Het is eigenlijk veel simpeler.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vorige week was het woensdag 18% hoger dan de dinsdag daarvoor. Gisteren was het 11.282, dus 11.282 * 1,18 = ~13300.
Volgens mij is 75% standaard binnen 1 dag verwerkt.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er veel testen gedaan die vandaag meetellen?
quote:
Ja, no shit. Over drie maanden wel.quote:‘Op dit moment is dat geen Nederlands beleid’, zegt De Jonge.
Ook handig dat farmaceuten straks kunnen stellen dat eventuele bijwerkingen van/door hun vaccins worden veroorzaakt omdat de patiënt - tussentijds - een ander product heeft gebruikt.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lekker maar wat aanrommelen met die vaccins. Het is straks een mooie chaos, vooral nu landen vaccins van bepaalde leveranciers wel/niet gaan erkennen.
Ik hoef niet zonodig naar het buitenland voor vakantiequote:Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf Nederlands beleid als Nederlanders nergens meer inkomen in het buitenland
Meer dan 14.000quote:Op woensdag 10 november 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat sowieso wel interessant is: gisteren zijn er iets van 85.000 testen gedaan (wat het hoogste was in een lange tijd). Met een percentage positief van ongeveer 17% weet je al waar we de komende dagen op uit gaan komen.
Vandaag boven de 12.000, eind deze week gaan we boven de 14.000 inderdaad. Maar vermoedelijk zit daar wel de max.quote:
Omdat de testcapaciteit ook beperkt is. Wat las ik laatst, iets van 92.000 tests per dag ofzo maximaal?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag boven de 12.000, eind deze week gaan we boven de 14.000 inderdaad. Maar vermoedelijk zit daar wel de max.
Tegenwoordig wel? Eerder duurde het soms 5 dagen voordat de data verwerkt was.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is 75% standaard binnen 1 dag verwerkt.
Bij mij op kantoor was vorige week de eerste netwerklunch in anderhalf jaar. "Zo fijn dat het weer kan, echt gezellig".quote:Op woensdag 10 november 2021 14:54 schreef dick_laurent het volgende:
Well. Wij hadden op 16 november voor het eerst sinds maart 2020 eindelijk een FYSIEKE grootschalige medewerkers-ontmoeting / borrel gepland staan met de Hogeschool waar ik werk. Deze afspraak was ergens in september al ingeschoten, toen de cijfers er uiteraard nog heel anders uitzagen.
Zojuist kwam de ''Gecancelled" mail binnen.
Vond het nog aardig laat, to be honest![]()
De open data van RIVM zit een cut-off om 10 uur 's morgens op. Stel dat je je op maandag laat testen en op dinsdag komt je resultaat om 11 uur binnen, dan zit dat in de data van woensdag. Het probleem is dat gegevens gebackdate worden. De meest specifieke datum die ze hebben wordt gebruikt. Dat is óf wanneer de klachten begonnen, óf wanneer je belde of wanneer je (positieve) test terugkwam.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is 75% standaard binnen 1 dag verwerkt.
13337 ga ik voorquote:Op woensdag 10 november 2021 14:55 schreef Evenstar het volgende:
Ik zeg 12345 vandaag, gewoon om positief te blijven.
Waren de getesten maar eens wat minder positief.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:55 schreef Evenstar het volgende:
Je was er toch net vanaf?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:55 schreef Evenstar het volgende:
Dat is heel lang geleden..quote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel? Eerder duurde het soms 5 dagen voordat de data verwerkt was.
Volgens Rouvoet is dat inderdaad ongeveer de max.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de testcapaciteit ook beperkt is. Wat las ik laatst, iets van 92.000 tests per dag ofzo maximaal?
OP DIT MOMENT allenquote:
Ze schalen op waar nodig zei hij gisteren. Ik denk dat ze echt wel naar 100-150k kunnen als het moet. Alleen de verwerking zal dan langer duren.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens Rouvoet is dat inderdaad ongeveer de max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |