SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Animal Crossing! Is Brewster, de koffieduif.quote:
Ja volgens mij ook, zag jongens nooit in elkaars agenda schrijven.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
sowiesootjequote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn herinnering gooiden de jongens vooral met elkaars agenda, dus ehhh.
Dat 'ie precies bleef steken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.
En op alle kaften.quote:
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.quote:
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.
Om naar lui te gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos levenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Wat een zorgeloos leven had ik toen zeg. Mis dat soms wel.
Is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Mijn Duitse leraar had een hekel aan mijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
En mijn economie leraar had een hekel aan mij.
Ik voel m'n rug nog.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos leven
wat had je voor rebelse dingen gedaan dat die leraar een hekel aan je hadquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
Heerlijk ja. Al dacht ik toen dat het leven echt super kut was, huiswerk ditdat. Little did I know...quote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Wat een zorgeloos leven had ik toen zeg. Mis dat soms wel.
Volwassen zijn is soms stom.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, supernormaal.quote:
Ik viel bijna om met de fietsquote:
Had jij als extreme introvert vroeger niet een-op-een onderwijs?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al mijn leraren op 2 na hadden een hekel aan mijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
Weet niet meer eigenlijk maar weet nog wel dat ik steeds uit de klas werd gestuurd bij hem.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat had je voor rebelse dingen gedaan dat die leraar een hekel aan je had
Ohquote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al mijn leraren op 2 na hadden een hekel aan mij
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij als extreme introvert vroeger niet een-op-een onderwijs?
waarschijnlijk omdat jij te slim was voor zijn les. hij voelde zich onzekerquote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer eigenlijk maar weet nog wel dat ik steeds uit de klas werd gestuurd bij hem.Altijd tijdens zijn les.
Yup, energierekeningen van heel veel geld.quote:
Liet je niet ook na de brugklas gewoon al je boeken in je kluisje? En dan kon je eindelijk een Eastpak omdat je niet meer 10 kilo boeken mee moest sjouwen op de fiets.quote:
Neuh ik vond hem gewoon niet aardig.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat jij te slim was voor zijn les. hij voelde zich onzeker
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik viel bijna om met de fiets
Überhaupt rekeningenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, energierekeningen van heel veel geld.
Ik heb een keer zo'n ham in de kroeg cadeau gegeven maar ik had daar een uur mee over mijn schouder door de stad heen gelopen, mijn hele shirtje onder de geel-groene-doorzichtige varkenssnot en dat stonk behoorlijk, stond ik daar in die kroeg te knipogen naar de meisjesquote:Op woensdag 10 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, supernormaal.
Het is tevens ook normaal om een grote ham mee te nemen
Oh, dat is wel een stuk handiger... ik had gewoon zo'n grote kiplingtas en een spin, die had ik echt nodig, anders gebeurden er ongelukken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel jaren gehad dat ik m'n boeken niet in één keer meekreeg, en toen had ik toch ook al fietstassen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n ham in de kroeg cadeau gegeven maar ik had daar een uur mee over mijn schouder door de stad heen gelopen, mijn hele shirtje onder de geel-groene-doorzichtige varkenssnot en dat stonk behoorlijk, stond ik daar in die kroeg te knipogen naar de meisjes
Kipling.. die wilde m'n moeder me ook aansmeren maar dat ging me te ver.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een stuk handiger... ik had gewoon zo'n grote kiplingtas en een spin, die had ik echt nodig, anders gebeurden er ongelukken.
Ik vond gym juist wel leuk, alleen niet in de vroege ochtend en dat je dan bezweet bij Wiskunde zat.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef Ama het volgende:
En ik was elke week ongesteld tijdens gym hehe.
Ging helaas niet, want ik had het meeste nodig in lessen én voor huiswerk. En aangezien ik achterlijk veel lesuren had, kon ik het niet op school (af)maken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liet je niet ook na de brugklas gewoon al je boeken in je kluisje? En dan kon je eindelijk een Eastpak omdat je niet meer 10 kilo boeken mee moest sjouwen op de fiets.
Ja dat was zo kut, als je nog de hele dag moest. Ik ging echt niet op school douchen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond gym juist wel leuk, alleen niet in de vroege ochtend en dat je dan bezweet bij Wiskunde zat.
Mijn eerste dag op school, brugklas, kreeg ik meteen een preek van een conrector ofzo over hoe waardeloos mijn tas wasquote:
Nou, dat waren de tassen die aan werden geraden, dus wij braaf die tassen kopen en anders werd het zo'n stomme leren lerarentas, waar je alleen mensen van 50+ mee zietquote:Op woensdag 10 november 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kipling.. die wilde m'n moeder me ook aansmeren maar dat ging me te ver.
Nee, zeker niet bij die gymleraren die ineens in de kleedkamer stondenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was zo kut, als je nog de hele dag moest. Ik ging echt niet op school douchen hoor.Niemand trouwens.
Oh, ja ik had m'n huiswerk gewoon nooit af. Waarschijnlijk ook de reden waarom vrijwel elke leraar een hekel aan me had bedenk ik nu. Had niet alleen m'n huiswerk nooit af maar dan ook nog een grote mondquote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ging helaas niet, want ik had het meeste nodig in lessen én voor huiswerk. En aangezien ik achterlijk veel lesuren had, kon ik het niet op school (af)maken.
Nee gewoon een hele scheut deo op na de gymquote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was zo kut, als je nog de hele dag moest. Ik ging echt niet op school douchen hoor.Niemand trouwens.
Ik later ook niet echt, maar dat kwam meer door de hoeveelheid onzinopdrachten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik had m'n huiswerk gewoon nooit af. Waarschijnlijk ook de reden waarom vrijwel elke leraar een hekel aan me had bedenk ik nu. Had niet alleen m'n huiswerk nooit af maar dan ook nog een grote mond
Ik had een paar keer de eerste 2u gym op een dag van 8 uur. Jezus wat was dat kut ja. Vooral de dagen dat je cooper test of hoe heet het had, en buiten gym in de hitte.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij ons welquote:Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele scheut deo op na de gymDie kleedkamers waren na de les volgens mij complete gaskamers
Zou jij dat niet doen als je een lesbische gymlerares zou zijn dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zeker niet bij die gymleraren die ineens in de kleedkamer stonden
Vaaaaag
Oh, de gemiddelde sportschool heeft dit nog. Vooral de kerels.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele scheut deo op na de gymDie kleedkamers waren na de les volgens mij complete gaskamers
Laatste twee uur op vrijdag.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een paar keer de eerste 2u gym op een dag van 8 uur. Jezus wat was dat kut ja. Vooral de dagen dat je cooper test of hoe heet het had, en buiten gym in de hitte.![]()
Nee, want dan raak ik mijn baan kwijt en krijg ik een kruisje achter mijn naam.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen als je een lesbische gymlerares zou zijn dan?
Eensquote:Op woensdag 10 november 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het redelijk ongestraft aanrommelen is wel het enige wat ik mis trouwens, verder vind ik volwassen zijn wel beter.
Overdrijven vond ik altijd vervelend.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef Ama het volgende:
Wat vonden jullie het stomste vak? Ik techniek denk ik.
Ohquote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
nu weet je tenminste hoe je met rotgevoelens om moet gaan
Gym.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef Ama het volgende:
Volgens mij lagen bij mij in het laatste jaar alle boeken in het kluisje en had ik in mijn rugtas alleen een etui en agenda en wat schriftjes zittenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Als ik nu mensen spreek die na mij op die school hebben gezeten zeg ik wel eens: Leuk he dat er kluisjes zijn? Bedank mij maar.Maar misschien hadden ze het uiteindelijk ook wel gedaan maar stond toen niet op de planning maar wij vonden het bullshit want we moesten elke dag met kilo's aan boeken sjouwen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:03 schreef Ama het volgende:
Als je dan vroeger vroeg aan iemand wat is het leukste vak? Ja pauze. Haha
Jaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Was wel echt zo'n standaard antwoord toen.
Zo hoort het haha.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij lagen bij mij in het laatste jaar alle boeken in het kluisje en had ik in mijn rugtas alleen een etui en agenda en wat schriftjes zitten
Ja, dit. Verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 november 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En vakken waar ik moeite voor moest doen, dus wis- en natuurkunde.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Bij mij op de basisschool is overigens ooit een groep 8 leraar ontslagen omdat ouders geklaagd hadden dat ie in privetijd met hun kinderen sprak e.d. En daardoor kwamen geruchten van pedofilie op gang. Maar die man was altijd gewoon zo ontzettend begaan met zijn klas, en had oprecht lol met zijn leerlingen.. Wat een toffe vent was datIk weet zeker dat ie onterecht van pedofilie beschuldigd is, er is ook nooit aangifte o.i.d. gedaan. Maar die man komt nooit meer als leraar aan de bak. Echt zonde
Ahwww..quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
Basisschool weet ik weinig nog van behalve dat ik helemaal kapot werd gepest.
Ach, op de basisschool had ik in groep 7 meester Don en in groep 8 meester Pedroquote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Bij mij op de basisschool is overigens ooit een groep 8 leraar ontslagen omdat ouders geklaagd hadden dat ie in privetijd met hun kinderen sprak e.d. En daardoor kwamen geruchten van pedofilie op gang. Maar die man was altijd gewoon zo ontzettend begaan met zijn klas, en had oprecht lol met zijn leerlingen.. Wat een toffe vent was datIk weet zeker dat ie onterecht van pedofilie beschuldigd is, er is ook nooit aangifte o.i.d. gedaan. Maar die man komt nooit meer als leraar aan de bak. Echt zonde
Soberzoquote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben echt een slecht mens hehttps://9gag.com/gag/a0ZPyxv
Culturele en Kunstzinnige Vormingquote:Op woensdag 10 november 2021 14:02 schreef Ama het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
ckv was echt kut ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige VormingTechniek was leuk, beetje tin balletjes maken met het soldeerijzer
Enige leuke van heel dat vak was dat je gratis naar de bioscoop mocht onder schooltijdquote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Culturele en Kunstzinnige VormingTechniek was leuk, beetje tin balletjes maken met het soldeerijzer
Ik ken alleen mijn kleuterjuf van daar nog maar komt omdat ik als tiener samen met mijn ouders tegenover haar zoon heb gewoond en ik kwam deze zomer bij een oude leraar van mij (toevallig met bloemen bezorgen) tegen en toen was zij daar ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww..![]()
Ik vond de basisschool wel gezellig en ik herinner mij nog alle juffen en meesters.
zelfs dat mochten wij niet. dat moest na schooltijd als je dat wildequote:Op woensdag 10 november 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige leuke van heel dat vak was dat je gratis naar de bioscoop mocht onder schooltijd
Ik had geen CKV.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
was dat al afgeschaft toen jij naar de middelbare gingquote:
Nee, ik had de stoffige variant dankzij Latijn. Maar dat was één keer een voorstelling (met de hele klas) en een presentatie geven in Rome.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dat al afgeschaft toen jij naar de middelbare ging
beetje overal tijdjequote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, black friday komt er zeker weer aan, van het weekend zat ik nog te twijfelen om NFS: Heat te halen, was toen zo'n beetje overal al een tijdje 19,99, kijk ik nu en is die opeens 39,99
Dat was zo mooi. Toen was ik tevreden met MSN en een lading vol gedownloade muziek wat ik dan in Winamp ging luisteren de hele dag door.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MSNen dan zo lang mogelijke namen bedenken met allerlei emoticons
oh. wel chill dat je naar rome mochtquote:Op woensdag 10 november 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik had de stoffige variant dankzij Latijn. Maar dat was één keer een voorstelling (met de hele klas) en een presentatie geven in Rome.
groepsgesprek msn starten, emoticons uitzetten in je settings en dan paginas met : ) spammen en mensen hun computer vast laten lopenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MSNen dan zo lang mogelijke namen bedenken met allerlei emoticons
Ditquote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was zo mooi. Toen was ik tevreden met MSN en een lading vol gedownloade muziek wat ik dan in Winamp ging luisteren de hele dag door.Verder deed ik weinig met mijn pc volgens mij.
winampquote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was zo mooi. Toen was ik tevreden met MSN en een lading vol gedownloade muziek wat ik dan in Winamp ging luisteren de hele dag door.Verder deed ik weinig met mijn pc volgens mij.
OMG Winampquote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja, Romereis was de standaard werkweek voor gymnasium.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh. wel chill dat je naar rome mocht
[..]
groepsgesprek msn starten, emoticons uitzetten in je settings en dan paginas met : ) spammen en mensen hun computer vast laten lopen![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
groepsgesprek msn starten, emoticons uitzetten in je settings en dan paginas met : ) spammen en mensen hun computer vast laten lopen![]()
Winampquote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
zou kunnen dat ze dat hier ook wel deden. Havo ging een dag naar Parijs en een werkweek naar Londonquote:Op woensdag 10 november 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, Romereis was de standaard werkweek voor gymnasium.
Wordt niet meer geupdatequote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt alsof ik je in mijn MSN lijst wilde hebben
En dan een zo lang mogelijke schermnaam hEt LiEfSte OoK nOg Zo GeScHrEvEn En DaN eEn HeLe HoOp SmIlEyS eN aNdErE tEkEnTjEs En Je LiEvElInGsNuMmEr VaN dAt MoMeNt ErBiJquote:Op woensdag 10 november 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
God, en die buzzers later.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
It really kicks the lama's assquote:
hahaha memories ineen keer hierquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mocht op werkweek naar Zwitserland
Toen ben ik nog van een berg afgerold en werd ik opgehaald met de auto.
Een ander meisje belandde met haar hoofd op iets hards en werd met de helikopter opgehaald.![]()
Zij was overigens de reden dat ik van die berg afrolde.
LuV U BrO!!quote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een zo lang mogelijke schermnaam hEt LiEfSte OoK nOg Zo GeScHrEvEn En DaN eEn HeLe HoOp SmIlEyS eN aNdErE tEkEnTjEs En Je LiEvElInGsNuMmEr VaN dAt MoMeNt ErBiJ
Oh wauw.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een ander meisje belandde met haar hoofd op iets hards en werd met de helikopter opgehaald.![]()
Nee, iddquote:
Spannende week bij jullie welquote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
plop plop plop plopquote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik ging wel eens online/offline/online/offline/online/offline.
Vergeet de onmogelijke afkortingen nietquote:Op woensdag 10 november 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een zo lang mogelijke schermnaam hEt LiEfSte OoK nOg Zo GeScHrEvEn En DaN eEn HeLe HoOp SmIlEyS eN aNdErE tEkEnTjEs En Je LiEvElInGsNuMmEr VaN dAt MoMeNt ErBiJ
Echt hoe we toen zo konden typen, kreeg een halve tia met dat bij elkaar typenquote:
Ik had een witte broek aan, maar dat werd dus een camouflagebroek ineens.quote:
We hadden nogal wat opties, Frankrijk, Londen, Praag, Rome, Oostenrijk en Ardennen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou kunnen dat ze dat hier ook wel deden. Havo ging een dag naar Parijs en een werkweek naar London
Ik trek dat soort dingen aanquote:
Ja, en toen daarna is er niet zo heel veel spannends meer gebeurd, gelukkigquote:
dat was god, witte broeken zijn haramquote:Op woensdag 10 november 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een witte broek aan, maar dat werd dus een camouflagebroek ineens.
volgens mij had ik die meldingen uitgezet. gruwelijk irritant waren die dingenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was god, witte broeken zijn haram
Ik vond 2x 24 uur in de bus naar Rome wel stoer zat.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:19 schreef Ama het volgende:
Alleen de stoere mensen gingen 5 dagen in de Ardennen slapen.
Oh dat is ook wel lang.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond 2x 24 uur in de bus naar Rome wel stoer zat.
Heb ik ook wel eens gedaan ja. Gesloopt daarna.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel lang.Ik vond in 1 rit naar Disneyland met de bus, daar rondlopen en weer terug in de bus naar huis al best pittig.
Is mijn middelste naamquote:Op woensdag 10 november 2021 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was god, witte broeken zijn haram
Klonk vooraf leuker dan de werkelijk was. Heb me wel vermaakt hoor maar voelde me best opgejaagd om alles te bekijken en ik was idd helemaal kapot.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan ja. Gesloopt daarna.
vond 17 uur (?) naar Zwitserland met de bus al een helquote:Op woensdag 10 november 2021 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond 2x 24 uur in de bus naar Rome wel stoer zat.
En dan ook niet de fout maken om even ergens te gaan zitten, bijna midden in het park in slaap gevallen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Klonk vooraf leuker dan de werkelijk was. Heb me wel vermaakt hoor maar voelde me best opgejaagd om alles te bekijken en ik was idd helemaal kapot.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Bij ons was alleen Parijs in de 4e verplicht. Rome en Praag in de 5e en 6e ben ik niet naartoe geweest met de klas. Vond Parijs al kut zat, beetje in zo'n cheap ass hostel slapen. Was toen al een luxe kwiwi
Ben ook ooit met het mbo naar Berlijn geweest, ook in zo'n raar hostel met douchedeuren van glasquote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Bij ons was alleen Parijs in de 4e verplicht. Rome en Praag in de 5e en 6e ben ik niet naartoe geweest met de klas. Vond Parijs al kut zat, beetje in zo'n cheap ass hostel slapen. Was toen al een luxe kwiwi
Wat is dat, zo'n werkweek? Dat hadden wij niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:21 schreef dud0r het volgende:
werkweek london was wel apart. je zat met z'n 2en bij een opvanggezin maar het verschilde echt gigantisch hoe die gezinnen waren.
vriend van me zat bij een gezin en die heeft die mensen 1 keer gezien, toen kregen ze de sleutel en zochten ze het maar uit.
ik zat bij een gezin wat een kind verloren had en die hadden al jaren uitwisselingsstudenten en mensen in huis.
Elke ochtend gigantische stapels eten om uit te kiezen. Lunchpakket wat gemaakt werd waar je drie dagen ongeveer van kon eten.
Die man werkte bij een telecom bedrijf en had door het hele huis telefoons opgehangen, zelfs in de wc en schuur. Elk met een eigen extensie. Kon je het hele huis door bellen
En er zat een Italiaanse student daar. Boh wat een lekkertje was dat zeg
Bij ons was het op de terugreis vooral erg stil, kwamen ook echt om 03:00 ofzo in Emmen weer aan.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ook niet de fout maken om even ergens te gaan zitten, bijna midden in het park in slaap gevallen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
(¯`ˇ._.ˇ![]()
LtVdK
![]()
ˇ._.ˇ´¯) KsC4LiFe LuV u AlL
bAlLiE
-~'|
ThE oFfSpRiNg - ThE kIdS aReN't AlRiGhT
|'~-
haha, wat is daar nou leuk aan ?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
En ik weet nog wel dat mijn groepje dachten dat ze Wibi Soerjadi zagen lopen en toen werden ze helemaal leip.
Holy shit moest je uit Groningen komen met een bus die 60km p/u reed ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vond 17 uur (?) naar Zwitserland met de bus al een hel
Ja geen idee maar we moesten en zouden er achter aan gaan. Tering. Ja ik had weinig keuze want wilde mijn groepje niet kwijtraken in een park in Frankrijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
haha, wat is daar nou leuk aan ?
Uit de Biblebeltquote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit moest je uit Groningen komen met een bus die 60km p/u reed ofzo?
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen met school naar Friesland.
En een weekje tekenen hier ergens op de hei.
Zo noemden ze bij ons het pedagogisch verantwoorde weekje weg.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat, zo'n werkweek? Dat hadden wij niet.
Elk uur even stoppen voor een gebedjequote:Op woensdag 10 november 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de Biblebelten de bus had redelijk veel stops
80km/u hequote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit moest je uit Groningen komen met een bus die 60km p/u reed ofzo?
Elke ochtend verzamelen, dan gingen we met de bus, lopend of met het ov ergens heen wat dan leerzaam en/of cultureel was enzo. Met elke dag een uurtje of twee er tussen dat je zelf mocht uitzoeken wat je ging doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat, zo'n werkweek? Dat hadden wij niet.
Van die week op de hei kan ik me zo weinig herinneren dat ik me nu twintig+ jaar later afvraag of ik überhaupt mee ben geweest.quote:
Ik weet overigens nog goed dat ik niet wilde betalen voor de wc (4Ever cheapskate) en toen ben ik onder het draaidingetje gekropen, maar de wc meneer zag dat en die had mij toen vastgegrepen. Ik had ooit gezien hoe je je kon losmaken uit zo'n greep en paste dat direct toe. Tot mijn verbazing werkte dat gewoonquote:Op woensdag 10 november 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elk uur even stoppen voor een gebedje
Nog luxe, wij hadden één middag 'leeg', de rest was achter docent aanhobbelenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke ochtend verzamelen, dan gingen we met de bus, lopend of met het ov ergens heen wat dan leerzaam en/of cultureel was enzo. Met elke dag een uurtje of twee er tussen dat je zelf mocht uitzoeken wat je ging doen.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet overigens nog goed dat ik niet wilde betalen voor de wc (4Ever cheapskate) en toen ben ik onder het draaidingetje gekropen, maar de wc meneer zag dat en die had mij toen vastgegrepen. Ik had ooit gezien hoe je je kon losmaken uit zo'n greep en paste dat direct toe. Tot mijn verbazing werkte dat gewoonen toen ben ik keihard weggerend, want zo stoer was ik.
Klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke ochtend verzamelen, dan gingen we met de bus, lopend of met het ov ergens heen wat dan leerzaam en/of cultureel was enzo. Met elke dag een uurtje of twee er tussen dat je zelf mocht uitzoeken wat je ging doen.
Als ik ergens geen zin in had, dan kwam ik ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die week op de hei kan ik me zo weinig herinneren dat ik me nu twintig+ jaar later afvraag of ik überhaupt mee ben geweest.
Je hebt hem gewoon in zijn ballen geschopt hequote:Op woensdag 10 november 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet overigens nog goed dat ik niet wilde betalen voor de wc (4Ever cheapskate) en toen ben ik onder het draaidingetje gekropen, maar de wc meneer zag dat en die had mij toen vastgegrepen. Ik had ooit gezien hoe je je kon losmaken uit zo'n greep en paste dat direct toe. Tot mijn verbazing werkte dat gewoonen toen ben ik keihard weggerend, want zo stoer was ik.
Gvd ik stik bijna in mijn chocolade.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
was het ook welquote:
misschienquote:Op woensdag 10 november 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in zijn ballen geschopt he
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:29 schreef kwiwi het volgende:
Wij moesten in Parijs naar een film in een Franse bios. Leraar vroeg naderhand: En hebben jullie het allemaal kunnen volgen? "Ja hoor, geen probleem". Die man helemaal trots.. Was een Engelse film met Franse ondertiteling, natuurlijk kon iedereen dat volgen
Wij moesten in Parijs naar een film in een Franse bios. Leraar vroeg naderhand: En hebben jullie het allemaal kunnen volgen? "Ja hoor, geen probleem". Die man helemaal trots.. Was een Engelse film met Franse ondertiteling, natuurlijk kon iedereen dat volgen
Wij keken Asterix en Obelix.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog wel dat we de film Christiane F. gingen kijken op school, koekoek.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij keken Asterix en Obelix.
In de 6e.
Wij keken op de basisschool altijd op vrijdag(?) met de hele klas naar schooltv ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de 6e.
die hebben wij bij geschiedenis gekekenquote:Op woensdag 10 november 2021 14:30 schreef Ama het volgende:
Schindler's List ook trouwens. School wist wel wat we moesten kijken.
Het was geen klacht.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik kijk liever dat, denk ik
Ja zal bij ons ook geschiedenis zijn geweest.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
die hebben wij bij geschiedenis gekeken
hier ookquote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij keken op de basisschool altijd op vrijdag(?) met de hele klas naar schooltv ofzo.
Ik Amelie, wat een gierende kutfilm was dat, krijg nog steeds braakneigingen bij dat hoofd van dat mens op de coverquote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de 6e.
ja, met zo'n tv in een tvkast met een slot op wieltjesquote:Op woensdag 10 november 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij keken op de basisschool altijd op vrijdag(?) met de hele klas naar schooltv ofzo.
Oh god ja. In de bios ook nog.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik Amelie, wat een gierende kutfilm was dat, krijg nog steeds braakneigingen bij dat hoofd van dat mens op de cover
Ik had die met Okkie (?)quote:Op woensdag 10 november 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
En via de basisschool altijd tijdschrift abonnement toch.Bobo toen ik heel klein was weet ik nog.
Bobo, Okkie, Taptoe, "dat Engelstalige ding", we hadden het allemaal.quote:
Okkie was toch groep 8, of was dat de Taptoe?quote:
Lijstersquote:Op woensdag 10 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
En boeken kon ook maar mijn ouders hadden weer geen zin om boeken te kopen voor me.
7&8 was Taptoe, 5&6 Okkie. Bobo daarvoor ergens.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Okkie was toch groep 8, of was dat de Taptoe?
Bobo begint het mee volgens mij.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
7&8 was Taptoe, 5&6 Okkie. Bobo daarvoor ergens.
De Taptoe had toch die rare octopus?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
7&8 was Taptoe, 5&6 Okkie. Bobo daarvoor ergens.
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Taptoe had toch die rare octopus?
Oktoknopiequote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik altijd vet leuk.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar je liefde ervoor ontstaan?quote:
Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar je liefde ervoor ontstaan?
De Okki had toch de postbank leeuw?quote:
Dacht van wel ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Okki had toch de postbank leeuw?
KSC is vandaag even MLNquote:
Vond de Donald Duck wel leuker dan die 'school-tijdschriften'quote:Op woensdag 10 november 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dacht van wel ja.
Maar van Okki staat me het minste bij om een of andere reden.
Volgens mij heb ik voor mijn 12e sowieso Terminator, Robocop, Rambo en weet ik veel welke actiefilms allemaal gezien en speelde ik op de PC spelletjes als Doom, Wolfenstein, Quake, Red Alert en alles. Toen zeiden leeftijdslabels nog niksquote:Op woensdag 10 november 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
We mochten Schindler's List niet zien. Keken sowieso amper films.
We zijn wel ooit begonnen aan Dances With Wolves en elke week vergaten we zogenaamd waar we waren, dus begon ze opnieuw. Drie keer de eerste drie kwartier gezien.
Oh, Taptoe vond ik wel grappig. En die Engelse (Hello?) had het jaar dat ik het had een tof vervolgverhaal.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond de Donald Duck wel leuker dan die 'school-tijdschriften'
Dit. En op m'n 13e begon ik met m'n in-m'n-upje-horroravonden. Gore zooi.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik voor mijn 12e sowieso Terminator, Robocop, Rambo en weet ik veel welke actiefilms allemaal gezien en speelde ik op de PC spelletjes als Doom, Wolfenstein, Quake, Red Alert en alles. Toen zeiden leeftijdslabels nog niks
Die vond ik geloof ik niet zo heel boeiendquote:
Neuh, eens. Maar we hadden het.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik geloof ik niet zo heel boeiend
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat kijken cavia's eigenlijk dom
Ja thuis mocht ik alles, op school niks.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik voor mijn 12e sowieso Terminator, Robocop, Rambo en weet ik veel welke actiefilms allemaal gezien en speelde ik op de PC spelletjes als Doom, Wolfenstein, Quake, Red Alert en alles. Toen zeiden leeftijdslabels nog niks
Ja wij kregen die geloof ik destijds gratis omdat mijn moeder bij de krant werktequote:Op woensdag 10 november 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, eens. Maar we hadden het.
Thuis mocht alles en op school was ik een van de weinige die met computers om kon gaan, die leraren snapte er niks van, dus kon ik daar lekker mijn gang op gaanquote:Op woensdag 10 november 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thuis mocht ik alles, op school niks.
Beetje een donkere Arizona, die kijkt net zo scheelquote:
Hoe langer je er naar blijft kijken, hoe meer het er uit ziet als een rat met Downquote:Op woensdag 10 november 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje een donkere Arizona, die kijkt net zo scheel
Heb ik nooit gehad en ik ben echt zo erudiet als maar zijn kan, cultureel fijnbesnaard als een pauw en ik kan redelijk tekenen en kleuren, ik herken zelfs een Monet van een Manetquote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gleuf ik nie.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat op vmbo, er was geen geld voor ons
Ben er klaar mee, maar deze dag is nog niet klaar met mijquote:
Dit.quote:Op woensdag 10 november 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben er klaar mee, maar deze dag is nog niet klaar met mij
Omdat dat vak pas in 1999 is opgericht en jij uit 1642 komtquote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad en ik ben echt zo erudiet als maar zijn kan, cultureel fijnbesnaard als een pauw en ik kan redelijk tekenen en kleuren, ik herken zelfs een Monet van een Manet
auw.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vak pas in 1999 is opgericht en jij uit 1642 komt
GratistipvanUS; maagdenbloed, liters ervan.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vak pas in 1999 is opgericht en jij uit 1642 komt
Niemand geeft wat om dat vak.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Wel vreemd dat het nu wel in het pakket zit, ik geloof niet dat Oemfoefoe of Henkie met zijn lui oog van de snackbar erg veel om Culturele en Kunstzinnige Vorming geeft.
Ik lees iedere half jaar Ernst Gombrich ademloos uit dus ik zou wel braafjes en aandachtig luisteren denk ikquote:Op woensdag 10 november 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand geeft wat om dat vak.
Op je 16e niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees iedere half jaar Ernst Gombrich ademloos uit dus ik zou wel braafjes en aandachtig luisteren denk ik
Ja lees terug danquote:Op woensdag 10 november 2021 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, wandelingetje naar zee al gemaakt?
Heb ook niet het idee dat ik ook maar iets van dat vak heb onthoudenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niemand geeft wat om dat vak.
Trouw met me.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor matige warme chocolademelk met slagroom
Jaquote:Op woensdag 10 november 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik warme chocolademelk maken?
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt.quote:
En mevrouw dud0r danquote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt.
Bij de derde keer moet het er dan toch echt van komen.
![]()
Ook al was je zonder mij naar antlers geweest
Jawelquote:
quote:
Nerdquote:Op woensdag 10 november 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik ben een boekenwurm, ik weet hoeveel mm bepantsering de IJN Yamato had en ik dreun zo op welke ster de zwaarste is maar ik vind dansen op tafels en met borsten spelen ook leuk.
Dat is wel echt heul moeilijk jaquote:Op woensdag 10 november 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik herken zelfs een Monet van een Manet
quote:
Ede +66, zijn ze daar plots gestopt met testenquote:
Iedereen is dood.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ede +66, zijn ze daar plots gestopt met testen
Of heb je ze gewoon hierheen gebrachtquote:
Misschien weer eens een gooi naar de toppositiequote:Op woensdag 10 november 2021 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ede zal morgen ofzo wel op 216 staan ofzo.
Aanloopje nemen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien weer eens een gooi naar de toppositie
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
With tha looks of a moviestar [ afbeelding ]
Maar dit zijn de daadwerkelijke getallen of de aantallen per 100k inwoners?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien weer eens een gooi naar de toppositie
Daadwerkelijke getallen.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dit zijn de daadwerkelijke getallen of de aantallen per 100k inwoners?
Pff luie teckelquote:
De daadwerkelijke. Urk is de onbetwiste nummer 1 met 1666 per 100kquote:Op woensdag 10 november 2021 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dit zijn de daadwerkelijke getallen of de aantallen per 100k inwoners?
Dat is toch minder interessant. Per 100k staat Ede niet eens in de top 20quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De daadwerkelijke. Urk is de onbetwiste nummer 1 met 1666 per 100k![]()
Wel rodeklatsrood op de kaart.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch minder interessant. Per 100k staat Ede niet eens in de top 20
Alles is rood op de kaartquote:Op woensdag 10 november 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel rodeklatsrood op de kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |