SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Goeie specificatie dit wel.quote:
Botte hardcore in Tilly lijkt me nou niet echt Buda's ding hoorquote:Op woensdag 10 november 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je kaartjes gehaald voor prspct X hkv X deathchant in Tilburg? Lekker avondje dansen met haar
Maak er eens een paint van?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu niet meer zo lang, heb het vooral achter laten korten...
Maar die slag... die SLAG...
Hmm, dan kan Cherry beter gewoon een foto uploaden van een van d'r langhaarcaafjesquote:
Maar slag of krul is juist leukquote:Op woensdag 10 november 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu niet meer zo lang, heb het vooral achter laten korten...
Maar die slag... die SLAG...
Hier heb ik vragen over...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:20 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ooit m'n haar steil gehad voor een optreden. Wat een drama was dat zeg. Uur in die stoel zitten bij de kapper, je hoofd bijna verbranden en na een halve dag was het er al weer voor een groot gedeelte uit
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit dus etto https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brazilian_hair_straightening
hmm, ziet er allemaal nogal chemisch uit...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit dus etto https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brazilian_hair_straightening
Maar AXE gabba murda mobquote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botte hardcore in Tilly lijkt me nou niet echt Buda's ding hoor
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
hmm, ziet er allemaal nogal chemisch uit...
Stel ze eens danquote:
nou nee want dat heb ik dus nooit gedaan... hoewel ik wel overweeg het gewoon een afro te maken als Bob Ross, schijnt lekker makkelijk te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?
Ja maar Killburgquote:Op woensdag 10 november 2021 22:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar AXE gabba murda mob![]()
En Dolphin![]()
Lekker dansjes doen
Hoi.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb supersteil haar. Kan er helemaal niks mee. Het kan alleen hangen en pieken. Nog nooit van m'n leven een stijltang gebruikt. Kan ook geen permanent laten zetten of vlechtjes nemen want alles zakt er meteen weer uit. Als ik m'n haar vlecht, piekt het er aan de zijkanten weer uit.
Maakt dat nou weer uit.quote:
aaaaw, jij ook!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:koen66
Was er net nog gewoon hoor
A L L E Squote:
Waarom is een permanent tijdelijk??quote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, duh. Je weet hoe een permanent werkt?
Nee, niet makkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee want dat heb ik dus nooit gedaan... hoewel ik wel overweeg het gewoon een afro te maken als Bob Ross, schijnt lekker makkelijk te zijn
Was een breakdance optreden en de dansschool had een deal gesloten met de lokale kapper dat die de styling zou doen. Die vonden dat m'n krullen blijkbaar niet goed genoeg waren en dat het steil moestquote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor soort optreden vereist in hemelsnaam stijl haar?
Omdat je haar groeit, het verandert alleen de haren, niet hoe het uit je hoofd komt.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom is een permanent tijdelijk??
Als ik zie wat er in het doucheputje, aan m'n borstel en in m'n kleren zit, is het nog een wonder dat ik geen kale plekken heb.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
ach ben al lang blij dat ik zoveel haar heb
George Harrison anno nu lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga nu voor de George Harrison anno 1971 look
Ik had geweigerd.... Zoek het uit met je stijltangquote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was een breakdance optreden en de dansschool had een deal gesloten met de lokale kapper dat die de styling zou doen. Die vonden dat m'n krullen blijkbaar niet goed genoeg waren en dat het steil moest
Oh.quote:
Dat is een beetje alsof je in een Noord-Koreaans strafkamp zit, alleen dan ergerquote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Your worst nightmare, mayonaise van een hond af eten in Tilburg.
Misschien als je permanentvloeistof drinkt?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je haar groeit, het verandert alleen de haren, niet hoe het uit je hoofd komt.
Waarheid wel dit.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
Tondeuse standje 1 is het makkelijkst @:etto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |