Dan zou het groeipercentage een keer af moeten gaan nemen. Dat doet absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop nog steeds dat rond de 12K de piek wordt.
Ik ken ook genoeg mensen die elk jaar op alle manier lopen te snotteren. Dat zijn ook vaak varianten van corona en dergelijke. Alleen blijkbaar zijn we meen ik gaan geloven dat een vaccin een soort software-hack is die IDDQD doet en je dan godmode bent. Je kan gewoon ziek worden. Gelukkig is de kans, zeker met vaccins, klein dat je in het ziekenhuis komt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:13 schreef Discombobulate het volgende:
Maar hoe zit het dan met de vele mensen die opnieuw corona krijgen, wellicht omdat antilichamen afnemen na verloop van tijd. @Momo kende mensen die twee keer best wel ziek zijn geworden.
Kansloos. Aangezien het aantal tests per dag deze week significant stijgt en er een % positief is van rond de 17% zal het nog wel even door blijven stijgen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop nog steeds dat rond de 12K de piek wordt.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:16 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Eftelingsoap is ook ten einde
Is mevrouw Van Aart burgemeester of directeur van de Efteling?quote:"Vergelijkingen tussen de Efteling enerzijds en kermissen, zelfstandige theaters, musea en bioscopen anderzijds gingen naar wij meenden mank. Kennelijk zagen we dit verkeerd en dienen we meer onderscheid te maken naar aard en verschijningsvorm van de diverse attractie. Elk van hen kan dan met een ander maatregelpakket van doen krijgen. Daarom gaan we dat onderscheid voortaan wel maken", aldus de burgemeester
Heb ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:19 schreef aartstyle het volgende:
Ik neig naar een: "oh dat valt mee".
Het valt niet mee, we blijven dus in de rechterkolom en boven de 40% week op week groei. Ben zeer benieuwd naar morgen en donderdag. Onder de streep zijn zware maatregelen onafwendbaar denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:19 schreef aartstyle het volgende:
Ik neig naar een: "oh dat valt mee".
Ik snap niet zo goed wat je er semantiek aan noemt, het is letterlijk gewoon de Spaanse Griep. Als je je afvraagt waarom er minder mensen aan doodgaan dan in de eerste twee jaar van de Spaanse Griep, dan komt dat dus doordat mensen er antistoffen voor kregen. Er gaan nu ook veel minder mensen dood aan Corona dan in de eerste golf. IFR was in het begin 1%, en nu iets van 0.2% Desalniettemin is het nog steeds een stuk virulenter dan de griep omdat er nog heel veel mensen zijn zonder antistoffen. Dat was een andere reden om vaccinatie te stimuleren: zodat iedereen tegelijkertijd antistoffen had. Nu dat niet helemaal goed gebeurd is zie je dat het gestaffeld rond kan blijven gaan in hogere concentraties dan de griep. Op den duur zwakt dat wel af. Dan wordt het waarschijnlijk net zo dodelijk als de griep, maar hebben we helaas beide tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is gewoon semantiek. De Spaanse Griep is weggegaan in de zin van dat we nu niet meer in diezelfde pandemie leven, of het nou een mutatie van hetzelfde virus is, whatever.
Maar hoe zit het dan met de vele mensen die opnieuw corona krijgen, wellicht omdat antilichamen afnemen na verloop van tijd. @:Momo kende mensen die twee keer best wel ziek zijn geworden.
Een man mag zijn dromen hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kansloos. Aangezien het aantal tests per dag deze week significant stijgt en er een % positief is van rond de 17% zal het nog wel even door blijven stijgen.
Het is maar wat je onder meevallen verstaat natuurlijk. Had al een 15K verwacht dus dan is 11K een meevaller, maar nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het valt niet mee, we blijven dus in de rechterkolom en boven de 40% week op week groei. Ben zeer benieuwd naar morgen en donderdag. Onder de streep zijn zware maatregelen onafwendbaar denk ik.
We blijven in het rechterrijtje!quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het valt niet mee, we blijven dus in de rechterkolom en boven de 40% week op week groei. Ben zeer benieuwd naar morgen en donderdag. Onder de streep zijn zware maatregelen onafwendbaar denk ik.
Hij is z'n hele leven al voor Feyenoordquote:Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een man mag zijn dromen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |