik ken mijn vader niet anders dan kaal...Die was op zijn 25ste al vrij kaal..
Wat flauw.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft één keer iemand toegestaan om met een stijltang aan de gang te gaan. Ik mag niet.
Gewoon haarimplantaten nemenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa werd laat pas kaler, dus wellicht heb ik geluk
Goedkoper dan steeds 36 flessen cremespoeling in je haar flikkeren denk ik.quote:
"Zou afknappen op iemand die zo met z'n uiterlijk bezig is ja"quote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft één keer iemand toegestaan om met een stijltang aan de gang te gaan. Ik mag niet.
goed punt.. blijft er geld over voor GOUDquote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoper dan steeds 36 flessen cremespoeling in je haar flikkeren denk ik.
Het duurt 'm vooral te lang.quote:
Is ze 18?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze moet dingen voor haar studie voorbereiden.
Kun je niet aanbieden mee te helpen?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans een half uur inderdaad... op een goede dag...quote:
idee wel.. (voor over jaren)quote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon haarimplantaten nemen
Een keer ter vermaak wat aanklooien is voor jou hetzelfde als slepen met spullen om het exact gestyled te laten zitten ja?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zou afknappen op iemand die zo met z'n uiterlijk bezig is ja"
hmm ja das belangrijkquote:Op woensdag 10 november 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zeggeh...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer ter vermaak wat aanklooien is voor jou hetzelfde als slepen met spullen om het exact gestyled te laten zitten ja?
Dat is ballie ook en die doet ook alsof ze dokter isquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ballie ook en die doet ook alsof ze dokter is
Nee man, daar wordt 'ie mee wakker.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krultang duurt pas lang.
Als ik kerel z'n haar zou willen doen, ben ik er denk ik wel wat langer mee bezig. Voor drie minuten resultaat.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doorgaans een half uur inderdaad... op een goede dag...
Zekerstewetenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ze is na 10 jaar verder gegaan. Kun je ook ambitieus noemen
die hoor ik altijd bij jou...quote:
in wat wordt ze dan doctorandus?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ze is na 10 jaar verder gegaan. Kun je ook ambitieus noemen
Als je het zo uittypt krijg ik meer dit in mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die hoor ik altijd bij jou...
gevolgd door:
"Jonguhhhhs!"
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Horen jullie ook dat toontje bij die smiley in jullie hoofd?
Satijnen kussensloop.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
ergste is dat het 's avonds perfect zit zoals ik wil... maar ja, bedtijd en dan... de horror 's ochtends
[ afbeelding ]
Wil ik ookquote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, daar wordt 'ie mee wakker.
neebedoel het zo donkerquote:Op woensdag 10 november 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het zo uittypt krijg ik meer dit in mijn hoofd
Heb je Happy Tree Friends nooit gezien, dat is behoorlijk donkerquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je Happy Tree Friends nooit gezien, dat is behoorlijk donker
Satijn is een weving iirc, dus kán ook van zijde.quote:
Is dit dan ook jouw wekker?quote:
Alleen het haar, FSM zijdank. Ramen.quote:
"Hoor dit is, ja dit is, die leipe IJsdraak flavour"quote:Op woensdag 10 november 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij maakt me af als ik de vergelijking maak, overigens.
Huehue.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Hoor dit is, ja dit is, die leipe IJsdraak flavour"
Hoezo?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik kijk voor het eerst in tijden weer op Etsy, loopt die website te kutten.
Dat nummer is overigens ook al weer 16 jaar oudquote:
Kerstmarktquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou wil ze het nog een week opschuiven om naar de kerstmarkt in Brussel te gaan
Slag dus.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee van die grote losse krullen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik haat deze leeftijd om dit soort dingen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat nummer is overigens ook al weer 16 jaar oud
of 2 keer afsprekenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Overdreven prinsessenkapselsquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee van die grote losse krullen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Samen aan alle ballen voelenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Is mooi.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdreven prinsessenkapsels
Oeiquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
aan een lekkere dikke warme worst knabbelenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen aan alle ballen voelen
Wanneer gaan wij naar de kerstmarkt?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan een lekkere dikke warme worst knabbelen
en toen was het al kutquote:Op woensdag 10 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat nummer is overigens ook al weer 16 jaar oud
Maakt dat uit dan? ik haat salsadansen maar heb daar aardig wat uurtjes inzitten voor mijn meisje.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar de kerstmarkt?
Nee dat was Raymzterquote:
Nee joh, dan weet je gelijk dat je een zeikwijf aan de vislijn hebt, een kwakje of een vliegje erin en ze is urenlang aan het janken en herstelpiepelen.quote:
Godsamme.quote:
Buda aan de zuurkool, mevrouw Kerstmarkt aan de kookworst.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan een lekkere dikke warme worst knabbelen
Duh, weet je wat die extensions kosten?!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, dan weet je gelijk dat je een zeikwijf aan de vislijn hebt, een kwakje of een vliegje erin en ze is urenlang aan het janken en herstelpiepelen.
Die is zelfs al ui 2002, bijna 20 jaar oudquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is zelfs al ui 2002, bijna 20 jaar oud
Ja graag mijn nobele kwak of nietquote:Op woensdag 10 november 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duh, weet je wat die extensions kosten?!
Ja, niet dus.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja graag mijn nobele kwak of niet
Ze willen ons zwart maken als ze over ons pratenquote:
Ik haat m'n geheugen voor 'liedjes'.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten
Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten
Jij wil ook graag beveiligd worden door het leger?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Weet iemand of die Ridouan Taghi homo is?
Ik ga mezelf niet verloochenen. Uiteindelijk heb je daar niks aanquote:Op woensdag 10 november 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? ik haat salsadansen maar heb daar aardig wat uurtjes inzitten voor mijn meisje.
Dat je het gewoon gelijk weer uit volle borst kunt meezingenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat m'n geheugen voor 'liedjes'.
Piek van Buda zien.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen aan alle ballen voelen
Sprak gisteren een psychiater die beide kende (hij is pas afgezwaaid bij de EBI) en die zei, geloof me je wil 1000 keer liever in gesprek met Taghi dan met Holleeder, die uitspraak fascineerde me.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wil ook graag beveiligd worden door het leger?
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van! Bij mijn gaan liedjes (en vooral de teksten) altijd zo snel mogelijk in de prullenbak in m'n hoofd.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je het gewoon gelijk weer uit volle borst kunt meezingen
nog kutter dusquote:
Als naar de Kerstmarkt gaan jezelf verloochen is moet je het niet doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet verloochenen. Uiteindelijk heb je daar niks aan
Als je daar nu nee tegen zegt, weet je zeker dat ze je piek en ballen en spuitsneeuw niet meer hoeft.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet verloochenen. Uiteindelijk heb je daar niks aan
tekstrn blijven sowieso niet plakkenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van! Bij mijn gaan liedjes (en vooral de teksten) altijd zo snel mogelijk in de prullenbak in m'n hoofd.
Vreselijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als naar de Kerstmarkt gaan jezelf verloochen is moet je het niet doen.
Ik zie Holleeder ook geen geanimeerd gesprek voeren. Dat is toch een beetje een simpele jongen eigenlijk, geloof ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak gisteren een psychiater die beide kende (hij is pas afgezwaaid bij de EBI) en die zei, geloof me je wil 1000 keer liever in gesprek met Taghi dan met Holleeder, die uitspraak fascineerde me.
Hij vond hem een van de meest aimabele mensen die hij ooit ontmoet heeft, tot zijn blik breekt na een gesprek en dan besef je te laat dat hij elk detail in zich opgezogen heeft met wat hij tegen je kan gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie Holleeder ook geen geanimeerd gesprek voeren. Dat is toch een beetje een simpele jongen eigenlijk, geloof ik.
Ik weet de teksten van kinderliedjes ook nooit. Volkslied is zelfs problematisch. Iets met van Duitsen bloed en dat we de Koning van Hispanje altijd hebben geëerd. Koekoek!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
tekstrn blijven sowieso niet plakken
Makkiequote:Op woensdag 10 november 2021 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet de teksten van kinderliedjes ook nooit. Volkslied is zelfs problematisch. Iets met van Duitsen bloed en dat we de Koning van Hispanje altijd hebben geëerd. Koekoek!
Ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je het gewoon gelijk weer uit volle borst kunt meezingen
Ik kijk al jaren nietquote:Op woensdag 10 november 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren All You Need is Love kerst special.
Gek.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer gedaan omdat ik iets met een geil simpel kapstertje hadquote:Op woensdag 10 november 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mag je wel naar haar 'kerstballen' kijken, huehuequote:Op woensdag 10 november 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik wil haar leren kennen, geen kerstballen kijken
Je leert wel een hoop over iemand, denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ms als je nu ja zegt, dat je ooit wel haar kerstster mag zien.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, nou, zo'n hoge pet heb ik niet van Holleeder op, maar ik heb ook weinig van 'm gezien verder.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij vond hem een van de meest aimabele mensen die hij ooit ontmoet heeft, tot zijn blik breekt na een gesprek en dan besef je te laat dat hij elk detail in zich opgezogen heeft met wat hij tegen je kan gebruiken.
Boks ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerst kan ook supergeil zijn, beetje zo'n jurkje met je tanden kapot scheuren op het berenvel.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien mag je wel naar haar 'kerstballen' kijken, huehue
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nou, zo'n hoge pet heb ik niet van Holleeder op, maar ik heb ook weinig van 'm gezien verder.
Dank! Misschien onthou ik het nu.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkie
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen Bloedt,
Den Vaderland ghetrouwe
Blijf ick tot inden doet;
Een Prince van Orangien
Ben ick vry onverveert.
Den Coninck van Hispangien
Heb ick altijt gheeert.
In Godes vrees te leven
Heb ick altijt betracht,
Daerom ben ick verdreven
Om Land, om Luyd ghebracht:
Maer Godt sal my regeren
Als een goet Instrument,
Dat ick sal wederkeeren
In mijnen Regiment.
Lijdt U, mijn Ondersaten,
Die oprecht zijn van aert,
Godt sal u niet verlaten
Al zijt ghy nu beswaert:
Die vroom begheert te leven,
Bidt Godt nacht ende dach.
Dat Hy my cracht wil gheven
Dat ick u helpen mach.
Lijf ende goed al te samen
Heb ick u niet verschoont,
Mijn Broeders, hooch van Namen,
Hebbent u oock vertoont:
Graef Adolff is ghebleven,
In Vrieslandt in den Slach,
Sijn siel int eewich leven
Verwacht den jonghsten dach.
Edel en Hooch gheboren
Van Keyserlicken stam:
Een Vorst des Rijcks vercoren,
Als een vroom Christen-man,
Voor Godes Woort ghepreesen,
Heb ick vrij onversaecht,
Als een helt zonder vreesen
Mijn edel bloet gewaecht.
Mijn schilt ende betrouwen
Zijt ghy, O Godt, mijn Heer.
Op U soo wil ick bouwen,
Verlaet my nimmermeer;
Dat ick doch vroom mag blijven
U dienaer t'aller stond
Die tyranny verdrijven,
Die my mijn hert doorwondt.
Val al die my beswaren,
End mijn vervolghers zijn,
Mijn Godt wilt doch bewaren
Den trouwen dienaer dijn:
Dat sy my niet verasschen
In haeren boosen moet,
Haer handen niet en wasschen
In mijn onschuldich bloet.
Als David moeste vluchten
Voor Saul den tyran:
Soo heb ick moeten suchten
Met menich edelman:
Maer Godt heeft hem verheven,
Verlost uit alder noot,
Een Coninckrijck ghegheven
In Israël, seer groot.
Na tsuer sal ick ontfanghen
Van Godt, mijn Heer, dat soet,
Daer na so doet verlanghen
Mijn vorstelick ghemoet,
Dat is, dat ick mag sterven
Met eeren, in dat velt,
Een eeuwich rijk verwerven
Als een ghetrouwe helt.
Niets doet my meer erbarmen
In mijnen wederspoet,
Dan dat men siet verarmen
Des Conincks landen goet,
Dat ud de Spaengiaerts crencken,
O edel Neerlandt soet,
Als ick daeraen ghedencke,
Mijn edel hert dat bloet.
Als een Prins opgheseten
Met mijnes heyres cracht,
Van den tyran vermeten
Heb ick den slach verwacht,
Die, by Maestricht begraven,
Bevreesde mijn ghewelt;
Mijn ruyters sach men draven
Seer moedich door dat velt.
Soo het den wil des Heeren
Op die tijt had gheweest,
Had ick geern willen keeren
Van u dit swaer tempeest:
Maer de Heer van hier boven
Die alle dinck regeert,
Die men altijt moet loven,
En heeftet niet begeert.
Seer christlick was ghedreven
Mijn princelick ghemoet,
Stantvastich is ghebleven
Mijn hert in teghenspoet,
Den Heer heb ick ghebeden
Van mijnes herten gront,
Dat Hy mijn saeck wil reden,
Mijn onschult doen oircont.
Oorlof mijn arme schapen,
Die zijt in grooten noot.
U Herder sal niet slapen,
Al zijt ghy nu verstroit:
Tot Godt wilt u begheven,
Sijn heylsaem woort neemt aen,
Als vrome Christen leven,
Tsal hier haest zijn ghedaen.
Voor Godt wil ick belijden
End sijner grooter macht,
Dat ick tot gheenen tijden
Den Coninck heb veracht:
Dan dat ick Godt den Heere,
Der hoochster Majesteyt,
Heb moeten obedieren,
In der gherechticheyt.
Misschien moet je dat ook gewoon zeggen dan? Wel op een leuke manier natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
En zij naar mijn piek?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien mag je wel naar haar 'kerstballen' kijken, huehue
Haar uitnodigen op Buda-mansion.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook gewoon zeggen dan? Wel op een leuke manier natuurlijk.
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 10 november 2021 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook gewoon zeggen dan? Wel op een leuke manier natuurlijk.
Zie het romantische erin. In de schemer heerlijk dicht tegen elkaar met een warme mok glühwein.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
*ril* Dat spul lust ik nietquote:Op woensdag 10 november 2021 23:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zie het romantische erin. In de schemer heerlijk dicht tegen elkaar met een warme mok glühwein.![]()
Werk nou mee.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*ril* Dat spul lust ik niet
"Ik heb helemaal geen zin in een kerstmarkt, ik wil mijn zaad diep in je Belgische kut spuiten"quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 november 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik heb helemaal geen zin in een kerstmarkt, ik wil mijn zaad diep in je Belgische kut spuiten"
Katholieken houden nu eenmaal van seks.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou nou
Het is nog te vroeg om het nu al over mijn tartarensauskanon te hebben
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bestel een taxi voor 4 uur zegt die man, oh wow had je dan al niet in je bed moeten liggen? Ik voelde me net een kleuter die net uit de koekjestrommel had gestolen.
Ja, die pastoors welquote:Op woensdag 10 november 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katholieken houden nu eenmaal van seks.
Voordeel van een taxi is dat ze dan wel op je deur komen rammen.quote:
Ik snap niet helemaal hoe een psychiater op die manier verrast werd eigenlijk. Ik zou de hele tijd heel achterdochtig zijn als ik met iemand als Holleeder zou praten.quote:
Dat herken ik wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voordeel van een taxi is dat ze dan wel op je deur komen rammen.
Maar ben altijd een beetje hyper voor een reis, ik slaap wel wat in het vliegtuig en als ik daar ben. Gelukkig ben ik ook hyper wanneer ik op reis ben.
Nou ja, meer omdat die witte puntmuts iets tegen voorbehoedsmiddelen heeftquote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katholieke vrouwen ook, die grote gezinnen vroeger kwamen niet allemaal voort uit zeesterren.
Ben ook katholiek opgevoed en kan wat je zegt beamenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katholieke vrouwen ook, die grote gezinnen vroeger kwamen niet allemaal voort uit zeesterren.
Zeker!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.
Je zet wel 7 wekkers toch?
Deze lyrics zijn beter.quote:
Heel goedquote:Op woensdag 10 november 2021 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!Gewoon vanaf half 4 elke 2 minuten ofzo.
Dertig jaar overleven als topcrimineel geeft je een iets betere en gladdere mindset daarin dan jarenlange ervaring als psychiater, geloof dat er altijd ook meerdere hulpverleners bij hem moeten zijn om manipulatie te voorkomen.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe een psychiater op die manier verrast werd eigenlijk. Ik zou de hele tijd heel achterdochtig zijn als ik met iemand als Holleeder zou praten.
Ziequote:Op woensdag 10 november 2021 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook katholiek opgevoed en kan wat je zegt beamen
Misschien spreek ik voor mezelf maar denk dat katholieke vrouwen altijd wel iets wilds in zich hebben en dat uit zich te zijner tijd welquote:
Anders helpen ze 'm ontsnappen?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig jaar overleven als topcrimineel geeft je een iets betere en gladdere mindset daarin dan jarenlange ervaring als psychiater, geloof dat er altijd ook meerdere hulpverleners bij hem moeten zijn om manipulatie te voorkomen.
Ren je al rondjes door de kamer?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voordeel van een taxi is dat ze dan wel op je deur komen rammen.
Maar ben altijd een beetje hyper voor een reis, ik slaap wel wat in het vliegtuig en als ik daar ben. Gelukkig ben ik ook hyper wanneer ik op reis ben.
Het is bij katholieken vaak kwestie van even je duimpje uit de Zee van Geilheid trekken en de kliederboel stroomt over.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien spreek ik voor mezelf maar denk dat katholieke vrouwen altijd wel iets wilds in zich hebben en dat uit zich te zijner tijd wel
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is bij katholieken vaak kwestie van even je duimpje uit de Zee van Geilheid trekken en de kliederboel stroomt over.
Stef Stuntpiloot heb ik wel een keer bij jou thuis gespeeld jaquote:Op woensdag 10 november 2021 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een spelletjesmeet bij mij thuis. Moest daar sowieso laatst aan denken, want mijn zoontje van 3 heeft Stef Stuntpiloot gevonden en dat moet nu bijna dagelijks gespeeld worden.
Als de kinderen ouder zijn, introduceer ik ook Weerwolven in hun levenquote:Op woensdag 10 november 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stef Stuntpiloot heb ik wel een keer bij jou thuis gespeeld jaWas lachen toen
Ben al onderwegquote:
quote:
Ik lig ook nogquote:Op donderdag 11 november 2021 07:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kon nog even blijven liggen gelukkig
Zelf de Vries was goed bevriend met hem, het beeld wat de media de laatste jaren geeft klopt niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nou, zo'n hoge pet heb ik niet van Holleeder op, maar ik heb ook weinig van 'm gezien verder.
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2021 07:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kon nog even blijven liggen gelukkig
Management wat steeds meer de werkdruk opvoert en niet luistert naar personeel. Simpel.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/werk/ve(...)de-treinen~a6b3c068/
Hoe krijg je dit nou weer voor elkaar? Zo’n soort werk zo verzieken dat gewoon iedereen thuis zit.
Ongelofelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |