SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ik denk toch dat ik die muziek hier ooit bij R49 gehoord hebquote:
Goed plan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik die muziek hier ooit bij R49 gehoord heb
vroeg slapen, des te eerder komt zaagmans
Deze ziet er veel monsterlijker uit.quote:
Na de verbouwing ging je toch kijken voor een vogeltje, of een paar vogeltjes?quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Mis dat Spruitje echt nog wel. Met haar gepiepel.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Na de verbouwing ging je toch kijken voor een vogeltje, of een paar vogeltjes?
Morgenvroeg weer. Moet ik je wakker zingen morgen?quote:
Ja nog een paar weken en dan zijn ze echt klaar, maar nieuwe Spuitje komt er nooit meer.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Na de verbouwing ging je toch kijken voor een vogeltje, of een paar vogeltjes?
dank voor je aanbod maar mijn wekker is haangekraaiquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer. Moet ik je wakker zingen morgen?
Ik wed dat je vader best een keer mee wil rijden als het iets verder is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja nog een paar weken en dan zijn ze echt klaar, maar nieuwe Spuitje komt er nooit meer.
Wil zo'n jong mogelijk koppel zodat handtam nog een optie is.
Maar moet nu in de buurt zijn, zonder auto kan ik niet het hele land door, dat deed ik voorheen wel.
Spijkernisse was hes verst, Spruitje haalde ik op in Wijchen, dat is nu geen optie. Dat fiets ik niet
Dat wil je vragen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja zou ie ook weldoen, maar wil je dat vragen
Maar binnen redelijke afstand zou dat wel kunnen.
Hij sjeest al uur heen en terug als hij hier komt.
Gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja zou ie ook weldoen, maar wil je dat vragen
Maar binnen redelijke afstand zou dat wel kunnen.
Hij sjeest al uur heen en terug als hij hier komt.
Eerst heer die zooi af af.quote:
Geen overhaaste beslissing nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Stiekem snuffel ik al wel wat rond.
Nog te vroeg maar misschien een adresje::P
2 of 3 kooien in de schuur, dus dat is geen probleem.
Maar wil denk ik echt jong koppel.
Overhaast komt hier ook niets hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen overhaaste beslissing nemen.
Beter even wachten dan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |