Ja ik ben knettergek, in het midden oosten zijn ze ook knettergekquote:Op woensdag 10 november 2021 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je uit ontwikkelingslanden fatsoenlijk IC personeel kunt halen ben je knettergek. Nog los daarvan is het asociaal. Je verhaal over De Filipijnen slaat al helemaal nergens op om omdat daar meer dan voldoende vaccins zijn, en het dus (wederom) asociaal zou zijn om mensen van daar naar hier te lokken met hogere salarissen. Dan kun je ze net zo goed uit Duitsland halen, minder gedoe zelfde gezeik.
Ik denk echt dat ze de werking van de voorgestelde maatregelen totaal overschatten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle waardes en voorspellingen worden overschreden. Absurd gew
Je begrijpt hopelijk zelf wel dat het gaat om verspreiding onder ouderen en kwetsbaren tegen te gaan en niet om de gezondheid van de 12-jarige in kwestie te beschermen?quote:
Malloten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef Cupfighter het volgende:
De vaccinaties zouden het eind zijn van de maatregelen, dat waren toch de woorden van die 2 maloten, ook was het vrijbijvend, maar helaas klopt het niet helemaal.
We lopen inmiddels weer met die mondkapjes in de winkels en ongevaccineerde kunnen niet overal in en dat zal misschien nog wel wat beperkter worden, gek he het was vrijbijvend en nu mag je dadelijk bijna misschien nog eens niet meer je eigen werkplek op, zo krom kan het lopen.
Aan de IC bedden of meer personeel werven is niets of amoer wat gedaan
Dadelijk gaan die 2 maloten waarschijnlijk een grotere tweedeling veroorzaken in de maatschappij nadat we vorig jarig een gezellige lockdown hadden krijgen we dit jaar dit dus
De schuld blijven afschuiven op de ongevaccineerde is oneerlijk want die prik is als vrijblijvend in het leven geroepen, dan hadden ze verplicht moeten zeggen
Nou ja dat is de vraag. Ik weet niet hoe ver die afspraken gaan. En dan heb je ook nog zoiets als letter en geest.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kortom: Oostenrijk houdt zich keurig aan de afspraken.
Ongelooflijkquote:Op woensdag 10 november 2021 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat is de vraag. Ik weet niet hoe ver die afspraken gaan. En dan heb je ook nog zoiets als letter en geest.
Maar de kans dat Hugo hier weer loopt te kloten is uiteraard ook aanwezig…
Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
Daarna is eind oktober een update van het model gemaakt (zie het verschil in waardes op de y-as) en dit zijn de huidige cijfers daarop geprojecteerd:
Ah, het ACC wat wel vaker betwijfelbare informatie deelt. Laten we even voorzichtig wachten tot andere wetenschappelijke collegae zich over die studie buigen. In ieder geval blijkt uit onze bloedbank dat antistoffen elke zes weken ongeveer met de helft verminderen, maar dat dit voor de meeste groepen nog steeds ruim voldoende is, om de reactie van T-cellen maar dan volledig buiten beschouwing te laten. De roep van het ACC om maar weer volledig te vertrouwen op groepsimmuniteit lijkt mij lekker kort door de bocht.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef Johannes788 het volgende:
Grootschalig Zweeds onderzoek toont aan: na negen maanden bieden de coronavaccins geen enkele bescherming meer
https://artsencollectief.nl/grootschalig-zweeds-onderzoek/
Ik denk een combinatie van alles. Teveel vertrouwen op de QR code, dalende bescherming van een / de vaccin(s), slecht aan maatregelen houden en weinig zicht op daadwerkelijke plekken van besmetting (thuis/werk?)quote:Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze de werking van de voorgestelde maatregelen totaal overschatten.
En dan met name de QR code.
Of het effect van de vaccinaties wordt overschat, maar dat zou echt slecht nieuws zijn
De Europese afspraak is dat je het land in mag. En dat staat Oostenrijk ook toe. Maar dat betekent niet dat je ook daadwerkelijk bij de piste of de aprčs-ski mag zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat is de vraag. Ik weet niet hoe ver die afspraken gaan. En dan heb je ook nog zoiets als letter en geest.
Maar de kans dat Hugo hier weer loopt te kloten is uiteraard ook aanwezig…
Hoe bedoel je? Die aanpassing geeft juist aan dat zelfs met een aanpassing we álsnog uit de pas lopen qua opnames.quote:
Lekker alleen kop lezen en vooral niet verder kijken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:05 schreef Johannes788 het volgende:
Grootschalig Zweeds onderzoek toont aan: na negen maanden bieden de coronavaccins geen enkele bescherming meer
https://artsencollectief.nl/grootschalig-zweeds-onderzoek/
Ze kraken booster vaccinaties af, terwijl in de tekst het bovenstaande staatquote:Interpretation: Vaccine effectiveness against symptomatic Covid-19 infection wanes progressively over time across all subgroups, but at different rate according to type of vaccine, and faster for men and older frail individuals. The effectiveness against severe illness seems to remain high through 9 months, although not for men, older frail individuals, and individuals with comorbidities. This strengthens the evidence-based rationale for administration of a third booster dose.
Het toont voor mij vooral aan dat we in het absurde willen micro managen ipv naar het grote beeld te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, met iedere maatregel komen rare situaties. Niet te voorkomen. Natuurlijk heel grappig om daar de nadruk op te leggen, maar heel gek is het allemaal niet.
Als je daadwerkelijke tekst van de studie leest krijg je ook meteen een heel ander beeld. Daaruit komt namelijk naar voren dat boosten wel nut kan hebben en dat de vaccins nog steeds goed beschermen tegen ernstig verloop, maar bescherming wel flink afneemt bij bepaalde groepen (waar je dus boosters voor nodig hebt).quote:Op woensdag 10 november 2021 13:09 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Ah, het ACC wat wel vaker betwijfelbare informatie deelt. Laten we even voorzichtig wachten tot andere wetenschappelijke collegae zich over die studie buigen. In ieder geval blijkt uit onze bloedbank dat antistoffen elke zes weken ongeveer met de helft verminderen, maar dat dit voor de meeste groepen nog steeds ruim voldoende is, om de reactie van T-cellen maar dan volledig buiten beschouwing te laten. De roep van het ACC om maar weer volledig te vertrouwen op groepsimmuniteit lijkt mij lekker kort door de bocht.
Vriend het is gewoon asociaal om andere landen hun IC's leeg te roven met zakken geld. Kun je wel die boosterprikken er bij halen maar dat maakt je punt niet bepaald sterker.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik ben knettergek, in het midden oosten zijn ze ook knettergek
Kul, daar hoor je genoeg over. En als iedereen nou eens altijd net zo begaan was met mensen die vanwege medische gronden ergens buitengesloten worden zou de wereld er een stuk beter op worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het toont voor mij vooral aan dat we in het absurde willen micro managen ipv naar het grote beeld te kijken.
En nu zijn we aan het zeuren over toiletten in cafes of wel sporten maar niet in de kleedkamer.
Terwijl er ook hele groepen zijn die niet gevaccineerd kunnen worden maar voor vanalles worden buitengesloten waar je niemand over hoort.
Als Hugo en Mark d'r nou ook zo over denken komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:14 schreef Evenstar het volgende:
Morgen ook goede cijfers en we kunnen met wat kleine maatregelen gewoon door ....
Die zijn er eigenlijk ook wel klaar mee hoor. Die weten heel goed dat als ze nu maatregelen voor iedereen gaan doorvoeren ze hun verhaal van de afgelopen 18 maanden onderuit halen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:15 schreef D_A het volgende:
[..]
Als Hugo en Mark d'r nou ook zo over denken komt het allemaal goed.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Vriend het is gewoon asociaal om andere landen hun IC's leeg te roven met zakken geld. Kun je wel die boosterprikken er bij halen maar dat maakt je punt niet bepaald sterker.
In het Midden Oosten mag je ook slaafjes hebben en 6500 doden om een WK te kunnen realiseren is geen enkel probleem. Als dat soort mensenrechtschendende bananenrepublieken je referentiekader zijn kunnen we hier nog wel meer zaken invoeren of afschaffen die het leven (op papier) een stuk eenvoudiger maken.
Ik verwacht een zwaarder OMT-advies dan wat Mark en Hugo gaan uitvoeren.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zijn er eigenlijk ook wel klaar mee hoor. Die weten heel goed dat als ze nu maatregelen voor iedereen gaan doorvoeren ze hun verhaal van de afgelopen 18 maanden onderuit halen.
Hangt er nu vooral van af hoe OMT het gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |